Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Het is maar een vraag jongens.

Lijkt mij ook niet, maar ik zie veel kritische gezichten naar Ten Hag met onder andere dit soort teksten.

Niemand van ons hier heeft gezegd dat Ten Hag moet vertrekken, dus geen idee waar je dit vandaan haalt, of ga je ons vergelijken met voetbalzone publiek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten Hag nu ontslaan is gewoon dom. Niet vergeten dat jullie ruim naar de CL zijn gegaan en de eerste wedstrijd winnen. Daarnaast kun je inderdaad uit bij PSV ook wel een keer verliezen. Nog steeds veel te vroeg, lekker laten zitten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tempo ligt hoog genoeg, maar daar is bijna alles mee gezegd. Huntelaar speelt weer een draak van een wedstrijd, overal een stap te laat, lijkt wel of ie de bal steeds niet verwacht. Moet 2e helft wel goedkomen zou ik zeggen, kan me ook niet voorstellen dat Fortuna dit gaat volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds wanneer is De Ligt aanvoerder van dè AFC Ajax? Dacht dat Veltman dat was, heb de hele officiële aankondiging gemist. Toch een opvallende keuze zeg, al schat ik zo in dat De Ligt dat best aan zou kunnen.

Edit: Ah aankondiging was 24 juli van dit jaar, had ik toen der tijd niet meegekregen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds wanneer is De Ligt aanvoerder van dè AFC Ajax? Dacht dat Veltman dat was, heb de hele officiële aankondiging gemist. Toch een opvallende keuze zeg, al schat ik zo in dat De Ligt dat best aan zou kunnen.

Edit: Ah aankondiging was 24 juli van dit jaar, had ik toen der tijd niet meegekregen.

Is inderdaad wel redelijk bekend ja ;) Hij doet ook al die "aanvoerder-interviews". Tadic is 2e aanvoerder, Veltman helemaal niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tempo ligt hoog genoeg, maar daar is bijna alles mee gezegd. Huntelaar speelt weer een draak van een wedstrijd, overal een stap te laat, lijkt wel of ie de bal steeds niet verwacht. Moet 2e helft wel goedkomen zou ik zeggen, kan me ook niet voorstellen dat Fortuna dit gaat volhouden.

Huntelaar was echt verschrikkelijk. Zie veel liever Tadic in de spits en Neres en Ziyech op de zijkanten. Komt er ook plekje voor Donny bij op het middenveld. Wel fijn dat Dollie weer fitter aan het worden is. Was echt een dramatische pot gisteren. Kan gewoon niet dat Fortuna nog zoveel goede kansen creëert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond was Frank de Boer analist op de Engelse TV. Daar ging ik onder meer over Ajax '95 en het 3-4-3 systeem. Overmars en George vulde die rol heel anders in dan teams die tegenwoordig 3-4-3 spelen, waar die spelers aan de buitenkant vleugelverdedigers zijn. [img]https://i.imgur.com/s2F1Y4i.png[/img] Vraag mij eigenlijk al jaren af hoe dat Ajax de gemarkeerde ruimtes verdedigde? Zakte Overmars en George erg veel in, gingen Seedorf en Davids naar de zijkant of speelde Reiziger en F. de Boer echt als backs i.p.v. centrale verdedigers? @Gert @Pino @E2E
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overmars kwam best wel wat terug. Vaak ook Reiziger en de Boer, dan schoof Rijkaard terug.

-edit- sowieso was dat Ajax erg gevarieerd, want bv Reiziger kwam (voor die tijd) ook nog best veel mee op. Was ook oorspronkelijk rechtsbuiten.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik echt niet als je dat gaat zeggen. Wat is die jongen goed.

Trots op het elftal, wat een prestatie. De voorste 3 heel goed, Blind prima op het middenveld, Onana uitstekend, centrum duo was fantastisch. Complimenten aan Wober die zich heel goed heeft laten zien. Bayern heeft echt amper een kans gehad (wat afstandschoten en kopballen) Wij hadden 3 keer moeten scoren man. Ik vond Schone ook ''gewoon'' prima hoor Regis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon het vanwege school niet zien, hoe stond het middenveld? Blind op 6 en Schöne en Vd Beek daarvoor of meer Vd Beek op 10 en Blind en Schöne als controleurs? Hield hij vast aan 4-2-3-1 of maakte hij er nu meer 4-3-3 van?

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites