Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minute ago, AjaciedBart. said:

Kunnen we toch blij zijn met Kroes he. Zet t' allemaal lekker op poten die gozer. 

In alles vind ik het een typische consultant, lekker kunnen praten, afgeven op alles en iedereen maar presteren ho maar. Maar het ligt allemaal niet aan Alex hoor!! 

Heeft in een stuk of 3 interviews aangegeven dat hij niet tevreden is en dat hij zelf fouten heeft gemaakt, maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Zojuist zei WillieColón:

Heeft in een stuk of 3 interviews aangegeven dat hij niet tevreden is en dat hij zelf fouten heeft gemaakt, maar goed.

Laat me ff lekker de supporter uithangen, snap dat het allemaal genuanceerder ligt. Maar al bij al, ik ben niet heel gelukkig met hem op deze positie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bergwijn weer terug zeker? Of toch Namli? Wellicht Babel. 

Gifbeker nog niet leeg, blunderstapel blijft hoger worden. Die Kroes verdient gewoon een paar ton he. In andere bedrijven zou het al afgelopen zijn.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat nog volledig in #TeamKroes maar dit is gewoon gênant. En dan die arme Farioli. Probeert met man en macht er wat van te maken in Amsterdam. Heeft maar één wens en dat is een speler op links met diepgang. Heb je een TD die doodleuk twee linksbuitens verkoopt om vervolgens de papieren niet voor 23:59 uur te versturen.

Gelukkig is er ook goed nieuws te melden! Oh, wacht... Onze enige linksbuiten is niet fit genoeg bevonden door de staf van België U21.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Weet ik niet 100% zeker maar las dit op Twitter. Iemand die dit kan bevestigen/ontkrachten?

Nog nooit eerder van gehoord. Maar geen idee wat de regel is.

Lijkt me wel tegenstrijdig met allerlei wetten toch als het niet mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet nu dat we elke pot een half uur naar Banel moeten kijken. Want die speelde de voorbereiding nog wel minuten en is de linksbuiten van jong. Echt niemand die volgens mij weet hoe fit Axel-Dongen is toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Gert:

Je weet nu dat we elke pot een half uur naar Banel moeten kijken. Want die speelde de voorbereiding nog wel minuten en is de linksbuiten van jong. Echt niemand die volgens mij weet hoe fit Axel-Dongen is toch?

Nog altijd last van een knieblessure. Dus verre van fit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites