Rogier. Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 35 minuten geleden zei cimbomcu: Tahirovic nog. Kan je nagaan 10 man zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Op Vi Pro stond wel interessant stuk over de rol van Hato als linksback ipv in het centrum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 23 uur geleden zei Rogier.: Dit vooral. Opties echt te over. Moet daar gewoon wat verkocht worden als je ook nog versterking zou willen, zeker omdat een Farioli Berghuis ook weer op het middenveld zou willen posteren. Dan tel je nu alleen al 9 man, dat zijn er teveel voor 3 opties als je er ook nog één bij wilt kopen en Henderson eigenlijk niet op het bankie kán voor dat salaris. Defensief: Mannsverk, Vos, Taylor, Van den Boomen, Henderson, Fitz-Jim Aanvallend: Berghuis, Hlynsson, Ünüvar, (Taylor/Fitz-Jim) Zou me niet verbazen als 2 of 3 namen van dit rijtje verkocht gaan worden (laat staan Van den Boomen), puur om ruimte te maken in de selectie, hoeveel potentie ze ook hebben. Ünüvar zullen ze gaan verhuren. Branco exit, Tahirovic hopelijk ook en Berghuis zie ik uiteindelijk ook vertrekken. Dan krijg je Rosario erbij voor 6/rechtsback. Mis je dus enorm veel creativiteit op het middenveld, pittige klus hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Citaat Ajax heeft de komst van het Noorse talent Daniel Skaarud bevestigd. De zestienjarige aanvaller komt over van Lillestrom SK en tekent een contract voor drie seizoenen in de Johan Cruijff Arena, tot medio 2027. Zodra de laatste formaliteiten zijn afgerond, zal Skaarud aansluiten in Amsterdam. De Noorse jeugdinternational gaat in eerste instantie voor Ajax O19 spelen. "Ik ben heel erg blij en heb heel veel zin om te starten. Ik kan niet wachten om snel te beginnen", zegt hij op de clubsite. "Het heeft lang geduurd, ik was hier twee jaar geleden voor het eerst. Het was best spannend om hier als kleine jongen stage te lopen, maar ik denk dat ik mij hier thuis kan gaan voelen." De buitenspeler klopte in de tussentijd nadrukkelijk op de deur in zijn thuisland. "In de laatste jaren heb ik stappen gezet om het eerste elftal van Lillestrom SK te bereiken. In september maakte ik mijn debuut. Het waren dus pittige maanden. Met veel zware trainingen, maar ik heb er veel van geleerd. Ik was natuurlijk nog jong, maar ik voelde dat het tijd was voor mijn debuut." Skaarud legt ook uit wat de Ajax-fans mogen verwachten. "Ik zou mezelf als een dribbelaar omschrijven. Ik ben goed met de bal en snel op de eerste meters. Ik ren ook veel. Je kunt wel zeggen dat ik een creatieve speler ben. Mijn favoriete speler op dit moment is Phil Foden. Ik ben ook altijd een fan van Lionel Messi geweest. We spelen een beetje op dezelfde manier." Nieuwe Messi, shirt al besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Er vanuit gaande dat er vrijwel geen geld is en hij niet 4 miljoen per jaar gaat verdienen vind ik dit wel een prima transfer. Iig een speler die weet hij hoe de rechtsbuiten positie moet bekleden. Al is dat gebaseerd op zijn jaren in Nederland en Engeland en niet de recente jaren. Die jaren heb ik niet meer gezien, dus ik hoop dat hij nog een beetje fit is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Vond hem bij Ajax wel beter in de spits dan als rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 8 uur geleden zei Thierryvane: Ünüvar zullen ze gaan verhuren. Branco exit, Tahirovic hopelijk ook en Berghuis zie ik uiteindelijk ook vertrekken. Dan krijg je Rosario erbij voor 6/rechtsback. Mis je dus enorm veel creativiteit op het middenveld, pittige klus hoor. Laat Unuvar maar naar Heracles komen, aangezien wij met Limbombe momenteel maar 1 (fitte) buitenspeler hebben, kan ie zeker genoeg minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 21 minuten geleden zei Oerlie: Laat Unuvar maar naar Heracles komen, aangezien wij met Limbombe momenteel maar 1 (fitte) buitenspeler hebben, kan ie zeker genoeg minuten maken. Nou bij Unuvar was de laatste jaren niet altijd de club schuldig aan het feit dat hij niet speelt. Het is een leuke speler om naar te kijken, maar wat is ie veel geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Bertje Fantastische speler. De thuiswedstrijd tegen Feyenoord in het seizoen van Bosz toen was die fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Denk altijd aan dit liedje bij ons Bertje. Verder wel leuk dat ze deze voorbereiding best lange filmpjes posten vd training van Ajax op het Ajax youtube kanaal. Wat me vooral opvalt dat er veel gelachen word en men ontspannen is voor de training. Vorig jaren liepen ze echt altijd in rouwstemming dat veld op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Mannen, het voetbalseizoen begint pas echt als er in dit topic opstellinkjes, lijstjes en uiteenzettingen van zestien alinea's over een nietszeggende oefenwedstrijd worden gepost. Kom maar door met de totaal onrealistische transferdoelwitten (OLMO HALEN!!), in/out lijstjes en opstellingen voor het nieuwe seizoen waarin we ineens een Zuid-Amerikaanse FM parel zien staan die nog nooit eerder in verband is gebracht met ons aller AJAX. Na zo'n EK waar we allemaal weer veel te eensgezind waren zijn we gewoon echt weer even toe aan wat Ajax topic vertier. @Dansmeister Waar blijft dat Ajax-topic jaaroverzicht 2023-2024 trouwens? En wanneer beginnen de Kale en de Kok weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Het is wel echt voor het eerst dat er een EK is geweest en ik niet echt een speler kon benoemen dat Ajax zou moeten halen. Heeft te maken met of het haalbaar is of dat het niveau gewoon niet zo goed was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Qua namen die genoemd worden in de media verwacht ik zoiets: Citaat Godts - Brobbey - Traoré Hendo - Taylor - ...* Hato - Kaplan - Rugani - Rosario Ramaj Hangt natuurlijk voor een groot deel af van de verkoop van o.a. Bergwijn/Sutalo/Berghuis. * = aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Doorverkoop percentage op Mikautadze is wel fijn. Rinkelt de kassa weer een beetje. Nu Monaco hem heeft aangetrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 3 uur geleden zei Thierryvane: Qua namen die genoemd worden in de media verwacht ik zoiets: Hangt natuurlijk voor een groot deel af van de verkoop van o.a. Bergwijn/Sutalo/Berghuis. * = aankoop Rosario op rechtsback ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 3 minuten geleden zei Rogier.: Rosario op rechtsback ja? Als Farioli niet tevreden is over Rensch (Gaaei en Gooijer reken ik even niet mee) dan zie ik het zomaar gebeuren. Heeft hij bij Nice ook een paar potten gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 8 uur geleden zei Thierryvane: Qua namen die genoemd worden in de media verwacht ik zoiets: Hangt natuurlijk voor een groot deel af van de verkoop van o.a. Bergwijn/Sutalo/Berghuis. * = aankoop Als je dit zo ziet dan is er echt een hele zieke lijst met spelers die weg mogen. Ik ga het even uittypen voor de liefhebber, - Wijndal - Tahirovic - Sutalo - Bergwijn - Akpom - Forbs - Medic - Van den Boomen - Berghuis - Gaaei - Rulli - Avilla (nog blessie) - Baas - Manssverk - Unuvar (helaas) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 2 uur geleden zei La Pulga: Als je dit zo ziet dan is er echt een hele zieke lijst met spelers die weg mogen. Ik ga het even uittypen voor de liefhebber, - Wijndal - Tahirovic - Sutalo - Bergwijn - Akpom - Forbs - Medic - Van den Boomen - Berghuis - Gaaei - Rulli - Avilla (nog blessie) - Baas - Manssverk - Unuvar (helaas) Als Sutalo weg is, dan is dat echt een hele geruststelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli (bewerkt) Met de komst van Traore, wellicht blijven van Berghuis (denk het niet) en het goede begin van Forbs in de voorbereiding, hoeven we geen andere rechtsbuiten meer te verwachten denk ik. 13 juli bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 1 uur geleden zei Chiemel: Met de komst van Traore, wellicht blijven van Berghuis (denk het niet) en het goede begin van Forbs in de voorbereiding, hoeven we geen andere rechtsbuiten meer te verwachten denk ik. Zeker wel. Ajax hoopt volgende week te kunnen beschikken over Traoré en kijkt naar een tweede rechtsbuiten in Zuid-Amerika voor achter hem. Mag geen VI-Pro artikelen meer in zijn volledigheid delen dus dan maar zo: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Boompie dus wss naar Lille voor 6 miljoen. Lekker zo'n bezempie door de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Wat een akelige opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Als ik het zo zie, worden we dit seizoen gewoon kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Mooi interview met Berghuis op Ziggo. Eerlijk en realistisch. Zie hem eerlijk gezegd niet vertrekken deze zomer. Hij en Hendo zijn de enige twee spelers met een trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten