WillieColón Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 1 minute ago, AjaciedBart. said: Kunnen we toch blij zijn met Kroes he. Zet t' allemaal lekker op poten die gozer. In alles vind ik het een typische consultant, lekker kunnen praten, afgeven op alles en iedereen maar presteren ho maar. Maar het ligt allemaal niet aan Alex hoor!! Heeft in een stuk of 3 interviews aangegeven dat hij niet tevreden is en dat hij zelf fouten heeft gemaakt, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Zojuist zei WillieColón: Heeft in een stuk of 3 interviews aangegeven dat hij niet tevreden is en dat hij zelf fouten heeft gemaakt, maar goed. Laat me ff lekker de supporter uithangen, snap dat het allemaal genuanceerder ligt. Maar al bij al, ik ben niet heel gelukkig met hem op deze positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Eventuele transfervrije spelers mogen ook niet meer ingeschreven worden voor de Europa League. Godts dus onze enige linksbuiten tot aan de winterstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september De Kroes van enkele maanden terug zou de Kroes van nu ontslagen hebben. Maargoed, verder beter dat de organisatie in tact blijft en we gewoon verder bouwen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 1 minuut geleden zei Gert: De Kroes van enkele maanden terug zou de Kroes van nu ontslagen hebben. Maargoed, verder beter dat de organisatie in tact blijft en we gewoon verder bouwen.. Eens, maar laten we a.u.b. ook gewoon een ‘echte’ TD aanstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september (bewerkt) Bergwijn weer terug zeker? Of toch Namli? Wellicht Babel. Gifbeker nog niet leeg, blunderstapel blijft hoger worden. Die Kroes verdient gewoon een paar ton he. In andere bedrijven zou het al afgelopen zijn. 4 september bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Ik zat nog volledig in #TeamKroes maar dit is gewoon gênant. En dan die arme Farioli. Probeert met man en macht er wat van te maken in Amsterdam. Heeft maar één wens en dat is een speler op links met diepgang. Heb je een TD die doodleuk twee linksbuitens verkoopt om vervolgens de papieren niet voor 23:59 uur te versturen. Gelukkig is er ook goed nieuws te melden! Oh, wacht... Onze enige linksbuiten is niet fit genoeg bevonden door de staf van België U21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Vier spitsen! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er weet van had gehad. Vier spitsen en maar een enkele linksbuiten! Het is echt verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Misschien Promes polsen? Zijn steekpass is ongekend, snijdt door elke defensie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september (bewerkt) Never mind: moest transfervrij zijn op het moment dat de Nederlandse markt geopend was. 4 september bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Never mind: moest transfervrij zijn op het moment dat de Nederlandse markt geopend was. Is dat zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Misschien Promes polsen? Zijn steekpass is ongekend, snijdt door elke defensie. 2021 wil haar grap terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Wel behoorlijk matig. Zat er wel aan te komen natuurlijk. Zelfs als je Ziyech haalt lost het probleem links niet op. Verwacht dat ze Brobbey af en toe als linksbuiten opstellen, zodat er toch iemand met diepte daar speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Hier ook de passe partout veiliggesteld. Toch altijd een bijzondere sfeer op Europese avondjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 8 uur geleden zei Chiemel: Is dat zo? Weet ik niet 100% zeker maar las dit op Twitter. Iemand die dit kan bevestigen/ontkrachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 5 minuten geleden zei Thierryvane: Weet ik niet 100% zeker maar las dit op Twitter. Iemand die dit kan bevestigen/ontkrachten? Nog nooit eerder van gehoord. Maar geen idee wat de regel is. Lijkt me wel tegenstrijdig met allerlei wetten toch als het niet mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Misschien kunnen we op een één of andere manier Lorenzo Lucca terughalen als linksbuiten. Werkte onder Schreuder ook heel goed kan ik mij herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Je weet nu dat we elke pot een half uur naar Banel moeten kijken. Want die speelde de voorbereiding nog wel minuten en is de linksbuiten van jong. Echt niemand die volgens mij weet hoe fit Axel-Dongen is toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september 3 minuten geleden zei Gert: Je weet nu dat we elke pot een half uur naar Banel moeten kijken. Want die speelde de voorbereiding nog wel minuten en is de linksbuiten van jong. Echt niemand die volgens mij weet hoe fit Axel-Dongen is toch? Nog altijd last van een knieblessure. Dus verre van fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Zonde want echt een groot talent die van dongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Je verwacht het wat dat betreft niet he. Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Dan hopen op een transfervrije linksbuiten die dan eventueel wat half uurtjes kan volmaken in de eredivisie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Namli dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Hadden ze al mee gesproken eerder, dus wellicht is dat wel de meest realistische ja. Kan ook op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september Share Geplaatst 5 september Owen Wijndal onderdeel van de beste linkerkant van Europa op linksbuiten. Heb ik trouwens oprecht liever dan Banel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten