Maldini Geplaatst 6 november 2017 Share Geplaatst 6 november 2017 Als je overdag speelt maakt het niet uit of je met Ronaldo, Martial, bakayoko of enkele bronzen spelers zit te spelen. Ze reageren toch allemaal niet. Overdag heb je zelfs meer kansen met een slechtere ploeg want tegenstanders gaan je onderschatten en iets aanvallender spelen. Dit spel is zo een ongelooflijke grap als een E-sport. Even kaarten een dag halloween boost geven tijdens een kwalificatie maand voor iets maar wel trainingskaarten niet laten meedoen... Kom op zeg :-D Heel dat Fut als een e-sport is sowieso al onbekwaam met teamgeeststijlen die boosts geven op bepaalde delen van het lichaam... Ze willen dat gedoe alleen maar als een e-sport voor het geld dat sponsors er in gaan stoppen. Tot voor kort tevreden over mijn weekendleague 1 loss als ik snachts speel. Die ik dan nog verloor door een buitenspeldoelpunt in de 90ste minuut. https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a004ac83ada9/5a004ac831a97-22154706_1155163227951706_1878757992576282139_n.jpg Irritante bug is dat inderdaad. Zijn voet staat niet op de grond, daarom wordt het niet aangekaart als buitenspel. Sowieso zit de game vol met fouten. Al die aftrappen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Enorm benieuwd of we dit weekend gaan starten ivm zin en tijdgebrek, zoals gewoonlijk niet veel gespeeld deze week. Gister wat shopping gedaan en vandaag rewards geopend. Als we gaan starten word het hiermee: Ingame 41212 met Bale op CAM, Casemiro CDM en Mattheus als sub op Herrera zn plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Lekker teampje Sanel. Aardig wat packluck gehad? Hier afgelopen weekend 34-2 geëindigd. Liep als een tierelier, ging zelfs 34-1, maar niet meer afgemaakt helaas. Ook nog meerdere Top 100-spelers verslagen, toch weer iets om op mijn CV te zetten! Maargoed. Rewards vandaag dus. In de TOTW-pakjes zat weer helemaal niks: IF Hradecky, IF Dempsey, IF Sirigu, IF Traore, IF Tomovic en IF Labyad (brrr). Gelukkig maakte een 100k pakje dat goed; IF Salah :< Toch weer een 550k erbij ofzo in totaal, primaaa. Oja. Die TOTW-pakjes dit jaar... Moet je echt veel geluk hebben. Elke TOTW telt voortaan 20 of meer(?) IFs, heb enkel IF Goretzka (187.000 coins) en IF Fekir (78.000 coins) gehad die echt noemenswaardig zijn, uit 6 TOTW-pakjes. Achja. Heb verder niks te klagen over packluck, dusja. Nu eens kijken of ik nog wat kan versterken en dan maar weer vlammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 (bewerkt) Heerlijk om te zien dat velen (val je niet aan Sanelletjr, rustig maar) met de driehoekjes van Bayern en United spelen. Las laatst commentaar op het standaard bpl team van FM helden (geloof ik) maar die WL zijn geen spat anders, op enkele icons, dan de teams van vorig jaar. @Sanel, hoe bevalt de spits? Ik heb z’n leenspeler, moet wel ff flink wennen aan hem. 9 november 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 november 2017 Share Geplaatst 9 november 2017 Lekker teampje Sanel. Aardig wat packluck gehad? Al uitgelegd wat ik doe hé, maar op mn eigen account laatste tijd niet veel. Gister Aguero en vandaag Alaba uit mn 100k pack. Gullit 86 speelt trouwens niet fijn, ofja jawel, maar niet voor 1.2 miljoen. Als Bale niet presteert op CAM (vond m wel aardig daarzo) haal ik gewoon die Alessandrini kaart oid, of Neymar, geen idee. Ik zit echt in een dubio met die CAM positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Al uitgelegd wat ik doe hé, maar op mn eigen account laatste tijd niet veel. Gister Aguero en vandaag Alaba uit mn 100k pack. Gullit 86 speelt trouwens niet fijn, ofja jawel, maar niet voor 1.2 miljoen. Als Bale niet presteert op CAM (vond m wel aardig daarzo) haal ik gewoon die Alessandrini kaart oid, of Neymar, geen idee. Ik zit echt in een dubio met die CAM positie. Ik wil Messi gaan kopen als CAM in een 4-1-2-1-2, lijkt mij de ideale CAM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 [quote name='Vitesse88']Heerlijk om te zien dat velen (val je niet aan Sanelletjr, rustig maar) met de driehoekjes van Bayern en United spelen. Las laatst commentaar op het standaard bpl team van FM helden (geloof ik) maar die WL zijn geen spat anders, op enkele icons, dan de teams van vorig jaar. @Sanel, hoe bevalt de spits? Ik heb z’n leenspeler, moet wel ff flink wennen aan hem. [/QUOTE] Is gewoon omdat de combinatie van die spelers lekker werkt. Vidal vind ik echt de MVP van het team, is diegene die ik altijd als eerste in mn elftal neerzet. Is overal. Hernandez is echt enoooooorm sick, vind hem in de spits serieus beter dan Messi, maakt echt alles ondanks zn 3 star weak foot. Hij heeft ook die chip shot trait, veel mensen hebben tegenwoordig de neiging om met de keeper uit te komen met een 1 op 1 (met zijn pace, gebeurt dat vaak) dus dan moet je die chip shot misbruiken, gaat er 9 vd 10x in tenzij hij een keeper heeft zoals Handanovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Ik wil Messi gaan kopen als CAM in een 4-1-2-1-2, lijkt mij de ideale CAM. Vorige WL gespeeld met Messi op CAM. Is niet aan te raden omdat hij medium/medium heeft. Ik heb hem verkocht en Bale dus gehaald. Als je een CAM hebt met hoge workrates voor aanvallend wil die weleens tussen de gaten lopen en dat is niet te verdedigen. Messi doet dat niet. In 40 wedstrijden had hij voor mij 10 goals en 22 assists ofzo. Zn schot vanaf de 16 is ook dramatisch of je moet geluk hebben met finesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Ik heb nog nooit gespeeld met Vidal, middenveld met hem en Radja lijkt me wel enorm fijntjes :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Vorige WL gespeeld met Messi op CAM. Is niet aan te raden omdat hij medium/medium heeft. Ik heb hem verkocht en Bale dus gehaald. Als je een CAM hebt met hoge workrates voor aanvallend wil die weleens tussen de gaten lopen en dat is niet te verdedigen. Messi doet dat niet. In 40 wedstrijden had hij voor mij 10 goals en 22 assists ofzo. Zn schot vanaf de 16 is ook dramatisch of je moet geluk hebben met finesse. Mmm. Wanneer het moment daar is ga ik hem wel proberen, maar zal het in m'n achterhoofd houden. Tegen die tijd ook maar naar andere mogelijke teams kijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Mmm. Wanneer het moment daar is ga ik hem wel proberen, maar zal het in m'n achterhoofd houden. Tegen die tijd ook maar naar andere mogelijke teams kijken dan. Zou hem halen met black friday, is overigens gedaald in waarde. Ik had hem toen gekocht voor precies 900k. Nu is hij 818k. Maar eens kijken of ik het fijn vind spelen zo anders haal ik hem gewoon terug, vond t aan de andere kant ook wel fijn dat er altijd iemand stond op waar je kon terugspelen ipv spits ernaast. Alleen had t idee dat die verder niet veel toevoegt, meeste werk deed CR7 en Hernandez hier. Ligt er ook hoe je speelt natuurlijk enz, maar voor mij iniedergeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Zou hem halen met black friday, is overigens gedaald in waarde. Ik had hem toen gekocht voor precies 900k. Nu is hij 818k. Maar eens kijken of ik het fijn vind spelen zo anders haal ik hem gewoon terug, vond t aan de andere kant ook wel fijn dat er altijd iemand stond op waar je kon terugspelen ipv spits ernaast. Alleen had t idee dat die verder niet veel toevoegt, meeste werk deed CR7 en Hernandez hier. Ligt er ook hoe je speelt natuurlijk enz, maar voor mij iniedergeval. Ja had dus gewoon een La Liga team in gedachten, met Ronaldo en Griezmann in de spits en Messi op CAM. Maar zou ook Suarez op CAM kunnen zetten, of een hybrid kunnen maken. Icon op CAM zetten bijvoorbeeld. Misschien toch maar Rui Costa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Ronaldo en Bale in de spits joh. Werkt als een tierelier. Speel zelf 4-2-3-1, Bale achter Ronaldo, maar die tandem is echt niet normaal. Zodra je genoeg coins hebt om Ronaldo en een beetje een fatsoenlijk team te halen; direct doen. Zonder na te denken; doen. Echt een ongekende tank is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 [quote name='JanVertonghen'']Ronaldo en Bale in de spits joh. Werkt als een tierelier. Speel zelf 4-2-3-1, Bale achter Ronaldo, maar die tandem is echt niet normaal. Zodra je genoeg coins hebt om Ronaldo en een beetje een fatsoenlijk team te halen; direct doen. Zonder na te denken; doen. Echt een ongekende tank is dat.[/QUOTE] Kan ik al wel als ik alles verkoop, maar koop liever in een keer een goed team. Maar wat een klote bedrijf zeg. Vandaag in m'n laatste DKT poging (ja ik weet ik ben slecht) eerste wedstrijd gewonnen, daarna zegt 'ie dat ik geen pogingen over heb :r Bekende bug al een paar weken las ik. Ik dus 2x naar zo'n chat, zeggen ze allebei dat ik naar die site moet gaan zodat ik kwalificatie krijg. Maar dat werkt dus niet... Nu in de wachtrij voor de derde chat, ben benieuwd... @Sanel jij bent wel redelijk ervaren met de chat toch? ;c Nog tips? (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 [quote name='Boeruh!'] Kan ik al wel als ik alles verkoop, maar koop liever in een keer een goed team. Maar wat een klote bedrijf zeg. Vandaag in m'n laatste DKT poging (ja ik weet ik ben slecht) eerste wedstrijd gewonnen, daarna zegt 'ie dat ik geen pogingen over heb :r Bekende bug al een paar weken las ik. Ik dus 2x naar zo'n chat, zeggen ze allebei dat ik naar die site moet gaan zodat ik kwalificatie krijg. Maar dat werkt dus niet... Nu in de wachtrij voor de derde chat, ben benieuwd... @Sanel jij bent wel redelijk ervaren met de chat toch? ;c Nog tips? (y)[/QUOTE] Je hebt zo'n link en dan kan je jezelf automatisch kwalificeren met één klik. Fuck die DKT. [url]https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/[/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Je hebt zo'n link en dan kan je jezelf automatisch kwalificeren met één klik. Fuck die DKT. https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/ Is dit heus? :O]: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Gek genoeg wel ja, moet je wel op tijd activeren want WL begint over paar uur. Ik speel pas vrijdagavond en dan weer pas zondagavond/nacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Goed om te weten. Otw salah gehaald. Matuidi vond ik niet goed dus heb ook douglas costa geofferd. Wou eigk sane en Casemiro maar dan kwam sane op 7 chem. Nu dus sane en bakayoko dan maar. sorry guys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Je hebt zo'n link en dan kan je jezelf automatisch kwalificeren met één klik. Fuck die DKT. https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/ Ja dat is dus de link waar ik naar refereerde in de post, maar die werkt dus niet bij mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Ja dat is dus de link waar ik naar refereerde in de post, maar die werkt dus niet bij mij... Haha wauw. Echt hulde voor degene die dit ontdekt heeft. :huhu: ik ben nu geplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Jammer. Wilde me niet kwalificeren want gister de goorste grootste engste onzin weer maar zit nu toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Jammer. Wilde me niet kwalificeren want gister de goorste grootste engste onzin weer maar zit nu toch Haha heerlijk weer ;c ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Ik zat. Alles verkocht want zo'n serie a team is het ook net niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Hoezo niet? Zitten toch meer dan prima spelers in waar je echt wel lekker teampje mee kan creeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Ik dacht even vooruit te spelen voor me broer.... Vorige WL had ie compleet ander team en liep ik 6-4 of 5-5 ofzo... Nou huilen nu zeg... 2-3 van 10 man verloren waarbij ik vlak na zijn rode kaart pingel mistte... Daarna 5-2 winst toen 2-6 en 3-7 achter in 78e ofzo en ben toen gequit. Nee dit gaat em niet worden voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten