Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Steijn is een passant als trainer en hoort niet over de aankopen te gaan. Hij mag idd ideeën aandragen dat is correct. Maar heeft gelukkig geen verdere invloed op het halen van een speler.

Hij mag wel commentaar hebben over het gegeven, dat de Ajax selectie zo laat pas rond is gekomen en hij nu pas aan de voorbereiding van zijn elftal kan beginnen.

Dit zo in het openbaar verkondigen is erg onprofessioneel. Ook het janken en geel krijgen voor commentaar op de leiding, terwijl hij juist zijn eigen spelers verweet dit teveel te doen is niet heel erg sterk.

Beetje Steijns moe hierdoor al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Gert:

Steijn is een passant als trainer en hoort niet over de aankopen te gaan. Hij mag idd ideeën aandragen dat is correct. Maar heeft gelukkig geen verdere invloed op het halen van een speler.

Hij mag wel commentaar hebben over het gegeven, dat de Ajax selectie zo laat pas rond is gekomen en hij nu pas aan de voorbereiding van zijn elftal kan beginnen.

Dit zo in het openbaar verkondigen is erg onprofessioneel. Ook het janken en geel krijgen voor commentaar op de leiding, terwijl hij juist zijn eigen spelers verweet dit teveel te doen is niet heel erg sterk.

Beetje Steijns moe hierdoor al.

Amen Gert, hij moet eens stoppen met janken en aan de slag gaan met de jongens die hij heeft gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mooi dat de hele media zich verenigt en zich achter de o zo zielige Nederlandse Steijn steunt en begrijpt en de vreselijke Duitse TD aanpakt :D

Nou, als ik dit interview weer hoor is het gewoon weer vertrouwen wat ik in de man heb, in tegenstelling tot een trainer die nog alles te bewijzen heeft in de top.

Wat ik vooral belangrijk vind is dat Steijn al voorzichtig sneren uitdeelt aan Mislintat en zich als slachtoffer op begint te stellen. Wanneer je professioneel bent zoals een Sven Mislintat in dit filmpje weiger je dit in het openbaar kenbaar te maken. Verslaggeven van ESPN probeert het nog hieronder met een vraag als ''wat vind je ervan dat de trainer heeft gezegd dat hij liever bekendere spelers had'' en nog steunt en beschermt Mislintat hem in zijn antwoord. Het minste wat we van Steijn kunnen verwachten is dat hij zijn best moet doen en aan de slag moet met zijn team, zonder dat we gelijk mensen gaan afvallen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Hoe bedoel je?

Steijn heeft naar verluidt Sep vd Berg, Sambo en Olij aangedragen

Blij dat dat niet is gebeurd.

Almada ook hoorde ik

mislinat speelt gewoon roulette, 

apkom, die Georgiër, forbes

NIKS gepresteerd op niveau en daar heeft hij 45-50 miljoen aan uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Het is Forbs of Borges, geen Forbes :D

Almada was gewoon heel duur.

Na de interlandbreak tegen Twente, Marseille en Feyenoord :-D 

dit bij elkaar geraapt zooitje is samen ook heel duur. Had ik liever twee Almada s geahd dan borges die Georgiër en die apkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

dit bij elkaar geraapt zooitje is samen ook heel duur. Had ik liever twee Almada s geahd dan borges die Georgiër en die apkom

Ja alleen zo werkt het niet. Het is ook niet dat je kunt zeggen oh er is 100 miljoen uitgegeven, hadden ze beter een keer een speler van 60 en eentje van 40 kunnen halen. Dat werkt gewoon niet zo in bedrijfsvoering.

Forbs komt overigens niet uit de koker van mislintat bijvoorbeeld.

Maar wellicht kijk jij een hoop voetbal van andere competities, maar over de meeste aankopen kun je toch niet al een mening hebben van goed of slecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei putdus:

Wat weet je van Almada? Of om even je eigen woorden te gebruiken:

Op 2-9-2023 om 07:26 zei putdus:

Als die Duitser Argentijn zo goed was, waarom heeft in de hele transferperiode geen 1 club hem gehaald. Moest ook maar iets van 37 25 miljoen kosten. Voor een Westham enz prima te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Ja alleen zo werkt het niet. Het is ook niet dat je kunt zeggen oh er is 100 miljoen uitgegeven, hadden ze beter een keer een speler van 60 en eentje van 40 kunnen halen. Dat werkt gewoon niet zo in bedrijfsvoering.

Maar wellicht kijk jij een hoop voetbal van andere competities, maar over de meeste aankopen kun je toch niet al een mening hebben van goed of slecht?

snap dat dat nief zo werkt, maar Almada was gewoon haalbaar. 
nee ik heb de spelers hiervoor ook niet zien spelen.

vind wel als je dus drie spelers haalt die hebben uitgeblonken bij een jeugd competitie of tweede klasse en daar 50 miljoen voor neerlegt je gokt of het wat is.

Een lang kostte 12-15 miljoen en weet je wat je hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Ik snap de frustatie van alle Ajacieden. Je wilt er vanaf het begin meteen goed bij zitten. Als PSV gelijkwaardig begonnen was zou ik ook vrij negatief zijn denk ik. Het emotionele speelt dan mee. 

Objectief gezien moet je het echt nog wel minimaal tot de winterstop de tijd geven. Je kan onmogelijk verwachten dat deze ploeg meteen vlekkeloos draait. Vrijwel iedereen is nieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites