Richarð. Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 41 minuten geleden zei MetalMichael: Dat Vitesse er 11 heeft om op te stellen op t moment joh. Volgens TM hebben ze 12 spelers, waarvan twee keepers. Dus redden ze het precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Vites heel veel spelers op proef. Hoop dat ze snel en licentie krijgen en met deel van die jonge proefspelers kunnen gaan bouwen aan een gezonde club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli 13 uur geleden zei joostmakaay: Zijn de opstellingen van die pot ergens te zien? Opstelling Vitesse: Bramel (K), Thenu (65’ Postma), Bakker, van Zwam, Kreekels, Cornelisse ©, Yegoian, Hoogewerf, De Regt, Gudelj (65’ Zonneveld), Jonathans (70’ Steinefelder) Opstelling Ajax: Ramaj (K), Gaaei, Kaplan, Janse, Tahirovic, Mannsverk, van den Boomen © (45’ Medic), Hlynnson, Godts (71’ Traoré), Rijkhoff, Banel (85’ Faberski) Gele kaarten: 30’ Kreekels 86’ Mannsverk Doelpuntenmakers: '14 1-0 van den Boomen '34 2-0 van den Boomen '40 3-0 Rijkhoff '62 3-1 Yegoian '87 4-1 Traoré Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Blijft wel echt stil rondom verkopen deze dagen. Wel zorgelijk. Brobbey weer terug vandaag. Ga vandaag maar ff ajax.nl in de gaten houden om te zien of ie meetraint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Ik weet niet waar ze precies mee bezig zijn. Maar het voelt een beetje dat ze snel de maximale prijs willen hebben, maar je moet daarin een keuze maken. Aangezien ze niet lijken te kiezen voor snel, dan betekent het dat ze de maximale prijs willen hebben. Ook kan ik het me voorstellen dat Farioli een bepaalde tijd krijgt om spelers te beoordelen en dat zou zo maar t/m Vodjovina kunnen zijn, met extra reden dat ook deze week meer spelers weer terugkomen. Vd Boomen heeft het wellicht Farioli nog weer wat lastiger gemaakt door belangrijk te zijn. Maar hij heeft dus ook een flink salaris. Vanuit dat oogpunt moeten eigenlijk Rulli (of toch Ramaj), Sosa en Akpom ook zo snel mogelijk vertrekken. In totaal komen twaalf spelers bij Ajax boven het miljoen uit. Ook Brian Brobbey (3 miljoen), Josip Sutalo (2,5), Branco van den Boomen (2,35) en Gerónimo Rulli (2,16) mogen tot de topverdieners worden gerekend. Verder zitten Borna Sosa (1,96 miljoen), Chuba Akpom (1,66), Kenneth Taylor (1,2), Devyne Rensch (1,08) en Jorrel Hato (1,02) aan de bovenkant van het salarishuis. Wat opvalt is het vorstelijke inkomen van Amourricho Van Axel-Dongen. Ajax ging vorig jaar ver om de talentvolle linksbuiten te behouden, maar heeft daar door blessures nog weinig profijt van. Van Axel Dongen ontvangt 840.000 euro per jaar. Dat is net iets minder dan Carlos Forbs (980.000) en Ahmetcan Kaplan (900.000), maar meer dan Sivert Mannsverk (720.000), Gaston Ávila (600.000), Anton Gaaei (580.000) en Benjamin Tahirovic (580.000). Overigens is het salaris van Owen Wijndal niet bekend, waardoor hij niet is meegenomen in de lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Akpom gaat nog wel een mooi bedrag opleveren als Engelsman. Die zou ik echt al wel verkopen als er nu al een mooi bod komt. Blijft gewoon behelpen als basisspeler en als invaller veel te duur voor de huidige begroting. Axel-Dongen wel een heel groot talent. Maar wel een enorm risico om, gezien zijn blessureleed, hem zoveel salaris te geven. Hoop vooral dat hij fit blijft, want dan lijkt me het echt een toevoeging voor de selectie. Qua voetbal, maar ook als persoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 16 minuten geleden zei Chiemel: Ik weet niet waar ze precies mee bezig zijn. Maar het voelt een beetje dat ze snel de maximale prijs willen hebben, maar je moet daarin een keuze maken. Aangezien ze niet lijken te kiezen voor snel, dan betekent het dat ze de maximale prijs willen hebben. Ook kan ik het me voorstellen dat Farioli een bepaalde tijd krijgt om spelers te beoordelen en dat zou zo maar t/m Vodjovina kunnen zijn, met extra reden dat ook deze week meer spelers weer terugkomen. Vd Boomen heeft het wellicht Farioli nog weer wat lastiger gemaakt door belangrijk te zijn. Maar hij heeft dus ook een flink salaris. Vanuit dat oogpunt moeten eigenlijk Rulli (of toch Ramaj), Sosa en Akpom ook zo snel mogelijk vertrekken. In totaal komen twaalf spelers bij Ajax boven het miljoen uit. Ook Brian Brobbey (3 miljoen), Josip Sutalo (2,5), Branco van den Boomen (2,35) en Gerónimo Rulli (2,16) mogen tot de topverdieners worden gerekend. Verder zitten Borna Sosa (1,96 miljoen), Chuba Akpom (1,66), Kenneth Taylor (1,2), Devyne Rensch (1,08) en Jorrel Hato (1,02) aan de bovenkant van het salarishuis. Wat opvalt is het vorstelijke inkomen van Amourricho Van Axel-Dongen. Ajax ging vorig jaar ver om de talentvolle linksbuiten te behouden, maar heeft daar door blessures nog weinig profijt van. Van Axel Dongen ontvangt 840.000 euro per jaar. Dat is net iets minder dan Carlos Forbs (980.000) en Ahmetcan Kaplan (900.000), maar meer dan Sivert Mannsverk (720.000), Gaston Ávila (600.000), Anton Gaaei (580.000) en Benjamin Tahirovic (580.000). Overigens is het salaris van Owen Wijndal niet bekend, waardoor hij niet is meegenomen in de lijst Daarbij komt ook dat Akpom nog niet weg kon tijdens het tweeluik met Vojvodina. Ik verwacht persoonlijk rond hem wel het een en ander na donderdag. En als je bedragen van 15 miljoen en hoger daarvoor leest dan is dat alleen maar een goede deal lijkt mij. Gezien Weghorst nog geen transfer heeft gemaakt verwacht ik eerlijk gezegd dat hij nog even op Ajax wacht. Weet zelf nog niet zo heel goed wat ik daar van vind als hij komt. Sosa niks over blessure gehoord en zowel donderdag als vrijdag niet bij de selectie verwacht wel dat hij dus met een transfer bezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 10 minuten geleden zei timpy00: Daarbij komt ook dat Akpom nog niet weg kon tijdens het tweeluik met Vojvodina. Ik verwacht persoonlijk rond hem wel het een en ander na donderdag. En als je bedragen van 15 miljoen en hoger daarvoor leest dan is dat alleen maar een goede deal lijkt mij. Gezien Weghorst nog geen transfer heeft gemaakt verwacht ik eerlijk gezegd dat hij nog even op Ajax wacht. Weet zelf nog niet zo heel goed wat ik daar van vind als hij komt. Sosa niks over blessure gehoord en zowel donderdag als vrijdag niet bij de selectie verwacht wel dat hij dus met een transfer bezig is. Denk inderdaad dat Weghorst inderdaad aan het wachten is. Hij had al geroepen dat hij geen wisselspeler wilde zijn toch? Als hij hetzelfde effect kan als bij NL elftal (dus als impact sub), dan mogen ze het van mij proberen, maar ik heb geen zin een heel seizoen in een speler die zit te zeuren dat hij niet in de basis staat. Kan me niet echt voorstellen dat ze met Brobbey en Weghorst gaan spelen (zou wel superinteressant zijn trouwens). Laatste keer werd Sosa met Atalanta in verband gebracht te worden dacht ik. Was er niet van bewust dat hij niet bij de selectie zat en aangezien Sutalo al wel terug is, heeft het niet met het EK te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 2 minuten geleden zei Chiemel: Denk inderdaad dat Weghorst inderdaad aan het wachten is. Hij had al geroepen dat hij geen wisselspeler wilde zijn toch? Als hij hetzelfde effect kan als bij NL elftal (dus als impact sub), dan mogen ze het van mij proberen, maar ik heb geen zin een heel seizoen in een speler die zit te zeuren dat hij niet in de basis staat. Kan me niet echt voorstellen dat ze met Brobbey en Weghorst gaan spelen (zou wel superinteressant zijn trouwens). Laatste keer werd Sosa met Atalanta in verband gebracht te worden dacht ik. Was er niet van bewust dat hij niet bij de selectie zat en aangezien Sutalo al wel terug is, heeft het niet met het EK te maken. Sosa heeft eerder ook al gespeeld vriendschappelijk. Tegelijk teruggekomen inderdaad met Sutalo en ook met Kaplan en Kaplan speelde vrijdag ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 20 minuten geleden zei timpy00: Sosa niks over blessure gehoord en zowel donderdag als vrijdag niet bij de selectie verwacht wel dat hij dus met een transfer bezig is. 2 minuten geleden zei timpy00: Sosa heeft eerder ook al gespeeld vriendschappelijk. Tegelijk teruggekomen inderdaad met Sutalo en ook met Kaplan en Kaplan speelde vrijdag ook. Wanneer speelde Sosa wel/niet nu? Ik snap hem niet meer. Opstellingen van oefenwedstrijden zijn sowieso moeilijk te vinden, waar vinden jullie die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli https://www.vitesse.nl/nieuws/2024/vitesse-verliest-oefenduel-in-amsterdam-met-4 Hier staat de opstelling als ik google. Tahirovic linksback. Net zoals hij inviel eerder toen Wijndal geblesseerd raakte. Denk dat Sosa bezig is met een transfer idd. Lijkt me ook gewoon een interessante speler voor Buitenlandse clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 30 minuten geleden zei Chiemel: Wanneer speelde Sosa wel/niet nu? Ik snap hem niet meer. Opstellingen van oefenwedstrijden zijn sowieso moeilijk te vinden, waar vinden jullie die? Sosa speelde donderdag en vrijdag niet Kaplan speelde vrijdag wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Zou me prima lijken toch? Heeft weinig gebracht en linksback positie is nu niet bepaald een positie waar we niet ruim in de kwantiteit zitten. Ik heb er ook wel een beetje schrik van. Weet niet zo goed wat we van het nieuwe seizoen moeten verwachten, maar het is toch wel erg zuur dat je vrijwel dezelfde selectie er nog staan hebt als vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Sergi Roberto in een Ajax shirt! Heerlijk, nog een blessuregevoelige overbetaalde vedette er bij die alleen bij Barcelona speelde vanwege dat doelpunt tegen PSG in de laatste minuut. Deal zal vast (hopelijk) niet doorgaan. O ja, ik heb kaartjes voor Ajax - Heerenveen, vakkie 406. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 32 minuten geleden zei La Pulga: Sergi Roberto in een Ajax shirt! Heerlijk, nog een blessuregevoelige overbetaalde vedette er bij die alleen bij Barcelona speelde vanwege dat doelpunt tegen PSG in de laatste minuut. Deal zal vast (hopelijk) niet doorgaan. O ja, ik heb kaartjes voor Ajax - Heerenveen, vakkie 406. Gelukkig heb jij straks niet overbetaald om Heerenveen te zien winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 1 minuut geleden zei Chiemel: Gelukkig heb jij straks niet overbetaald om Heerenveen te zien winnen. 40 euro exclusief bier, had erger gekund inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli (bewerkt) Citaat Ajax heeft zijn oog laten vallen op de Colobmiaanse aanvaller Carlos Andrés Gómez, aldus RCN Radio, een van de grootste radiozenders in het Zuid-Amerikaanse land. Gómez staat onder contract bij Real Salt Lake, en geniet naar verluidt ook interesse vanuit Duitsland. Ajax heeft volgens RCN Radio de afgelopen dagen gevraagd naar de situatie van Gómez bij Real Salt Lake, daar waar de rechtsbuiten nog een verbintenis heeft lopen tot en met 2027. De MLS-club heeft overigens ook nog de optie om dat contract met een jaar te verlengen. Pareltje dit nog een primeurtje Citaat Francesco Farioli heeft de bezem door de selectie van Ajax gehaald. Dat meldt De Telegraaf. Silvano Vos, Owen Wijndal, Borna Sosa en Benjamin Tahirovic hebben te horen dat er deze week op de trainingen van het eerste elftal geen plaats voor ze is. 29 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 2 uur geleden zei La Pulga: Pareltje dit Al ontkracht. Citaat NIEUWS: Farioli haalt bezem door selectie van Ajax. - Vos, Wijndal, Tahirovic en Sosa deze week niet welkom op training eerste elftal. - Viertal traint met Jong Ajax, reist niet mee naar Vojvodina en mag weg. - Technisch directeur Kroes moet verkopen om te kunnen kopen. Laten we hopen dat het bij Vos om huur gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Vosje misschien nog verhuren ja, maar de rest blij mee. Precies de spelers die ik in FM direct op 't transferlijstje zou zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 22 minuten geleden zei Stefan.: Vosje misschien nog verhuren ja, maar de rest blij mee. Precies de spelers die ik in FM direct op 't transferlijstje zou zetten. Wijndal gaat meestal wel naar Real Madrid in FM, dus dan is het niet zo slim van jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 5 minuten geleden zei La Pulga: Wijndal gaat meestal wel naar Real Madrid in FM, dus dan is het niet zo slim van jou 2/3 jaar geleden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Was ook wel te verwachten. Sosa hebben we al week niet gezien. Tahirovic mag amper op middenveld spelen tot nu toe. Vos laat werkelijk waar niks maar ook niks zien. En easy easy hoopte ik vorig jaar al vanaf te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Vos zou ik wel bij ons willen zien, dat is dus bij Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 1 uur geleden zei Satyr: Vos zou ik wel bij ons willen zien, dat is dus bij Heerenveen. Met Olsson, Brouwers en de aangetrokken Smans en Conde is hij daar toch ook niet echt nodig? Oratmangoen en ik denk Sebaoui en Sehraoi kunnen ook nog op CAM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten