Kyrill Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Was tof heren!! @keida @Kokkie je klinkt bijna als Frank de Boer. Had niet verwacht langer dan Kok in leven te blijven xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Ging lekker @keida, moeten we vaker doen. Bij mezelf loopt het voor geen meter vandaag, had ook gewoon constant veruit de minste kills :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 (bewerkt) [quote name='JanVertonghen'']Ging lekker @keida, moeten we vaker doen. Bij mezelf loopt het voor geen meter vandaag, had ook gewoon constant veruit de minste kills :-D[/QUOTE] @Kokkie Waren lekkere potten. Ik stream alles: @Kyrill . [URL]https://www.twitch.tv/kroest94gaming[/URL] Inmiddels de 130 solo wins aangetikt. 19 maart 2018 bewerkt door keida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Nog geen solo wins, maar in squads pak ik toch wel vaak wins en de meeste kills. Speel vrij roekeloos en agressief, bouw vaak alleen schuin omhoog om te jumpshotten met mn shottie. Als je solo speelt werkt dat toch vaak minder goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Nog geen solo wins, maar in squads pak ik toch wel vaak wins en de meeste kills. Speel vrij roekeloos en agressief, bouw vaak alleen schuin omhoog om te jumpshotten met mn shottie. Als je solo speelt werkt dat toch vaak minder goed. Solo is ook meest moeilijke modus maatje. Komt nog wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Solo is ook meest moeilijke modus maatje. Komt nog wel! Ongetwijfeld. Speel sinds vrijdag pas eigenlijk echt en ben al vaak top 5 gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Ongetwijfeld. Speel sinds vrijdag pas eigenlijk echt en ben al vaak top 5 gekomen. Netjes maat. Ik speel sinds 2 maanden ofzo en ben hooguit paar keer 3e geworden :r Ik vind vooral Sniper kut... Met CSGO en voglens mij elk ander schietspel als je schiet op iemand raakt de kogel 1,5 seconde later diegene... Hier moet je gaan schieten op plek waar ze nog heen moeten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Netjes maat. Ik speel sinds 2 maanden ofzo en ben hooguit paar keer 3e geworden :r Ik vind vooral Sniper kut... Met CSGO en voglens mij elk ander schietspel als je schiet op iemand raakt de kogel 1,5 seconde later diegene... Hier moet je gaan schieten op plek waar ze nog heen moeten :( vind sniper wel chill eigenlijk, misschien ook omdat ik jaren op cod alleen sniper heb gespeeld. De aim is idd wel anders, maar bij voorspelbare tegenstanders vind ik het juist wel makkelijker. Moet m'n aim met burst AR en pump shotgun nog wel een beetje vinden, maar voor de rest heb ik het vrij snel geleerd. Nu nog even het bouwen helemaal onder de knie krijgen en dan kan ik wel vaker eerste worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Zojuist mijn allereerste potje Solo gewonnen. Huisgenoot was aan bellen maar schreeuwde wel even hard yes. Heb geprobeerd clip te maken maar heb helaas alleen 6 seconde waar victory royale staat helaas geen heel filmpje van 14 minuten :) :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Gefeliciteerd Karel! Lekker gedaan. Thnx man!! :) Bizar wel...laatste 3 weken 0 shotgun kills en vandaag 4 shotgun kills in 5 potjes waaronder in mijn winnend potje ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 maart 2018 Share Geplaatst 20 maart 2018 Ik was gisteren echt in topvorm inderdaad. Spectator of the Day. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 (bewerkt) Zojuist mijn allereerste potje Solo gewonnen. Huisgenoot was aan bellen maar schreeuwde wel even hard yes. Heb geprobeerd clip te maken maar heb helaas alleen 6 seconde waar victory royale staat helaas geen heel filmpje van 14 minuten :) :D Gefeliciteerd! Dat komt denk ik omdat als je op de share button drukt. Daarna uit het scherm gaat en opnieuw op de share button drukt, alles ervoor weg is. Blitz(solo) is echt chaos zeg. Ik beland elke keer op het einde in de storm met de tegenstander. 2 vd 4 gewonnen en 2x 2e. 1 daarvan schoot ik al mn wapens leeg en begon ik te pickaxen haha. Het is echt kut wanneer je nou een submachine of een shotgun moet pakken (paars). De ene pot waar ik dood ging had ik een sub nodig, schoot ik 6x raak met mn shotgun van best dichtbij maar elke keer 20 dmg ofzo. De laatste keer in de storm had ik een sub en had ik een shotgun nodig. Stond recht voor mn neus maar uit paniek schoot ik mn hele sub leeg omdat we in de storm zaten. 21 maart 2018 bewerkt door keida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Zie deze game vaak genoemd worden online. Las zelfs dat dit gratis is? Is dat ook zo op de PS4 en waarom brengen ze een gratis game uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 [quote name='Gert']Zie deze game vaak genoemd worden online. Las zelfs dat dit gratis is? Is dat ook zo op de PS4 en waarom brengen ze een gratis game uit?[/QUOTE] Ja deze modus battle royale is gratis maatje. Is ook op ps4 zo. En ze doen het zodat veel mensen gaan spelen en bijvoorbeeld 5-15% van spelers er geld in stopt door battle pass te kopen of skins e.d Het kan volledig gratis maar best wel wat mensen besteden er ook geld aan. Ik ga een dezer dagen met mijn huisgenoot battlepass kopen voor ieder 12,50 vind ik prima. Dit spel is onwijs leuk en verslavend en wil dat het nog leuker wordt en dat wordt ook steeds tot nu toe. Thnx Kroest @keida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Ahh dank voor de informatie m8. Dan ga ik dat ook maar eens downloaden en die 12,50 is idd ook geen geld (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Ahh dank voor de informatie m8. Dan ga ik dat ook maar eens downloaden en die 12,50 is idd ook geen geld (y) My pleasure (y) Het is 20/25 maar we delen het net als psn voor een jaar, dikkke prima. Heel veel plezier iig! Als tips wilt kijk filmpjes van keida; kroest94 op YouTube of van andere goede streamers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Thanks :) (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Battle pas kost een 10e. Je koopt 1000 V bucks voor 10 euro en voor 950 vbucks koop je een battlepass. Als je de daily challanges en de weekly challanges haalt en regelmatig speelt krijg je om de 10 tieren 100 v bucks en zo kan je gratis weer de volgende battlepass kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Heb ook een 10tje uitgegeven, zal er niet heel veel meer aan uit gaan geven. Denk dat veel game maatschappijen hem nu wel knijpen; gratis spel op dit moment het populairst van allemaal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Mensen die straks even een MU-squadje willen doen op Fortnite? PS4 welteverstaan ;) Voeg me dan even toe op PSN: Goatinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 maart 2018 Share Geplaatst 21 maart 2018 Ik ben echt een zieke noob zeg. Iemand is zin om potjes te spelen op de PC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 (bewerkt) Oeps, week 5 challenges alweer completed... [img]http://i67.tinypic.com/11qjmyo.png[/img] (fuck Moisty Mire) --- @Sacioli voeg me maar toe, username Zootert 22 maart 2018 bewerkt door Maxxert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 Ik vind Moisty Mire wel chill eigenlijk. Prima loot meestal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 [quote name='Maxxert']Oeps, week 5 challenges alweer completed... [img]http://i67.tinypic.com/11qjmyo.png[/img] (fuck Moisty Mire) --- @Sacioli voeg me maar toe, username Zootert [/QUOTE] Haha lekker zeg, ik moet alleen Moisty en gas stations nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 (bewerkt) Ik vind Moisty Mire wel chill eigenlijk. Prima loot meestal Voor vandaag was Moisty Mire inderdaad een lekkere plek om te landen. Alleen is er nu een challenge dat je 7 chests daar moet openen. Dus daar droppen nu standaard 15-20 man, maakt de challenge iets lastiger. 23 maart 2018 bewerkt door Maxxert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten