frietsaus Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 3 minuten geleden zei Jespresso: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Snap niet waarom je als club aan een seizoen denkt te kunnen beginnen zonder keeper en spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Heb 1 uur geleden zei Sophomore: Snap niet waarom je als club aan een seizoen denkt te kunnen beginnen zonder keeper en spits. Lees de woordenwisseling tussen mij en @Jespresso eerst eens voor je zulke uitspraken doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 19 minuten geleden zei MrMHB: Heb Lees de woordenwisseling tussen mij en @Jespresso eerst eens voor je zulke uitspraken doet. Die op deze pagina? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Die op deze pagina? Net boven jouw post! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 1 uur geleden zei MrMHB: Net boven jouw post! Dan kan ik hierbij bevestigen dat ik jouw nogal dwingend overkomend bevel heb opgevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Vermeer Geertruida, Botteghin, Ié, Haps Toornstra, Tapia, Kokcu Berghuis, Sinisterra, Narsingh Stam grijpt dus in. Ben wel weer benieuwd maar denk dat AZ ons gaat wegtikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Hij grijpt noodgedwongen in. Karsdorp geblesseerd Fer niet fit. Alleen Larsson is echt gepasseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Die Berghuis Zit ook echt geen greintje verstand in he. Nog gespaard worden ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Lekker ouderwets avondje Feyenoord. Weer niks. Zit mezelf telkens af te vragen waarom ik nog kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Die Geertruida heb ik na 45 minuten ook wel genoeg van. Ziet het spelletje niet. Alle aanvallen via zijn kant zijn gevaarlijk. Vervelend moment die tegentreffer, want had het idee dat Feyenoord in die fase niet eens gek voefbalde. MAAR DAN MOET JE WEL SCOREN GODVERDOMME. Berghuis met zijn wekelijkse charge, uitgevoerd onder invloed van een flinke dosis frustratie. Wat een verschrikkelijke kutmentaliteit heeft die gozer ook bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Sinisterra zet een bloktackle = geel. Berghuis schopt iemand vol onderuit van achter = ook geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Vermeer ook weer netjes bij die 2de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Heb het geluid maar afgezet, muziekje erbij. Drankje, volop uitkijken naar @Magikarp's nabeschouwing! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D 26 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Ik ga naar bed. Botteghin lag er al een tijdje in denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 35 minuten geleden zei PJHoutman: Sinisterra zet een bloktackle = geel. Berghuis schopt iemand vol onderuit van achter = ook geel Dat was geen block tackle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 0-3 in eigen huis tegen AZ. Je zou zeggen dat het niet pijnlijker gaat worden dit seizoen, maar dat zouceen heel naïeve uitspraak zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Ben wel benieuwd waarom Berghuis geen rood kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Wilde aan het eind van de wedstrijd komen met het lichtpuntje dat het tegen een betere tegenstander in ieder geval iets minder dramatisch was. Maar toen kwam onze Braziliaanse olietanker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 2 minuten geleden zei 007mark: 0-3 in eigen huis tegen AZ. Je zou zeggen dat het niet pijnlijker gaat worden dit seizoen, maar dat zouceen heel naïeve uitspraak zijn. Zondag Twente en daarna Porto. Gaat een pijnlijk weekje worden denk ik zo.. En 27 Oktober komen jullie naar Amsterdam. Kan nu al niet wachter erop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Zojuist zei MetalMichael: Wilde aan het eind van de wedstrijd komen met het lichtpuntje dat het tegen een betere tegenstander in ieder geval iets minder dramatisch was. Maar toen kwam onze Braziliaanse olietanker. Zat er in de beginfase een paar keer goed tussen. Ik appte @Fabian. in de 30e minuut het volgende; [26-9 20:32] Mark Bos: Ik ga even een enorme fout van Botteghin jinxen [26-9 20:32] Mark Bos: Vind hem prima vooralsnog namelijk Goed man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 Zojuist zei Regis: En 27 Oktober komen jullie naar Amsterdam. Kan nu al niet wachter erop Hiervoor ga ik speciaal een TOTO-account openen, mijn spaarekening legen, en alles inzetten op Ajax over 4,5 goals. Kan niet misgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 5 minuten geleden zei 007mark: 0-3 in eigen huis tegen AZ. Je zou zeggen dat het niet pijnlijker gaat worden dit seizoen, maar dat zouceen heel naïeve uitspraak zijn. En dan mag Feyenoord nog van geluk spreken dat ze de wedstrijd met elf man mochten uitspelen. Kokcü en Narsingh vielen echt tegen, om nog niet te beginnen over het centrale duo. Moge God genade hebben voor jullie wanneer Feyenoord het opneemt tegen FC Porto. En, sorry, maar wat waren Svensson, Stengs en Koopmeiners weer goed. En Boadu weer bepalend. AZ heeft momenteel echt een prima team in huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 september 2019 Share Geplaatst 26 september 2019 (bewerkt) Je kan toch niet zondag met droge ogen weer met Botteghin, Narsingh en zonder spits aan komen zetten. 26 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten