Spring naar bijdragen

Overig interlandvoetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 424
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

10 uur geleden zei Sophomore:

Nee dat kan niet, dan heb je verkeerd gekeken. 

Dat kan wel. Er wordt een eindranking gemaakt met alle teams bij elkaar (van de kwalificaties). 1-6 in pot 1, 7-12 in pot 2 etc. Als Roemenie zich niet plaatst is dit zeker een mogelijkheid. Er zitten alleen zoveel haken en ogen aan met ook verboden clashes e.d. dat er nog vanalles kan gebeuren. Feit blijft dat deze loting mogelijk is.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Magikarp:

Als het om de inhoud moet gaan en niet om gebaartjes, zou het dan niet stukken beter zijn als internationals van het voetbalelftal zichzelf uitspreken tégen de maatregelen en toch de soldaten zeggen te steunen? 

Ja dit is lekker makkelijk kijken door je westerse/nederlandse bril. Een Turk die in het nationale elftal speelt kan zich simpelweg niet uitspreken over dit soort acties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Ja dit is lekker makkelijk kijken door je westerse/nederlandse bril. Een Turk die in het nationale elftal speelt kan zich simpelweg niet uitspreken over dit soort acties.

Waarom niet? 

Dan moet je ook die gebaartjes niet gaan maken lijkt me, hou je er dan helemaal buiten. Nu is er héél veel ruimte voor discussie omdat niemand echt weet wat ze ermee bedoelen. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Dan moet je helemaal niks doen toch? Ook niet die bepaalde steun uitspreken richting de soldaten door bepaalde gebaren te maken of door eventuele uitspraken te doen.

Wat de man boven mij dus zegt :)

bewerkt door Kavinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pino:

Waarom niet?

Omdat alle host nations automatisch in de poule komen waar gespeeld wordt in het 'eigen' stadion. De Arena en Allianz Arena zitten niet in dezelfde poule, dus kunnen niet bij elkaar in de poule komen. 

https://www.espn.co.uk/football/uefa-european-championship/story/3951209/euro-2020-finals-draw-all-you-need-to-know

Dit heb ik hier al een jaartje geleden gezegd, valt mij toch tegen dat jullie hier geen notities van maken. :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sophomore:

Omdat alle host nations automatisch in de poule komen waar gespeeld wordt in het 'eigen' stadion. De Arena en Allianz Arena zitten niet in dezelfde poule, dus kunnen niet bij elkaar in de poule komen. 

Achja natuurlijk, logisch.

Zojuist zei Sophomore:

Thanks

Zojuist zei Sophomore:

Dit heb ik hier al een jaartje geleden gezegd, valt mij toch tegen dat jullie hier geen notities van maken. :LO:

Sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Sophomore:

https://www.espn.co.uk/football/uefa-european-championship/story/3951209/euro-2020-finals-draw-all-you-need-to-know

Ah, dacht dat Duitsland geen host was. Maargoed, punt blijft staan. Vervang Duitsland door Tsjechië of Denemarken ofzo en je gaat nog steeds een hele lastige tegenstander krijgen. Worden leuke potten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rogier.:

Vervang Duitsland door Tsjechië of Denemarken ofzo en je gaat nog steeds een hele lastige tegenstander krijgen.

Tuurlijk, wat jij wil. 

Overigens heb je overkoepelend (als 'in het groter geheel') wel een punt dat de loting nog wel eens lastig zou kunnen worden voor Nederland, dat moet ik toegeven. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat dus echt typisch van die tegenstanders waar NL punten tegen laat liggen. Teams die semi-inzakken waardoor je niet de ruimte krijgt voorin, maar wel de kracht hebben om voorin door te stoten. Dat moet je ook gewoon winnen hoor, daar niet van, maar denk dat de gemiddelde poule op het WK slechter kan zijn dan wat je kan krijgen straks op het EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je plaatst je voor een EK. Daar staan dus de 24 beste landen van Europa. Zijn allemaal lastig en gemotiveerd om een goed resultaat te halen tegen Nederland. Wil je Europees kampioen worden, moet je van iedereen kunnen winnen.

Zo, clichés genoeg denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei cimbomcu:

@Magikarp

@Kavinos

Omgekeerde wereld denk ik, omdat mensen er wat van gaan vinden en dingen gaan invullen voor je moet je het maar niet doen? Vind ik niet. Als zij hun steun willen betuigen aan mensen, mag dat gewoon toch?

Je hebt een voorbeeldfunctie als publiek figuur. Daar moeten ze wel bij nadenken ja. Buiten dat zie je ook dat de UEFA het onderzoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei cimbomcu:

@Magikarp

@Kavinos

Omgekeerde wereld denk ik, omdat mensen er wat van gaan vinden en dingen gaan invullen voor je moet je het maar niet doen? Vind ik niet. Als zij hun steun willen betuigen aan mensen, mag dat gewoon toch?

Kan dan ook op een ander moment toch of andere manier toch? Niet net nadat ze Syrie zijn binnen gevallen iig en in deze omstandigheden en met de teksten die erbij kwamen op de sociale media ook helemaal niet gek dat men het als steun aan de invasie ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Regis:

Kan dan ook op een ander moment toch of andere manier toch? Niet net nadat ze Syrie zijn binnen gevallen iig en in deze omstandigheden en met de teksten die erbij kwamen op de sociale media ook helemaal niet gek dat men het als steun aan de invasie ziet.

Het speelt juist nu er een aanval plaats vindt natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Pino:

@cimbomcu wat vind je van het feit dat St. Pauli die speler op non actief heeft gesteld? 

Jammer, omdat je nu ziet dat zijn oude club Basaksehir hem verwelkomt en zegt ´´wij steunen je wel´´ zo heb je weer een stukje polarisatie waar ik sowieso op tegen ben. St Pauli is wel een erg linkse club die veel in contact staat met zijn aanhang, dus in dat opzicht begrijp ik het nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites