Grote Ree Geplaatst 17 oktober 2017 Share Geplaatst 17 oktober 2017 Ik zit deze en volgende week kn het buitenland. Ik hoop nog wat tijd en Wi-Fi te vinden om te kunnen luisteren maar ik kan niet garanderen dat ik alles kan beluisteren op tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2017 Laat het even op tijd weten @Grote Ree als het je niet (gaat) lukken en op welke termijn het je wel zou lukken. Dan kunnen we misschien wel even schuiven met de deadline ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 [quote name='bas2204']Laat het even op tijd weten @Grote Ree als het je niet (gaat) lukken en op welke termijn het je wel zou lukken. Dan kunnen we misschien wel even schuiven met de deadline ;)[/QUOTE] Komt goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Alle nummers geluisterd. Geen echte uitschieter voor mij, verwacht daarom ook een redelijk spannende editie. Wellicht wel één uitschieter, maar dat nummer is dat voor mij weer zo bekend dat ik hem niet bij mij op nummer één zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2017 Mij sprong één nummer ook direct in het oog ivm bekendheid toen ik de inzendingen onder elkaar was aan het zetten. Misschien wel dezelfde als bij jou... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Mij sprong één nummer ook direct in het oog ivm bekendheid toen ik de inzendingen onder elkaar was aan het zetten. Misschien wel dezelfde als bij jou... Er zit idd één erg bekend nummer in, zal voor de meeste beluisteraars wel zo zijn.Hoe dit voor het land en de inzender gaat uitdraaien valt te bezien. Voor mij persoonlijk start zo'n song al in het nadeel. Ik doe mee om verrast te worden door nieuwe ontdekkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Idem hier, en merk al dat het, onbewust of niet, toch meespeelt. Heb al wel twee nieuwe nummers ontdekt die ik erg fijn vindt, maar twijfel over plek 3 t/'m 10. Het ligt wmb allemaal redelijk dicht bij elkaar. Op 1 nummer na, dat vind ik een waar gedrocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Idem hier, en merk al dat het, onbewust of niet, toch meespeelt. Heb al wel twee nieuwe nummers ontdekt die ik erg fijn vindt, maar twijfel over plek 3 t/'m 10. Het ligt wmb allemaal redelijk dicht bij elkaar. Op 1 nummer na, dat vind ik een waar gedrocht. Mijn punten zijn binnen. Ik had hetzelfde zo'n beetje. Twee nieuwe ontdekkingen, waarvan ene uit onverwachte hoek, dan een grote middenmoot. Bij mij waren er wel 3 gedrochten, of eigenlijk 2 en die laatste was meer een "meen je dat nu echt?" :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Die laatste delen we de mening denk ik wel over. Was echter niet degene die ik bedoelde met het gedrocht :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Ik vond veertien nummers vreselijk kut, twee nog net te pruimen en één fabuleus geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Heb ze ingestuurd! De top 7 vond ik goed te doen, de rest maar matig tot slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Heb ook m'n lijstje maar ingestuurd. Paar echt leuke nummers, maar ook zeker 6 nummers die ik pure bagger vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober 2017 Share Geplaatst 19 oktober 2017 Kom uiteindelijk tot 7 nummers die ik sowieso wel punten geef, waarvan ik tussen 2 landen twijfel voor de 12 punten. Over het algemeen wel een prima niveau en was leuk om te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Oei volledig vergeten dit ;c veel succes allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Bas, ik ga het zeer waarschijnlijk niet redden voor vrijdag. De Wi-Fi is echt pure bagger in Beijing. Vind je het oké wanneer ik 'm een halve week later instuur? Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2017 @Grote Ree Ja, geen probleem. Geef even een concrete dag door, dan zet ik ff een nieuwe deadline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Had ik al ingestuurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2017 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2017 Even een herinnering en een mededeling: de eigenlijke deadline zou morgenavond verlopen. Om echter ons hertje ook de mogelijkheid te geven zal ik bij deze de deadline bijna een hele week opschuiven, namelijk naar [B]vrijdag 3 november om 17.00 (5 uur in de middag dus).[/B] Dit zou naar mijn mening een haalbare deadline moeten zijn om jullie stemmen nog in te leveren: @Grote Ree @Erwin. @Chimpa @Viva La Vida @QuaLyon @himan @TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 31 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2017 Heb even iedereen die nog niet heeft gestemd een PM gestuurd. Ik hoop dat de stemmen van deze mensen nog voor de deadline binnen kunnen komen, waardoor we met alle deelnemers zsm aan deze editie kunnen beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Die van mij zal je op tijd krijgen. Alles inmiddels minimaal één keertje beluisterd en ik vind het een leuke editie qua inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Vooral ook heel divers eigenlijk. Hopelijk kunnen we snel beginnen, ben ook heel benieuwd hoe mijn inzending ontvangen is hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Zo, heb ook eens even geluisterd. Vond het een heel divers deelnemersveld, voor bijna elk wel wat wils. Er was voor mij één overduidelijke nummer 1 die mij, net als de nummer 1 uit de vorige editie, als een magneet aantrok.Daarachter zat het allemaal vrij dicht bij elkaar. Er was ook één liedje dat ik zelf ook op de nominatie had staan om ooit eens in te zenden. En dan was er nog één liedje waarbij ik een spontane woedeaanval voelde opkomen. Soms heb je dat wel eens, dat een nummer je zo triggert dat je er bijna spontaan agressief van wordt. In deze editie zat zo'n liedje. Zonder enige twijfel voor mij de allerslechtste inzending die ik in de afgelopen achttien edities ben tegengekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 En dan was er nog één liedje waarbij ik een spontane woedeaanval voelde opkomen. Soms heb je dat wel eens, dat een nummer je zo triggert dat je er bijna spontaan agressief van wordt. In deze editie zat zo'n liedje. Zonder enige twijfel voor mij de allerslechtste inzending die ik in de afgelopen achttien edities ben tegengekomen. Je maakt me wel erg benieuwd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Done! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten