Thierryvane Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 11 minuten geleden zei Hwb: Klaassen Je zou het niet zeggen maar Davy staat nog op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Heb zo'n idee dat Twente niet gaat scoren vandaag, Jans wil op de één of andere manier gewoon niet voorkomen of een aanvallende stap maken. Zegt genoeg dat je Daan fcking Rots nu in gaat brengen. We gaan straks als schlemiel met 0 puntjes terug naar Enschede, mark my words. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei putdus: was toch penalty Die van Sanchez op Misidjan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Deze scheidsrechter vind ik ook maar warrig. Niet dat hij de schuld is van het niveau van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 3 minuten geleden zei Jotew: Heb zo'n idee dat Twente niet gaat scoren vandaag, Jans wil op de één of andere manier gewoon niet voorkomen of een aanvallende stap maken. Zegt genoeg dat je Daan fcking Rots nu in gaat brengen. We gaan straks als schlemiel met 0 puntjes terug naar Enschede, mark my words. Er is ook een Twente/Eredivisie-topic hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Zojuist zei JanVertonghen: Er is ook een Twente/Eredivisie-topic hè Dan zit ik tegen mezelf te praten in een topic, dat is ook zoiets.. Dan steek ik liever nog een paar ajax supporters de gek aan mocht de goal nog wel vallen aan Twentse zijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Kennen ze in Ghana de buitenspelregels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Tadic raakt ook echt alles kwijt vandaag zeg. Geniet alleen volledige immuniteit jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Benieuwd of Bergwijn dezelfde arbeid gaat leveren verdedigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Kennen ze in Ghana de buitenspelregels? Ja alleen hebben ze daar geen fluit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Lekker Alvarez-Timber laten staan en dan maar Grillitsch/Regeer/Fitz-Jim op 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Is Berghuis te ziek om te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 op taylor vond ik wel een penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 9 minuten geleden zei timpy00: Benieuwd of Bergwijn dezelfde arbeid gaat leveren verdedigend. over een miskoop gesproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 3 minuten geleden zei timpy00: Is Berghuis te ziek om te spelen? 'Hoop' het, maar lijkt me sterk. Onverklaarbaar dat hij nog niet ingevallen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei putdus: op taylor vond ik wel een penalty https://www.specsavers.nl/oogzorg/oogmeting-en-ooggezondheidsonderzoek?landingTab=2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Er zijn simpelweg geen beelden (te zien geweest) wat er achter het lichaam van die verdediger (Hilgers?) gebeurde. Dus er valt vrij weinig van te zeggen. Ik heb niets gezien waardoor ik dacht dat het een penal was, maar zou kunnen dat de benen van Taylor werden meegenomen door een arm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 6 minuten geleden zei putdus: op taylor vond ik wel een penalty Dan moet je je rood witte bril af doen. Verdediger raakte de bal gewoon. Ajax staat defensie wel goed, Twente aanvallend onmachtig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 minuut geleden zei Vitesse88: Dan moet je je rood witte bril af doen. Verdediger raakte de bal gewoon. Ajax staat defensie wel goed, Twente aanvallend onmachtig zeg. Raakte geen bal volgens mij, maar ook geen speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei Vitesse88: Dan moet je je rood witte bril af doen. Verdediger raakte de bal gewoon. Ajax staat defensie wel goed, Twente aanvallend onmachtig zeg. Betekent niet dat het geen penalty is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Zojuist zei timpy00: Raakte geen bal volgens mij, maar ook geen speler. Bal veranderde van richting door hem. Dit was iig geen pingel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Nu al zin in volgende week! #SchreuderArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Helemaal kut, nu blijft Schreuder nog langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Als er toch een wedstrijd was om Ajax in eigen huis af te drogen was het vandaag wel. Maargoed wij hebben gelukkig Vlap die 100% kansen weer om zeep begint te helpen 🙄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 9 minuten geleden zei Vitesse88: Dan moet je je rood witte bril af doen. Verdediger raakte de bal gewoon. Ajax staat defensie wel goed, Twente aanvallend onmachtig zeg. hahaha hij raakte sowieso de bal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten