Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

En wat heeft Berghuis precies met Karsdorp te maken? Alleen een Feyenoord-verleden zeker? Dat boeit mij geen reetje, het gaat mij om de voetballer Karsdorp waar ik niet zo'n hoge pet van op heb. En niet alleen ik. Speelt gewoon bagger bij Roma en dat op RM. 

Berghuis vind ik overigens niet de beste bij Ajax. Timber, Kudus en Brobbey zijn dat voor mij (niet voor Schreuder overigens, maar dat zegt meer over de beste man zelf). Berghuis is van een technisch goed niveau en is ook wel een completere speler geworden vergeleken met zijn Feyenoord-tijd. Dat is niet zo gek, bij een andere club ben je de ster met een vrije rol en dan een stapje hogerop moet je je opnieuw bewijzen en zijn er wel meer die iets leuks met een bal kunnen. Ziyech maakte ook zo'n ontwikkeling door bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Het is wachten op aankopen. Schreuder wilt vijf nieuwe spelers: keeper, CV, rechtsback, 6 en een rechtsbuiten. Ziyech zal inmiddels wel onhaalbaar zijn, voor de 6 willen ze die jongen van Boca Juniors. Keeper Noppert? Rechstback Alvarez uit Mexico? CV geen flauw idee. Het is vrij stilletjes tot dusver.

Kevin Alvarez?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Thierryvane:

Het is wachten op aankopen. Schreuder wilt vijf nieuwe spelers: keeper, CV, rechtsback, 6 en een rechtsbuiten. Ziyech zal inmiddels wel onhaalbaar zijn, voor de 6 willen ze die jongen van Boca Juniors. Keeper Noppert? Rechstback Alvarez uit Mexico? CV geen flauw idee. Het is vrij stilletjes tot dusver.

Je kan kopen wat je wil. Maar met die eend ga je geen kampioen worden en EL winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei cimbomcu:

Zou het wel heel bijzonder vinden dat je eerst een middelmatige rechtsback koopt, dan na een halfjaar ziet dat hij er helemaal niks van kan om daarna weer een rechtsback uit hetzelfde land en competitie te halen :cab:

Nja, het is nou niet zo dat een andere back uit een ander land en andere competitie wel succesvol zal zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat klopt maar waarom hebben ze in die tijd voor Sanchez gekozen ipv deze Alvarez?

Een betere vriend van de andere Alvarez. 

Citaat

Naci Ünüvar heeft zich laten gelden bij Trabzonspor. De huurling van Ajax kwam nam in de Turkse bekerwedstrijd tegen Samsunspor de 2-0 én 3-0 voor zijn rekening. Daarnaast had Ünüvar pech met een schitterend schot, dat op de lat belandde. Trabzonspor won uiteindelijk ook met 3-0, waardoor plaatsing voor de kwartfinale van de beker een feit is.

In de tiende minuut kwam Trabzonspor op voorsprong. Na een vlotlopende aanval kwam de bal aan de linkerkant terecht bij Anastasios Bakasetas, die Umot Bozok bij de eerste paal vond. De spits kon vervolgens simpel binnentikken: 1-0. Na een klein half uur verdubbelde de dominerende thuisploeg de voorsprong. Via voormalig Excelsior-middenvelder Dogucan Haspolat en Bakasetas kwam de bal aan de rechterkant terecht bij Trezeguet. De Egyptenaar had vervolgens een bijzonder fraaie lage pass in huis naar de tweede paal, waar de goed meegelopen Ünüvar simpel kon afronden: 2-0.

@Thierryvane

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arezo:

Dat moet Ajax ook wel willen toch? Hij kan het niveau fysiek gewoon niet meer aan. En het ook niet meer compenseren met zijn technische skills.

Je hoeft ‘m niet op te stellen. Het is op dit moment trouwens met afstand de beste optie bij Ajax, maar goed, laten we zeggen dat ze een vervanger gaan halen. Dan kan Blind toch nog prima een halfjaar als achtervanger fungeren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speler als Blind die A-International is contract ontbinden is gewoon regelrechte blamage zowel voor hem zelf als voor de club zelf. En dan laat ik even totaal buiten beschouwing hoe slecht hij al dan niet was dit seizoen, je had hier zkr wel paar ton of meer voor moeten vangen.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites