Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #19

bas2204

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mij sprong één nummer ook direct in het oog ivm bekendheid toen ik de inzendingen onder elkaar was aan het zetten. Misschien wel dezelfde als bij jou...

Er zit idd één erg bekend nummer in, zal voor de meeste beluisteraars wel zo zijn.Hoe dit voor het land en de inzender gaat uitdraaien valt te bezien. Voor mij persoonlijk start zo'n song al in het nadeel. Ik doe mee om verrast te worden door nieuwe ontdekkingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idem hier, en merk al dat het, onbewust of niet, toch meespeelt. Heb al wel twee nieuwe nummers ontdekt die ik erg fijn vindt, maar twijfel over plek 3 t/'m 10. Het ligt wmb allemaal redelijk dicht bij elkaar. Op 1 nummer na, dat vind ik een waar gedrocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idem hier, en merk al dat het, onbewust of niet, toch meespeelt. Heb al wel twee nieuwe nummers ontdekt die ik erg fijn vindt, maar twijfel over plek 3 t/'m 10. Het ligt wmb allemaal redelijk dicht bij elkaar. Op 1 nummer na, dat vind ik een waar gedrocht.

Mijn punten zijn binnen. Ik had hetzelfde zo'n beetje. Twee nieuwe ontdekkingen, waarvan ene uit onverwachte hoek, dan een grote middenmoot. Bij mij waren er wel 3 gedrochten, of eigenlijk 2 en die laatste was meer een "meen je dat nu echt?" :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een herinnering en een mededeling: de eigenlijke deadline zou morgenavond verlopen. Om echter ons hertje ook de mogelijkheid te geven zal ik bij deze de deadline bijna een hele week opschuiven, namelijk naar [B]vrijdag 3 november om 17.00 (5 uur in de middag dus).[/B] Dit zou naar mijn mening een haalbare deadline moeten zijn om jullie stemmen nog in te leveren: @Grote Ree @Erwin. @Chimpa @Viva La Vida @QuaLyon @himan @TeamWesil
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, heb ook eens even geluisterd. Vond het een heel divers deelnemersveld, voor bijna elk wel wat wils.

Er was voor mij één overduidelijke nummer 1 die mij, net als de nummer 1 uit de vorige editie, als een magneet aantrok.Daarachter zat het allemaal vrij dicht bij elkaar.

Er was ook één liedje dat ik zelf ook op de nominatie had staan om ooit eens in te zenden.

En dan was er nog één liedje waarbij ik een spontane woedeaanval voelde opkomen. Soms heb je dat wel eens, dat een nummer je zo triggert dat je er bijna spontaan agressief van wordt. In deze editie zat zo'n liedje. Zonder enige twijfel voor mij de allerslechtste inzending die ik in de afgelopen achttien edities ben tegengekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan was er nog één liedje waarbij ik een spontane woedeaanval voelde opkomen. Soms heb je dat wel eens, dat een nummer je zo triggert dat je er bijna spontaan agressief van wordt. In deze editie zat zo'n liedje. Zonder enige twijfel voor mij de allerslechtste inzending die ik in de afgelopen achttien edities ben tegengekomen.

Je maakt me wel erg benieuwd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites