frietsaus Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 48 minuten geleden zei 007mark: Jorgensen stond ook weer 3 keer buitenspel, heerlijk. Vond Sinisterra overigens ook heel matig vandaag. Ik wacht op de nabeschouwing van Magikarp. Dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Op 20-9-2019 om 14:26 zei Magikarp: Ik wil via deze weg mijn excuses aanbieden aan @007mark, @MrMHB, en ieder ander die elke week verwachtingsvol uitkeek naar mijn nabeschouwingen (en nimmer teleurgesteld werd). Na het aanschouwen van het interview met Jaap Stam na de wedstrijd met Milan van Dongen (FOX Sports) rest mij niets anders dan mijn emoties volledig los te koppelen van Feyenoord en alles wat daaromheen ligt. Ik weiger me mee te laten slepen met een voetbalclub die zo'n onbenullige trainer heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) Dus die Stamlendeling zorgt er niet alleen voor dat het spel beroerder is dan het ooit is geweest sinds de dubbele cijfers in Eindje, maar ook dat mijn favoriete analist er het bijltje bij neergooit :-( Ik zeg: Olé... congé voor Stam, J! 6 oktober 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Wanprestaties van Feyenoord zullen nooit meer hetzelfde zijn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Zo'n George Johnston hè...wat doet die nou de hele week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Geld tellen denk ik. Net als Liam Kelly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Sowieso belachelijk dat Senesi nog niet gebracht wordt. Was zeker tegen AZ en Twente al een optie geweest. Hebben nu al 17 tegengoals in 9 wedstrijden, echt idioot veel. Dan zou je toch zeggen dat je daar misschien iets anders moet neerzetten. De hoop op de doorstroom van goede jeugd heb ik trouwens ook opgegeven. Gister tweede helft gekeken van Onder 19 tegen AZ. Godallemachtig, wat was dat slecht. Voetballend was AZ ook gewoon de bovenliggende partij, ondanks dat de punten in Rotterdam bleven. Liepen er echter een paar in het veld wat meer een parodie op voetbal was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Sowieso belachelijk dat Senesi nog niet gebracht wordt. Was zeker tegen AZ en Twente al een optie geweest. Hebben nu al 17 tegengoals in 9 wedstrijden, echt idioot veel. Dan zou je toch zeggen dat je daar misschien iets anders moet neerzetten. Dat dit nu na een maand nog niet gebeurd is lijkt me veelzeggend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 18 minuten geleden zei PJHoutman: Dat dit nu na een maand nog niet gebeurd is lijkt me veelzeggend. Van mensen die Pro-Stam zijn neem ik niets aan... Het lijkt me eerder veelzeggend over die Stamlendeling! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Van mensen die Pro-Stam zijn neem ik niets aan... Het lijkt me eerder veelzeggend over die Stamlendeling! Wie is er Pro-Stam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei PJHoutman: Wie is er Pro-Stam? You tell me! 6 oktober 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 37 minuten geleden zei 007mark: Sowieso belachelijk dat Senesi nog niet gebracht wordt. Was zeker tegen AZ en Twente al een optie geweest. Hebben nu al 17 tegengoals in 9 wedstrijden, echt idioot veel. Dan zou je toch zeggen dat je daar misschien iets anders moet neerzetten. De hoop op de doorstroom van goede jeugd heb ik trouwens ook opgegeven. Gister tweede helft gekeken van Onder 19 tegen AZ. Godallemachtig, wat was dat slecht. Voetballend was AZ ook gewoon de bovenliggende partij, ondanks dat de punten in Rotterdam bleven. Liepen er echter een paar in het veld wat meer een parodie op voetbal was. 30 minuten geleden zei PJHoutman: Dat dit nu na een maand nog niet gebeurd is lijkt me veelzeggend. Zegt één ding, en dat is dat het blijkbaar lastig wordt gevonden om Botteghin te slachtofferen. Denk dat Stam stiekem hoopte op een wedstrijd als deze, want nu is het een héél stuk makkelijker om te doen. Zeker met de interlandbreak die er nu aan komt. Daarbij kun je zeggen wat je wil, maar het is best ff wennen hoor als je vanuit Argentinië opeens hier naartoe komt. Zou me verbazen als ie Engels kan, dus communiceren kan ook enkel met Sinisterra, Ericje en De Taap. Van de laatste 2 word je niet vrolijk. Gekkigheid natuurlijk, maar het is wel ff wennen gewoon. Zeker als je dan wil gaan spelen met Ié en Senesi. Twee nieuwe gasten centraal die nauwelijks met de rest kunnen communiceren. Snap best dat dat niet direct gebeurd is, zelfs al betekent dat dat Ericje moest spelen. Goed kun je het momenteel gewoon niet doen, zo simpel is het. Zeker niet als Ié nog gezien wordt als toevoeging. Over de doorstroming van de jeugd: heb tegen AZ niks gezien maar van eerdere potten schat ik alleen Bannis, Belarbi, Azarkan, en Koorevaar in als goed. De Mooij, Hartman en Hendriks hebben weleens leuke dingen laten zien maar die moeten hard werken om er te komen. Citaat "Ik vind het ongelofelijk. Ik hoor al 'Jaap rot op' uit het uitvak. En ik hoor ook: 'werken voor je kanker geld', dat hoor ik alleen bij Feyenoord. Ik heb dat nergens anders gehoord. Ik vind dat soort dingen onbegrijpelijk. Kom op, we zijn net bezig. We zijn een heel nieuw team in opbouw, met een goede lijn naar boven. Maar we krijgen nu een aantal tikken.'' Ook mooi deze. We zijn net bezig. Vriend het is oktober. Je zit bijna op de helft van de competitie, een handvol Europese wedstrijden en een voorbereiding achter de rug. Als je op kantoor 4 maanden nodig hebt om in vorm te komen weten ze al genoeg en kun je na je proeftijd lekker wat anders gaan zoeken. Goede lijn naar boven ook een uitschietertje tegen Porto en FC Jeruzalem poeh. Gelukkig weet @007mark dat er gouden tijden aan zitten te komen want ExG dus ez coolsingel. 6 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: You tell me! Zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 1 minuut geleden zei PJHoutman: Zucht. Je vraagt er toch zelf naar.... en aangezien het geen sarcasme is, want elke vorm van humor is jou vreemd, ga ik er zo op in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei MrMHB: Je vraagt er toch zelf naar.... en aangezien het geen sarcasme is, want elke vorm van humor is jou vreemd, ga ik er zo op in! Dit ja weet niet wat die gek nu weer raar zit te doen. Meneer de zure bom maakt een grapje en dat moet iedereen natuurlijk doorhebben. 6 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Dit ja weet niet wat die gek nu weer raar zit te doen. Meneer de zure bom maakt een grapje en dat moet iedereen natuurlijk doorhebben. Aaangezien ik al vanaf moment één zeg dat Stam een achterlijke aanstelling was, lijkt het me nogal wiedes dat dit niet serieus is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) Vergeef me dat ik a) niet al jouw uitspraken en meningen in een logje heb staan en b) niet al jouw uitspraken en meningen op waarde schat als ik ze al lees 6 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 10 minuten geleden zei Magikarp: Zegt één ding, en dat is dat het blijkbaar lastig wordt gevonden om Botteghin te slachtofferen. Denk dat Stam stiekem hoopte op een wedstrijd als deze, want nu is het een héél stuk makkelijker om te doen. Zeker met de interlandbreak die er nu aan komt. Dat zou inderdaad erg goed kunnen. Stam gaf zelf namelijk ook aan dat hij van mening is dat 'Botteghin en Ié het goed invullen'. Prima Jaap. Citaat Over de doorstroming van de jeugd: heb tegen AZ niks gezien maar van eerdere potten schat ik alleen Bannis, Belarbi, Azarkan, en Koorevaar in als goed. De Mooij, Hartman en Hendriks hebben weleens leuke dingen laten zien maar die moeten hard werken om er te komen. Bannis heb je gelijk in, dat heeft iedereen met een beetje verstand van voetbal al kunnen zien uiteraard tijdens de korte invalbeurten. Die heeft wel inzicht en techniek. De rest vond ik echt he-le-maal niets. Splinter de Mooij voorop, wat een ongelofelijk nonchalant ventje in dat veld. De langharige Renato Tapia hoor oei oei oei. Werd gister ook volledig terecht gewisseld. Koorevaar zou inderdaad ook op termijn wel in de selectie komen, maar denk niet dat die de voorkeur gaat krijgen boven Justin Bijlow (waar ik nog steeds wel positief over ben dat hij zich gaat ontwikkelen). Citaat Ook mooi deze. We zijn net bezig. Vriend het is oktober. Je zit bijna op de helft van de competitie, een handvol Europese wedstrijden en een voorbereiding achter de rug. Als je op kantoor 4 maanden nodig hebt om in vorm te komen weten ze al genoeg en kun je na je proeftijd lekker wat anders gaan zoeken. Goede lijn naar boven ook een uitschietertje tegen Porto en FC Jeruzalem poeh. Gelukkig weet @007mark dat er gouden tijden aan zitten te komen want ExG dus ez coolsingel. In de kern heeft hij natuurlijk gelijk dat bepaalde dingen beter niet geroepen hoeven te worden vanaf de tribune. Maar hij vergeet wel eventjes dat de mensen op de tribune zijn salaris voor een groot deel betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Vergeef me dat ik a) niet al jouw uitspraken en meningen in een logje heb staan en b) niet al jouw uitspraken en meningen op waarde schat als ik ze al lees Lijkt me toch wel handig als je iemand op zijn mening wil pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 4 minuten geleden zei PJHoutman: Lijkt me toch wel handig als je iemand op zijn mening wil pakken. Wat ben je toch ook een heerlijk, gezellig fuifnummert! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 5 minuten geleden zei PJHoutman: Lijkt me toch wel handig als je iemand op zijn mening wil pakken. Ik pak je niet op je mening, ik pak je op je vreemde reactie ('Zucht') op iemand die niet doorheeft dat jij een grapje zou maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Bedankt voor de punten, gents. Het wordt gewaardeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Magikarp: Ik pak je niet op je mening, ik pak je op je vreemde reactie ('Zucht') op iemand die niet doorheeft dat jij een grapje zou maken. Het is geen vreemde reactie als MrMHB altijd maar de confrontatie zoekt (en meestal niet op de inhoud) terwijl hij niet weet waar de klepel hangt. Gewoon heel vermoeiend. 6 oktober 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 25 minuten geleden zei PJHoutman: Het is geen vreemde reactie als MrMHB altijd maar de confrontatie zoekt (en meestal niet op de inhoud) terwijl hij niet weet waar de klepel hangt. Gewoon heel vermoeiend. Haha, wat een scherpe analyse. Ik was op de hoogte dat je anti was vanaf het begin, maar niets is zo veranderlijk als een mens dus ik nam aan dat het serieus was... Assumption is the mother of all fuck ups, ja bekend mee... Maar toch, ik dacht ook dat je op het forum gezegd had je mening bijgesteld te hebben. Maar goed, jij vindt het nodig mij op dingen uit het verleden te pakken toen ik idd confrontaties zocht die 95% van de gevallen niet op de inhoud gericht waren. Dat jij niet ziet dat dit nog amper gebeurt, als het al zo is zoals in dit geval per ongeluk, zegt meer over jouw opvatting dan de mijne... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Ik vond hier het contrast tussen Berghuis en Stam wel mooi. Berghuis die voetbalinhoudelijk reageert en niet al te zeer ingaat op vragen over instelling en Stam die, naast voetbalinhoudelijke dingen, komt met " Het begint allemaal bij het winnen van je duels en bij aggressiviteit." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten