Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Komodo is gewoon een triest figuur, dat heeft hij toch ook wel laten zien met zijn badderverhaal 1 dag na de grootste deceptie ooit voor een Ajax supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 2 minuten geleden zei Pino: Komodo is gewoon een triest figuur, dat heeft hij toch ook wel laten zien met zijn badderverhaal 1 dag na de grootste deceptie ooit voor een Ajax supporter. Wat was daar mis mee dan? Moet heel Nederland mee huilen met dat neuzenclubje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Zojuist zei Rossi: Wat was daar mis mee dan? Moet heel Nederland mee huilen met dat neuzenclubje? Nee, maar dat was gewoon een bewuste provocatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Nee, maar dat was gewoon een bewuste provocatie.Doe jij gelukkig nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Zojuist zei Rossi: Doe jij gelukkig nooit. Oh ja, maar niet op zo'n momenten/bij zo'n gebeurtenissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Oh ja, maar niet op zo'n momenten/bij zo'n gebeurtenissen.Het is nou niet alsof er iets heel erg gebeurd is... Integendeel juist. Maar goed het is uiteindelijk maar een spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 14 minuten geleden zei Rossi: 17 minuten geleden zei Pino: Oh ja, maar niet op zo'n momenten/bij zo'n gebeurtenissen. Het is nou niet alsof er iets heel erg gebeurd is... Integendeel juist. Maar goed het is uiteindelijk maar een spelletje. Kom op zeg, je bent toch ook voetbalfan? Dan weet je toch ook dat zo'n afloop best wel een jklap is en dat je dan niet de dag erna moet provoceren bij fans van die club. Doe toch niet zo schijnheilig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Kom op zeg, je bent toch ook voetbalfan? Dan weet je toch ook dat zo'n afloop best wel een jklap is en dat je dan niet de dag erna moet provoceren bij fans van die club. Doe toch niet zo schijnheilig.Ik denk dat je hier een groter probleem van maakt dan het daadwerkelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 5 minuten geleden zei Rossi: 23 minuten geleden zei Pino: Kom op zeg, je bent toch ook voetbalfan? Dan weet je toch ook dat zo'n afloop best wel een jklap is en dat je dan niet de dag erna moet provoceren bij fans van die club. Doe toch niet zo schijnheilig. Ik denk dat je hier een groter probleem van maakt dan het daadwerkelijk is. Ja inderdaad in de laatste seconde de finale van de Champions League niet halen, niks om je druk over te maken.... Ik ken genoeg Ajacieden die daar toch wel een paar dagen goed ziek van zijn geweest inclusief mijzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 49 minuten geleden zei Rossi: 51 minuten geleden zei Pino: Oh ja, maar niet op zo'n momenten/bij zo'n gebeurtenissen. Het is nou niet alsof er iets heel erg gebeurd is... Integendeel juist. Maar goed het is uiteindelijk maar een spelletje. Zullen dit eens roepen als ADO weer vertrekt naar die divisie waar ze thuis horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Zullen dit eens roepen als ADO weer vertrekt naar die divisie waar ze thuis horen.Volgens mij spelen we daar al jaren in. Maar goed je bedoelt de KKD. Ik zou er niet om huilen hoor, moeten ze maar beter spelen. Nieuwr jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.Goed om te zien dat je ondertussen bent uitgehuild in de provincie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 @Regis we zijn er weer aan het intrappen, dom van ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Regis: Kwam gewoon heel naar over, maar wat je zegt valt allemaal wel mee volgens mij. Snap ook niet waarom je als Groningen fan iets tegen Ajax zou hebben en waarom een oud speler daar rekening mee zou moeten houden. Blij met Dusan, Allene dat Dirk Kuyt gedrag mag ie wel meestoppen. Sorry dan dat het verkeerd over kwam bedoelde er niets raars mee iig. Voor mij persoonlijk komt de afkeer naar Ajax voornamelijk met hoe er juist vanuit de supporters van Ajax naar andere clubs wordt gekeken. Zichzelf zo veel beter vinden dan anderen dat wekt automatisch een afkeer op. Daarnaast is vooral seizoen 2007 2008 een reden tot irritatie. Eerst Suarez zo gek gekregen dat hij een arbitrage zaak aanspande en dan vrolijk in de winter Silva en Lindgren halen. Natuurlijk hoeft een speler daar geen rekening mee te houden 17 mei 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Bosz zou Sinkgraven naar Leverkusen willen halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Ik herken totaal niet wat je zegt Komodo. Zelf ben ik sowieso Ajax en FC Groningen fan en veel van mijn vrienden en kennissen uit Groningen kijken ook het liefst naar Ajax van de andere Nederlandse clubs. Ken achtergrond van Suarez zijn zaak niet meer, maar als twee clubs er niet uitkomen dan ligt dat aan beiden denk ik. Verder heeft Ajax gewoon netjes en behoorlijk betaalt voor al die andere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Broodvoetballer klopt al imo niet, hij ging naar Twente terwijl die misschien ook wel naar het buitenland kon. Heeft daarna jarenlang bij Southampton gespeeld, had ook wel ergens anders meer geld kunnen verdienen. Daarna gaat die juist naar de Eredivisie, niet om geld te verdienen maar om kampioen te worden en CL te spelen. Sowieso carriere van Servie > Groningen > Twente > Southampton > Ajax is nou niet echt een carriere voor iemand die voor het geld voetbalt. Je moet wat meer lijken op je directeur. https://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/hoofdnieuws/228784/nijland-wij-hebben-een-prima-verstandhouding-met-ajax Twente betaalde in die tijd een stuk meer dan Groningen. En met broodvoetballer bedoel ik dat het spelers zijn die niets met clubs hebben en het puur zien als werk ( wat het ook is natuurlijk) Daarbij zitten bij bijna al zijn transfers wel een luchtje aan ( al ligt dat meer aan de zaakwaarnemers dan een Tadic zelf gok ik) Dat Ajax ineens het Salaris budget over hun plafond heen tilden zegt ook wel dat Tadic niet alleen voor de eer naar Ajax is gekomen. Al geloof ik wel dat hij sportief nog wel boven geld kiest. PL en Ajax ipv zandbak of China. Dat de verstandhouding prima is is alleen maar mooi. Zakelijk is Ajax zeker belangrijk voor clubs als Groningen. Spelers die ( nog) niet goed genoeg zijn zijn vaak wel prima voor Groningen. Heb ook geen problemen met oud Ajax spelers bij Groningen of huurspelers van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 2 minuten geleden zei Chiemel: Ik herken totaal niet wat je zegt Komodo. Zelf ben ik sowieso Ajax en FC Groningen fan en veel van mijn vrienden en kennissen uit Groningen kijken ook het liefst naar Ajax van de andere Nederlandse clubs. Ken achtergrond van Suarez zijn zaak niet meer, maar als twee clubs er niet uitkomen dan ligt dat aan beiden denk ik. Verder heeft Ajax gewoon netjes en behoorlijk betaalt voor al die andere spelers. Silva die weigerde nog het shirt aan te trekken vind je netjes? Maar goed dat ligt meer aan Silva dan aan Ajax. Over het algemeen doet Ajax ook netjes zaken hoor. Dat je juist in het seizoen dat Groningen heerlijk presteerde 3 spelers aantrekt vind ik zuur. Van Lindgren was er nu eenmaal die clausule. Maar juist eerst in de zomer dat gezeik met Suarez en daarna in de winter met Silva en dan vlak voor het sluiten van de markt even de clausule lichten. Ben jij ten eerste Ajax fan die ook voor Groningen is omdat je er woont. Of ben je vooral Groningen fan die ook voor Ajax is? Merk wel dat er kentering is dat vooral jongeren beide clubs kunnen waarderen. Maar als ik kijk op het Groningen forum waar ik ook op zit zijn er maar weinig die lovend over Ajax praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 1 uur geleden zei komodo25: Silva die weigerde nog het shirt aan te trekken vind je netjes? Maar goed dat ligt meer aan Silva dan aan Ajax. Over het algemeen doet Ajax ook netjes zaken hoor. Dat je juist in het seizoen dat Groningen heerlijk presteerde 3 spelers aantrekt vind ik zuur. Van Lindgren was er nu eenmaal die clausule. Maar juist eerst in de zomer dat gezeik met Suarez en daarna in de winter met Silva en dan vlak voor het sluiten van de markt even de clausule lichten. Ben jij ten eerste Ajax fan die ook voor Groningen is omdat je er woont. Of ben je vooral Groningen fan die ook voor Ajax is? Merk wel dat er kentering is dat vooral jongeren beide clubs kunnen waarderen. Maar als ik kijk op het Groningen forum waar ik ook op zit zijn er maar weinig die lovend over Ajax praten. Daar zitten dan vast allemaal van die gekkies zoals Rossi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 1 uur geleden zei komodo25: Twente betaalde in die tijd een stuk meer dan Groningen. En met broodvoetballer bedoel ik dat het spelers zijn die niets met clubs hebben en het puur zien als werk ( wat het ook is natuurlijk) Daarbij zitten bij bijna al zijn transfers wel een luchtje aan ( al ligt dat meer aan de zaakwaarnemers dan een Tadic zelf gok ik) Dat Ajax ineens het Salaris budget over hun plafond heen tilden zegt ook wel dat Tadic niet alleen voor de eer naar Ajax is gekomen. Al geloof ik wel dat hij sportief nog wel boven geld kiest. PL en Ajax ipv zandbak of China. Dat de verstandhouding prima is is alleen maar mooi. Zakelijk is Ajax zeker belangrijk voor clubs als Groningen. Spelers die ( nog) niet goed genoeg zijn zijn vaak wel prima voor Groningen. Heb ook geen problemen met oud Ajax spelers bij Groningen of huurspelers van Ajax. Twente speelde ook om de titel he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Martinez ook binnen. Linksbackie voor achter Nico, al zeggen Argentijnen dat ie beter is. Marcie is al lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Regis: Martinez ook binnen. Linksbackie voor achter Nico, al zeggen Argentijnen dat ie beter is. Marcie is al lekker bezig. Martinez is een centrale verdediger, maar is tactisch heel sterk waardoor hij meerdere systemen en verwante posities aan kan. Denk aan een type Blind, met een fantastische positionering, goed voetballend vermogen (crosspas e.d.) en het Argentijnse 'gif'. Verwacht persoonlijk misschien komend seizoen al de tandem Tagliafico - Martinez - Magallan achterin en Blind die af en toe doorschuift naar nummer 6, Lisandro nummer 2 schijnt echt heel goed te zijn namelijk. 17 mei 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: Twente speelde ook om de titel he. Ik zou de geschiedenis boeken eerst maar eens induiken. Tadic ging in de zomer van 2012 jaar Twente. Twente werd in 2011-2012 6e met 16 punten achterstand op de nummer 1. Echter speelde Groningen toen een zeer slecht seizoen. In 2012 -2013 werd Twente weer 6e nu met 14 punten achterstand. In in de play off hadden ze veel moeite met Groningen. Pas in laatste seizoen van Tadic deed Twente enigzins mee met een 3e plaats. Al had Twente toen ongeveer evenveel punten als de 2 seizoenen ervoor. Kampioen had minder punten de jaren ervoor. Maar Twente deed op het op het moment van tekenen niet om de titel mee 17 mei 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Heb hem toevallig net gehaald in FM. Linksbenige centrale verdediger, voetballend gezien sterk en vrij allround. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 4 minuten geleden zei Rogier.: Martinez is een centrale verdediger, maar is tactisch heel sterk waardoor hij meerdere systemen en verwante posities aan kan. Denk aan een type Blind, met een fantastische positionering, goed voetballend vermogen (crosspas e.d.) en het Argentijnse 'gif'. Jij hebt hem dit seizoen gevolgd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 1 minuut geleden zei Rogier.: Martinez is een centrale verdediger, maar is tactisch heel sterk waardoor hij meerdere systemen en verwante posities aan kan. Denk aan een type Blind, met een fantastische positionering, goed voetballend vermogen (crosspas e.d.) en het Argentijnse 'gif'. Verwacht persoonlijk misschien komend seizoen al de tandem Tagliafico - Martinez - Magallan achterin en Blind die af en toe doorschuift naar nummer 6, Lisandro nummer 2 schijnt echt heel goed te zijn namelijk. Speelt ook vaak linksback lees ik en met 178 cm vrij klein voor een centrumverdediger, maar laat me graag verassen. Sowieso benieuwd wat er nog allemaal staat te gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten