Thierryvane Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 19 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat kan ook niet hè als je geen minuten krijgt . Heb wel echt het gevoel dat Brobbey op een soort make or break punt in zijn carrière zit. Bij Ajax lijkt het er nu (weer?) niet uit te komen. Een transfer naar Forrest is wel echt einde verhaal voor m’n gevoel. Dat wordt een Leipzig achtig verhaal. Voelt zich niet thuis, wordt niet fit (genoeg), speelt te weinig etc. Ben wel benieuwd hoe de mensen die in Brobbey echt een wereldspits in wording zien hier naar kijken. @Thierryvane; Ben wel benieuwd op basis waarvan hij dan heel veel meer waard zou zijn. Nog een lang contract? KKD wedstrijden werken voor veel clubs niet echt waarde verhogend en vorig seizoen ook niet heel veel laten zien toch? Dik contract t/m 2028. Mislintat nog weten te verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Ah oke. Dan is 5M wel vrij laag ja . Goh die schuimbekkende Weghorst straks bij Ajax. Dat was 2 jaar geleden nog in niets in ‘Ajax-spits’. Die haal je alleen maar voor de basis, dus zowel Akpom als Brobbey kunnen hun conclusies trekken zou je denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Vos was een jaar terug toch al bijna zonder contract weggegaan. Deze paar miljoenen zijn wel welkom in de situatie waarin we zitten. Vraag me af of het voor Vos zelf geen verstandige stap is. Hoop dat hij direct wordt uitgeleend naar een kleinere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Ja tuurlijk haal nog maar een vierde centrumspits terwijl je kritiek gaf dat Mislintat vier linksbacks had en dat dat onder jouw leiding nooit zou gebeurenEn minder dan 5 miljoen voor Vos als je inzet op dubbele cijfers is ook echt zeer matig. Eerst al een centrale verdediger die je momenteel niet nodig hebt, nu een spits. Vraag me vooral af wanneer de posities die nodig zijn opgevuld gaan worden ipv dit soort aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus #kroescontrol. Zelf geen gas geven dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Mocht er niks weg gaan, dan is dit een hele vreemde move ja. Maar laten we dat eens even afwachten. Hopelijk gaat Akpom nu weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Moeten we ook nog betalen voor Weghorst? Hoeveel is dit? Laat dit aub ook niet slecht onderhandeld zijn. Hoe kan Kroes deze week nog een voldoende scoren? Geld wordt eerder verdampt dan gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Kan bijna niet anders dan dat Akpom weggaat toch? Anders zou dit wel een heel rare move zijn, even los van de kwaliteiten van Weghorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus #kroescontrol? #kroesout Nee even zonder alle gekheid, ik denk dat we even de week af moeten wachten. Los zijn deze transfers heel gek, maar als je naar het complete beeld kijkt is het begrijpelijker. Vos is overbodig, kost veel salaris en vertegenwoordig marktwaarde, dus moet weg. Dat het dan minder is dan gewenst dient Ajax nu op de koop toe te nemen. Niets doen kost je ook geld. Ajax heeft het geld nodig. De volgordelijkheid met de komst van Weghorst is natuurlijk gek, maar er zijn waarschijnlijk meer mutaties op komst, en een creatieve versterking op het middenveld kost geheid meer, los van dat die ruimte er niet is. Als je dit ziet, zal Akpom ongetwijfeld nog vertrekken. Dat biedt ook weer ruimte voor andere transfers. Had ik Weghorst ooit in een Ajax-shirt willen zien? Nee. Maar als je kijkt welke bedragen een Feyenoord en PSV betalen en wat ze ervoor krijgen, word je daar ook niet altijd blij van. Laat staan wat meesterscout Sven heeft gehaald. Nee, het is onmogelijk om Kroes nu al te beoordelen. Bovendien zit je in de situatie waarin de Ajax-speler misschien wat mankementen zal kennen. In de toekomst weer meer ruimte voor daadwerkelijke voetballers. Niet #LetSvenCook, maar #LetKroesCook en dan zien we na het weekend wel de eindstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Heb je straks Ajax-Psv met Weghorst tegen Luuk als spitsen. Echt wel mega eng allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 26 minuten geleden zei Rogier.: Ajax heeft het geld nodig. Als dit het enige doel is, dan is het aantrekken van Weghorst niet heel begrijpelijk. Maar Kroes moet snel begrijpelijk keuzes maken anders #kroeskopvanjut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 7 minuten geleden zei Chiemel: Als dit het enige doel is, dan is het aantrekken van Weghorst niet heel begrijpelijk. Maar Kroes moet snel begrijpelijk keuzes maken anders #kroeskopvanjut Ik denk ook dat er een grotere volgordelijkheid in zit dan waar supporters over nadenken. 1. Vos zorgt ervoor dat Weghorst gehaald kan worden (blijkbaar, anders is het geld er niet) 2. Doordat Weghorst er is, kan Akpom weg. 3. Doordat Akpom (veel) geld heeft opgebracht, kunnen er daadwerkelijke versterkingen gehaald worden voor bijv. middenveld & rechtsbuiten. Dat kan natuurlijk niet allemaal op 1 avond gebeuren. Ze hebben lang gewacht op betere opties (een Forbs, Bergwijn, Kaplan), maar die zijn er niet gekomen. Dus geld an sich was denk ik niet het probleem, meer het feit dat je dan eindelijk kan bewegen. Dat Lenderink het zover heeft laten komen en dan nu zo op de centen zit, ja dat is weer een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Die logica begrijp ik niet. Het is al weken bekend dat Ajax en Weghorst zo goed als rond zijn. Waarom moet hij eerst gehaald worden voordat Akpom vertrekt? Logischer is andersom in dit geval. Ik denk niet dat Akpom vertrekt en als dat wel het geval is zal het op huurbasis zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 10 minuten geleden zei michael16: Die logica begrijp ik niet. Het is al weken bekend dat Ajax en Weghorst zo goed als rond zijn. Waarom moet hij eerst gehaald worden voordat Akpom vertrekt? Logischer is andersom in dit geval. Ik denk niet dat Akpom vertrekt en als dat wel het geval is zal het op huurbasis zijn. Wedervraag: Waarom werd hij dan niet al een maand terug gehaald als het niet afhankelijk is vh vertrek van Akpom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 6 minuten geleden zei Gert: Wedervraag: Waarom werd hij dan niet al een maand terug gehaald als het niet afhankelijk is vh vertrek van Akpom? Omdat er geen budget was om hem te halen. Dat komt er nu door de verkoop van Vos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Zojuist zei michael16: Omdat er geen budget was om hem te halen. Dat komt er nu door de verkoop van Vos. Dat zou dan ook nog kunnen blijken idd. Over enkele dagen weten we t. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Akpom kon sowieso wel weg toch? Niet nu pas. Dat ie nu pas weg kan is niet echt logisch en klopt volgens mij ook niet met de geruchten rondom hem die al lang spelen. Als ze veel geld via Akpom willen binnenhalen laten ze dat natuurlijk niet afhangen van de komst van Weghorst. 27 augustus bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Dat Akpom op de TL staat is volgens mij al weken zo niet maanden bekend inderdaad. Niet perse omdat hij niet rendeert maar puur om nog wat pesos op te kunnen halen. Weghorst halen is wel geinig. Dan valt er misschien nog wat te beleven op het veld want buiten dat het een ramp is in de bestuurskamers, is het op het veld ook gewoon doodsaai en slecht. 27 augustus bewerkt door WillieColón Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Unuvar naar espanyol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 18 minuten geleden zei putdus: Unuvar naar espanyol Huurbasis denk/vrees ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 9 uur geleden zei Rogier.: #kroescontrol? #kroesout Nee even zonder alle gekheid, ik denk dat we even de week af moeten wachten. Los zijn deze transfers heel gek, maar als je naar het complete beeld kijkt is het begrijpelijker. Vos is overbodig, kost veel salaris en vertegenwoordig marktwaarde, dus moet weg. Dat het dan minder is dan gewenst dient Ajax nu op de koop toe te nemen. Niets doen kost je ook geld. Ajax heeft het geld nodig. De volgordelijkheid met de komst van Weghorst is natuurlijk gek, maar er zijn waarschijnlijk meer mutaties op komst, en een creatieve versterking op het middenveld kost geheid meer, los van dat die ruimte er niet is. Kost Vos veel salaris? Kan ik me bijna niet voorstellen voor een jeugdspeler met amper minuten in het eerste. Ik neem aan dat Ajax nog wel een aardig doorverkoop percentage heeft bedongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Zojuist zei Erwin.: Kost Vos veel salaris? Kan ik me bijna niet voorstellen voor een jeugdspeler met amper minuten in het eerste. Ik neem aan dat Ajax nog wel een aardig doorverkoop percentage heeft bedongen 8 ton of meer zijn de geluiden. Dat vind ik vrij fors voor een speler met zijn rol. Voor wie nog even wil grinniken: Kroes: 'Nog een citaat van de aanstaande hoogste baas van Ajax: "Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk".' 4 spitsen, nog steeds geen fitte rechtsbuiten #LetKroesCook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Citaat “We zoeken een ervaren hoofdtrainer.” (Farioli) “We zoeken een buitenspeler met diepgang.” (Traoré) “We zoeken mid-twintigers.” (Henderson, Traoré, Rugani en Weghorst) "We zoeken een assistent die de CL heeft gewonnen." (Dave Vos) "We stellen zelf de staf samen en laten dat niet door de trainer doen" (4 assistenten van Farioli) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 9 uur geleden zei michael16: Omdat er geen budget was om hem te halen. Dat komt er nu door de verkoop van Vos. Ajax heeft niet zo zeer geen geld vooral veel te hoge kosten. 15 minuten geleden zei Erwin.: Kost Vos veel salaris? Kan ik me bijna niet voorstellen voor een jeugdspeler met amper minuten in het eerste. Ik neem aan dat Ajax nog wel een aardig doorverkoop percentage heeft bedongen 8 ton met bonussen tot 1 miljoen zijn de geluiden. Overmars laatste jaren en de TD's daarna zijn op flinke salarissen gegaan voor jeugdspelers. van Axel Dongen zit ook boven 8 ton bijvoorbeeld. Omdat ze dat nu terug willen draaien is Misehouy bijvoorbeeld uiteindelijk vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Is die Axel van Dongen weer fit? Toch ook een groot talent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten