Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Battle of the TV-series

Bolderbast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 545
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

In wat voor opzicht?

Taboo is 1 seizoen voor als nog uitgezonden met 8 afleveringen.

Rick and Morty zijn 3 seizoenen van uitgezonden met ieder ongeveer 10 afleveringen per seizoen.

Rick and Morty staat op imdb top rate tv shows op #7

Het heeft 4 prijzen en 7 nominaties al binnen en wordt beoordeeld op imdb met een 9.4

Taboo heeft tot nu toe pas 1 nominatie een 8.6 staat qua tv shows op #124

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Wordt op IMDb hoger ingeschat, maar ik vind dat altijd maar een matig referentiekader. Met je andere punten volledig oneens, want de loopduur van een serie zegt weinig en de prijzen die ze gewonnen hebben zijn allemaal genre-gerelateerd, waar Rick and Morty iets minder (serieuze) concurrentie heeft dan Taboo. Taboo heeft bijvoorbeeld drie keer zoveel kijkers, dat zou je mee kunnen nemen, maar ook dat zegt vrij weinig over hoe goed (wat is goed?) de serie is of in hoeverre die zich bewezen (wanneer bewijs je jezelf als serie?) heeft. Sowieso vraag ik me nu af waarom ik het überhaupt aan je vroeg, want het zijn totaal verschillende genres en het is toch allemaal subjectief ;c Vergeet dus maar wat ik gezegd heb vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende series gaan door:

[spoiler=Hoera voor] [TABLE=border: 0, cellpadding: 0, cellspacing: 0]

[TR]

[TD=width: 180]Fargo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 180]Fawlty Towers[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 180]Black Sails[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 180]Rome[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 180]The Walking Dead[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Poule vier bestaat uit de volgende series:

1. Miami Vice

2. Monty Python

3. Extras

4. This is Us

5. Better Call Saul

6. Boardwalk Empire

7. Arrested Development

8. Modern Family

9. Vikings

10. Californication

11. The Sopranos

12. Blue mountain state

Wederom zelfde principe. Deadline staat op maandagochtend.

Ik heb de lijst nu anders neergezet en hierdoor verwacht ik geen problemen meer met de nummering die schuift.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4. This is Us - _O_ Wat een serie. Kan niet wachten op seizoen 2 begin volgende maand. Eerste seizoen was één van de beste seizoenen die ik ooit heb gezien aan series.

8. Modern Family - Lachen

9. Vikings - Zeer goed, al moet ik het laatste seizoen nog zien.

10. Californication - Toppertje, heb hem al twee keer helemaal gezien en komt nog wel een derde bij.

12. Blue mountain state - Dit blijft ook één van de geniaalste comedies die er is:D.

Sopranos nog steeds niet gezien, AD maar één seizoen, Boardwalk Empire mee gestopt na twee seizoenen. De rest niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de eerste twee seizoenen van BE echt geweldig, maar om de één of andere reden heeft 't me vanaf seizoen 3 nooit meer echt weten te pakken. Niet dat het slecht was hoor, integendeel, maar waren na [tekst]de dood van Jimmy Darmody[/tekst] maar weinig personage waar ik me echt aan kon binden. Wel veel coole personages, maar geen één waar ik echt enorme sympathie voor voelde. Modern Family en Californication zijn wellicht niet het beste wat televisie ooit heeft voorgebracht, maar toch heb ik altijd uitgekeken naar de nieuwe aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites