Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Sánchez, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Klaassen; Berghuis, Kudus, Bergwijn.

Nou, kom er allemaal maar even met gestrekt been in op Alfred. 

Voor het eerst sinds jaren dat ik hoop dat Ajax gewoon geluk gaat hebben en een gelijkspel er uit haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei La Pulga:

Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Sánchez, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Klaassen; Berghuis, Kudus, Bergwijn.

Nou, kom er allemaal maar even met gestrekt been in op Alfred. 

Voor het eerst sinds jaren dat ik hoop dat Ajax gewoon geluk gaat hebben en een gelijkspel er uit haalt.

Dan ga ik voor een andere pot zitten. Klaassen deze week nog vrij pissig in de media want geen basisplek > vanavond basis. Top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkel wat hij doet is geschorsten / geblesseerden vervangen. Jammer, want veldbezetting tegen Napoli was echt belabberd vorige week. Giga gaten tussen voorste middenvelders, Alvarez en de backs waardoor je continu achter de feiten aan liep. En dat terwijl je met een beetje slim positie kiezen en bepaalde stukken beter afschermen Napoli echt pijn kan doen. Die middenvelders van hen lieten ook continu steken vallen en daar lag ook dikwijls echt zeeën van ruimte. Zet daar een Kudus neer ipv Klaassen en je hebt continu een vrije man daar tussen die kan voetballen.

Nja, we hopen maar op het beste.... al vrezen we het ergste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik moet dan van werk komen, daarna langs mijn ouders mijn dochter ophalen en haasten om die 18.45 halen wat ik dan net ga redden om vervolgens met bord op schoot vol andijvie weer 8x met gehaktballen naar de tv te gooien.

Van mij mag Klaassen best starten als mister 1-0, maar als dan Napels na een minuut al de 1-0 maakt dan kan hij gewisseld worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gert:

Ja ik moet dan van werk komen, daarna langs mijn ouders mijn dochter ophalen en haasten om die 18.45 halen wat ik dan net ga redden om vervolgens met bord op schoot vol andijvie weer 8x met gehaktballen naar de tv te gooien.

Van mij mag Klaassen best starten als mister 1-0, maar als dan Napels na een minuut al de 1-0 maakt dan kan hij gewisseld worden..

Oh joh is het 1845 weer. Nou ja. Das ook een enorme ruktijd. Dacht dat je als club maar 1x om 1845 zou spelen in de groepsfase.... Niet dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Tegen Napoli hoor je gewoon met Brobbey te spelen, punt. Veld rekken, aanspeelpunt, ruimte achter de defensie die er wel is opzoeken.. Dan kan je wmb nog kiezen of je Tadic, Berghuis of Kudus op tien zet. 

Ik zou neigen (als ik even inlever op realisme en mijn eigen voorkeuren qua formaties laat vliegen) naar Berghuis op tien en Kudus op rechts. Die zijn van de creatievelingen het best in vorm, zijn bewegelijk en met Kudus op rechts en verder nog Brobbey en Bergwijn heb je op papier een voorhoede die nog eens gevaarlijk kan zijn in de diepte en op de omschakeling. Jammer dan voor Tadic, maar ook voor hem lijkt het vaak allemaal maar te snel te gaan.

Dit zou fijn zijn idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Youth League

Opstelling Ajax O18:

De Graaff; Sarfo, Viereck, Hato, Van Bohemen; Gorter, Agougil, Misehouy; Jensen, Banel, Kalokoh.

Wissels Ajax O18:

Reverson, Henry, Chahid, Chourak, Alders, Boerhout, Idumbo-Muzambo

Een minder goed team dan de vorige keer, maar toch leuk om weer te volgen. Sowieso genieten met Hato, Misehouy, Banel en Kalokoh. Hopelijk komt Idumbo-Muzambo er nog in. Verder benieuwd hoe Gorter zich op dit niveau kan houden en zie ik Van Bohemen er wel weer een vrije trap inschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Chiemel:

Ah, wist ook nog niet dat het 18:45. Beetje een ruktijd met kleine kinderen. Maar als ik ze om 19:00 naar bed breng, kan ik in ieder geval de rust overslaan.

Arsenal speelt morgen ook om 18:45 al en ik ga om 17:30 uit eten met twee vriendinnen van in de 50-60.

Ja snap ook voor vele hier niet bepaald fijne tijd is nee.....

En vanavond ga ik met familie uit eten om 18:00 laatste keer uit eten met mijn ouders, in Nederland voor ze naar Spanje gaan as maandag. Ik zal dit missen vooral. 

Alvast veel succes voor iedereen hopelijk een puntje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Enkel wat hij doet is geschorsten / geblesseerden vervangen. Jammer, want veldbezetting tegen Napoli was echt belabberd vorige week. Giga gaten tussen voorste middenvelders, Alvarez en de backs waardoor je continu achter de feiten aan liep. En dat terwijl je met een beetje slim positie kiezen en bepaalde stukken beter afschermen Napoli echt pijn kan doen. Die middenvelders van hen lieten ook continu steken vallen en daar lag ook dikwijls echt zeeën van ruimte. Zet daar een Kudus neer ipv Klaassen en je hebt continu een vrije man daar tussen die kan voetballen.

Nja, we hopen maar op het beste.... al vrezen we het ergste.

Vorige week niets van gezien, omdat ik in Disneyland was. Echter, na alle verhalen en wat ik hier boven lees heb ik echt 0,0 vertrouwen in een goede afloop. Al moet ik toegeven dat ik die na het billen samentrekkende slot in Volendam toch al niet had. Dit wordt een heel erg lang seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei FlyD:

Youth League

Opstelling Ajax O18:

De Graaff; Sarfo, Viereck, Hato, Van Bohemen; Gorter, Agougil, Misehouy; Jensen, Banel, Kalokoh.

Wissels Ajax O18:

Reverson, Henry, Chahid, Chourak, Alders, Boerhout, Idumbo-Muzambo

Een minder goed team dan de vorige keer, maar toch leuk om weer te volgen. Sowieso genieten met Hato, Misehouy, Banel en Kalokoh. Hopelijk komt Idumbo-Muzambo er nog in. Verder benieuwd hoe Gorter zich op dit niveau kan houden en zie ik Van Bohemen er wel weer een vrije trap inschieten.

Deze pakken we weer even mee. (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Arsenal speelt morgen ook om 18:45 al en ik ga om 17:30 uit eten met twee vriendinnen van in de 50-60.

Ja snap ook voor vele hier niet bepaald fijne tijd is nee.....

En vanavond ga ik met familie uit eten om 18:00 laatste keer uit eten met mijn ouders, in Nederland voor ze naar Spanje gaan as maandag. Ik zal dit missen vooral. 

Alvast veel succes voor iedereen hopelijk een puntje.

Als dat geen trio wordt.. 

Is dat geen CV @Chiemel

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Chiemel:

Leuk goaltje van die Hato. Ziet er fysiek ook al aardig uit. Nieuwe Gravenberch?

Hij is eerder een centrale verdediger en wordt ook regelmatig ingezet als linksback. Pas 16 jaar, maar een geweldig talent. Zie hem dit jaar al zijn debuut maken bij Jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites