Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

6 uur geleden zei timpy00:

Holy shit. Maurice Steijn weet zichzelf iedere keer weer als een nog grotere clown te profileren. Ben echt benieuwd wie daar nog intrapt.

Veel mensen aldus ESPN.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei timpy00:

Holy shit. Maurice Steijn weet zichzelf iedere keer weer als een nog grotere clown te profileren. Ben echt benieuwd wie daar nog intrapt.

Er waren in ieder geval vorig seizoen wel echt hordes mensen die zeiden dat een andere trainer het niet beter zou doen doordat de selectie zo matig was, geholpen door bijvoorbeeld ‘Raf’ die doodleuk verkondigde dat het niveau Excelsior of Volendam was. Volgens mij leeft die negativiteit rondom hem vooral onder Ajacieden, als ik het sentiment op social media zie. Onbegrijpelijk, maar goed, gelukkig niet meer ons probleem. 

Heb zelf de uitzending niet gekeken, zag alleen een fragment waarin hij aangaf dat hij de week na zijn ontslag alweer aan de bak kon in binnen- en buitenland maar dat hij bewust afstand nam van de voetballerij. Je vraagt je toch af hoe vaak hij in de media zou verschijnen als hij géén afstand van de voetballerij neemt, als afstand nemen inhoudt dat je elke paar weken met je kop op tv verkondigt dat het allemaal niet jouw schuld is geweest. Had zelf overigens de indruk dat hij, toen Jan Joost vroeg welke competities we dan aan moesten denken, even met de bek vol tanden stond. Heeft hij nu nog iets nieuws gezegd of was het hetzelfde als altijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Maar Ajax was wel niveau Go Ahead Eagles en NEC vorig seizoen,dus zo farfetched vind ik een Excelsior dan niet, die draaien vaak wel eind linkerrijtje ED mee :cheer:

Dan moet John van ‘t Schip wel een heel bijzondere trainer zijn! Vijfde worden met een selectie die hetzelfde niveau heeft als de nummer 16. Doen weinigen hem na. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Arles:

Dan moet John van ‘t Schip wel een heel bijzondere trainer zijn! Vijfde worden met een selectie die hetzelfde niveau heeft als de nummer 16. Doen weinigen hem na. 

Zover wil Ik niet gaan,je hebt in ieder geval slechtere gehad recent,dat sowieso. Onder Maurice heb je natuurlijk 18e gestaan heel kort, dus dan is niet zo gek je die concurrenten had,die ik mijn vorige post opnoemde.

4 minuten geleden zei Beppu:

800px-Farfetch'd.png

Hahaha haahaha geweldig 😂😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Zover wil Ik niet gaan,je hebt in ieder geval slechtere gehad recent,dat sowieso. Onder Maurice heb je natuurlijk 18e gestaan heel kort, dus dan is niet zo gek je die concurrenten had,die ik mijn vorige post opnoemde.

Probeer je nou echt te zeggen dat je Van der Vaarts opmerking dat de selectie van Ajax niveau Excelsior/Volendam was terecht vond? Ik dacht eerst nog dat je een grapje maakte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arles:

Probeer je nou echt te zeggen dat je Van der Vaarts opmerking dat de selectie van Ajax niveau Excelsior/Volendam was terecht vond? Ik dacht eerst nog dat je een grapje maakte. 

Nee natuurlijk niet,was uiteraard grapje. Ik heb helemaal niks met dat varkentje. Eagles en NEC hadden ongewoon seizoen ze bijna nooit hebben. Ajax had een seizoen van uiterste normaal ook niet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb je al punten laten liggen bij NAC en GAE door dat rouleren. Zouden ze daar dan gewoon niks uit leren?;c Voorlopig ben ik echt geen fan van Farioli zn beleid. Leuk winnen tegen Besiktas en een puntje in Praag, maar je moet gewoon zorgen dat je top-3 haalt. Als je nu vandaag gelijk gaat spelen heb je al 7 onnodige punten laten liggen tegen de op papier kleine ploegen en je bent het seizoen pas net begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei michael16:

Nou heb je al punten laten liggen bij NAC en GAE door dat rouleren. Zouden ze daar dan gewoon niks uit leren? Voorlopig ben ik echt geen fan van Farioli zn beleid. Leuk winnen tegen Besiktas en een puntje in Praag, maar je moet gewoon zorgen dat je top-3 haalt. Als je nu vandaag gelijk gaat spelen heb je al 7 onnodige punten laten liggen tegen de op papier kleine ploegen en je bent het seizoen pas net begonnen.

Je hebt bij NAC niet verloren door te rouleren. Je staat nu ook geen 1 1 door te rouleren. Maar snap dat het een makkelijk frame is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Je hebt bij NAC niet verloren door te rouleren. Je staat nu ook geen 1 1 door te rouleren. Maar snap dat het een makkelijk frame is.

Oneens. Bij NAC heb je daar wel door verloren en nu speel je ook dramatisch door die wissels. Waarom moet Rasmussen erin? Die kan er helemaal niks van. Waarom moet Brobbey eruit? Was de enige die nog wat bracht voorin. Godts die werkelijk geen bal goed geeft mag wel 90 minuten meedoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites