cimbomcu Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 (bewerkt) Doe niet zo gek N4zreno Telegraaf is ook weer begonnen met hun jacht op Ten Hag. Trieste "krant" is het toch. Echt krankzinnig ja, kansloze karaktermoord. 25 september 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 Ja met als reden, omdat hij BLind naast zzich heeft staan. Ik had dus de indruk (maar dat kan mijn fout zijn) dat dat bij sommigen het argument was, maar niet bij iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 Het is maar een vraag jongens. Lijkt mij ook niet, maar ik zie veel kritische gezichten naar Ten Hag met onder andere dit soort teksten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 Het is maar een vraag jongens. Lijkt mij ook niet, maar ik zie veel kritische gezichten naar Ten Hag met onder andere dit soort teksten. Niemand van ons hier heeft gezegd dat Ten Hag moet vertrekken, dus geen idee waar je dit vandaan haalt, of ga je ons vergelijken met voetbalzone publiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 27 september 2018 Share Geplaatst 27 september 2018 Niemand van ons hier heeft gezegd dat Ten Hag moet vertrekken, dus geen idee waar je dit vandaan haalt, of ga je ons vergelijken met voetbalzone publiek? Was vergeten Twitter te benoemen. Maar jij bent het er dus niet mee eens hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 september 2018 Share Geplaatst 28 september 2018 Ten Hag nu ontslaan is gewoon dom. Niet vergeten dat jullie ruim naar de CL zijn gegaan en de eerste wedstrijd winnen. Daarnaast kun je inderdaad uit bij PSV ook wel een keer verliezen. Nog steeds veel te vroeg, lekker laten zitten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 september 2018 Share Geplaatst 28 september 2018 Kunnen we De Telegraaf niet bannen van het Ajax terrein? Zit even die persco te checken, maar echt ongekend hoe die Verweij zich gedraagt, vorige week ookal die Driessen bij VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 september 2018 Share Geplaatst 28 september 2018 Bannen van Nederland liever. Kutkrant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 september 2018 Share Geplaatst 29 september 2018 Bayern 2-0 verloren. Appeltje eitje dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september 2018 Share Geplaatst 29 september 2018 Tempo ligt hoog genoeg, maar daar is bijna alles mee gezegd. Huntelaar speelt weer een draak van een wedstrijd, overal een stap te laat, lijkt wel of ie de bal steeds niet verwacht. Moet 2e helft wel goedkomen zou ik zeggen, kan me ook niet voorstellen dat Fortuna dit gaat volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september 2018 Share Geplaatst 29 september 2018 Neem aan dat de wissel van Neres met zijn fitheid te maken heeft, anders slaat die wissel echt nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 september 2018 Share Geplaatst 29 september 2018 (bewerkt) Sinds wanneer is De Ligt aanvoerder van dè AFC Ajax? Dacht dat Veltman dat was, heb de hele officiële aankondiging gemist. Toch een opvallende keuze zeg, al schat ik zo in dat De Ligt dat best aan zou kunnen. Edit: Ah aankondiging was 24 juli van dit jaar, had ik toen der tijd niet meegekregen. 29 september 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 Sinds wanneer is De Ligt aanvoerder van dè AFC Ajax? Dacht dat Veltman dat was, heb de hele officiële aankondiging gemist. Toch een opvallende keuze zeg, al schat ik zo in dat De Ligt dat best aan zou kunnen. Edit: Ah aankondiging was 24 juli van dit jaar, had ik toen der tijd niet meegekregen. Is inderdaad wel redelijk bekend ja ;) Hij doet ook al die "aanvoerder-interviews". Tadic is 2e aanvoerder, Veltman helemaal niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 Tempo ligt hoog genoeg, maar daar is bijna alles mee gezegd. Huntelaar speelt weer een draak van een wedstrijd, overal een stap te laat, lijkt wel of ie de bal steeds niet verwacht. Moet 2e helft wel goedkomen zou ik zeggen, kan me ook niet voorstellen dat Fortuna dit gaat volhouden. Huntelaar was echt verschrikkelijk. Zie veel liever Tadic in de spits en Neres en Ziyech op de zijkanten. Komt er ook plekje voor Donny bij op het middenveld. Wel fijn dat Dollie weer fitter aan het worden is. Was echt een dramatische pot gisteren. Kan gewoon niet dat Fortuna nog zoveel goede kansen creëert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 september 2018 Share Geplaatst 30 september 2018 (bewerkt) Is inderdaad wel redelijk bekend ja ;) Hij doet ook al die "aanvoerder-interviews". Ja ok dat snap ik, maar dacht dat hij dat deed omdat Veltman blessie is. Maar dat is dus niet de reden. 30 september 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 oktober 2018 Share Geplaatst 2 oktober 2018 Gisteravond was Frank de Boer analist op de Engelse TV. Daar ging ik onder meer over Ajax '95 en het 3-4-3 systeem. Overmars en George vulde die rol heel anders in dan teams die tegenwoordig 3-4-3 spelen, waar die spelers aan de buitenkant vleugelverdedigers zijn. [img]https://i.imgur.com/s2F1Y4i.png[/img] Vraag mij eigenlijk al jaren af hoe dat Ajax de gemarkeerde ruimtes verdedigde? Zakte Overmars en George erg veel in, gingen Seedorf en Davids naar de zijkant of speelde Reiziger en F. de Boer echt als backs i.p.v. centrale verdedigers? @Gert @Pino @E2E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 2 oktober 2018 Share Geplaatst 2 oktober 2018 Waren volgens mij inderdaad Seedorf en Davids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 oktober 2018 Share Geplaatst 2 oktober 2018 (bewerkt) Overmars kwam best wel wat terug. Vaak ook Reiziger en de Boer, dan schoof Rijkaard terug. -edit- sowieso was dat Ajax erg gevarieerd, want bv Reiziger kwam (voor die tijd) ook nog best veel mee op. Was ook oorspronkelijk rechtsbuiten. 2 oktober 2018 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 oktober 2018 Share Geplaatst 2 oktober 2018 Frank de Boer en Reiziger waren wel meer back dan centrale verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 oktober 2018 Share Geplaatst 2 oktober 2018 Wat spelen we goed zeg :< . Alleen Schone zwaar ondermaat imo, maar dat is meer zijn niveau tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 oktober 2018 Share Geplaatst 2 oktober 2018 Heerlijke wedstrijd en je had gewoon moeten winnen hier. Klasse gewerkt allemaal heerlijk collectief. 1 min voor de 1-1 tweette ik nog dat Mazraoui er niks van kan haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2018 Share Geplaatst 2 oktober 2018 Snap ik echt niet als je dat gaat zeggen. Wat is die jongen goed. Trots op het elftal, wat een prestatie. De voorste 3 heel goed, Blind prima op het middenveld, Onana uitstekend, centrum duo was fantastisch. Complimenten aan Wober die zich heel goed heeft laten zien. Bayern heeft echt amper een kans gehad (wat afstandschoten en kopballen) Wij hadden 3 keer moeten scoren man. Ik vond Schone ook ''gewoon'' prima hoor Regis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Dank @N4z4reno en @Hwb Kan mij nog steeds zo'n formatie haast niet in de praktijk voorstellen. Trouwens sowieso het terugkijken waard, gaat ook in op Barca onder LVG. Ohjah congrats met het punt. Overwinning van Benfica lijkt mij niet gunstig though, of zie ik dat verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 Nee klopt. Gelijkspel zou het beste zijn. Aan de andere kant ben je nu al wel vrij zeker van de 3e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 oktober 2018 Share Geplaatst 3 oktober 2018 (bewerkt) Kon het vanwege school niet zien, hoe stond het middenveld? Blind op 6 en Schöne en Vd Beek daarvoor of meer Vd Beek op 10 en Blind en Schöne als controleurs? Hield hij vast aan 4-2-3-1 of maakte hij er nu meer 4-3-3 van? 3 oktober 2018 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten