frietsaus Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 1. The X-Files 2. Fawlty Towers 3. 4. Blackadder 5. American Dad 6. 7. 8. Friends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 The Fresh Prince of Bel-Air 1. 2. 3. 4. 5. Carnivale 6. 7. House of Cards - Grr. Wéér een lastige. 8. Friends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 1.The X-Files 2. 3. 4. Allo Allo 5. American Dad 6. Gotham 7. House of Cards 8. Better Call Saul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 1. 2. 3. 4. 5. 6. Black Mirror 7. 8. wat een kutronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 (bewerkt) 1. The X-Files 2. 3. 4. Blackadder 5. Carnivale 6. 7. 8. 1 november 2017 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 1. 2. 3. Skins (UK) 4. 5. American Dad (Carnivale moet goed zijn, maar heb ik nog niet gezien) 6. Black Mirror 7. 8. Friends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 5. American Dad (Carnivale moet goed zijn, maar heb ik nog niet gezien) Maar hoe kun je er dan tegen stemmen, als je het niet hebt gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Maar hoe kun je er dan tegen stemmen, als je het niet hebt gezien? Hij stemt voor American Dad, niet zo zeer tegen Carnivale. Lijkt mij een logische verklaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Maar hoe kun je er dan tegen stemmen, als je het niet hebt gezien? Wat hier boven gezegd wordt idd. American Dad is een leuke serie. Carnivale heb ik niet gezien dus dit lijkt mij geen vreemde stem. Anders kan ik nauwelijks stemmen uitbrengen, zoveel series heb ik niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 1. Ballers 2. - 3. - 4. Allo Allo 5. American Dad 6. Gotham 7. House of Cards 8. Friends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 1. 2. 3. Skins (UK) 4. Blackadder 5. Carnivale 6. Black Mirror 7. House of Cards 8. Friends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Wat hier boven gezegd wordt idd. American Dad is een leuke serie. Carnivale heb ik niet gezien dus dit lijkt mij geen vreemde stem. Anders kan ik nauwelijks stemmen uitbrengen, zoveel series heb ik niet gezien. Dan kan je maar weinig stemmen uitbrengen, had je maar meer moeten zien, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Dan kan je maar weinig stemmen uitbrengen, had je maar meer moeten zien, Wat een onzin. Denk je dat iedereen die hier stemt altijd beiden series gezien heeft? Waarom denk je dat Suits doorging ten koste van Oz? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 november 2017 Share Geplaatst 1 november 2017 Wat een onzin. Denk je dat iedereen die hier stemt altijd beiden series gezien heeft? Waarom denk je dat Suits doorging ten koste van Oz? Word up B. Ik ben het hier ook niet mee eens, niet iedereen wil alles zien. En dan mag je best iets wat je goed gevolgd hebt, de voorkeur geven boven iets wat je minder aanspreekt of nog nooit hebt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Wat een onzin. Denk je dat iedereen die hier stemt altijd beiden series gezien heeft? Waarom denk je dat Suits doorging ten koste van Oz? Zoals jou valsspeelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Er zijn geen duidelijke regels, dus van valsspelen kan sowieso geen sprake zijn. Ik hanteer voor mezelf de vuistregel dat ik van de andere serie op z'n minst één aflevering gezien moet hebben. De enige keer dat ik hierop een uitzondering maak is wanneer de serie (die ik wel heb gezien) van uitzonderlijke kwaliteit is, zoals bijvoorbeeld Black Mirror. Om maar aan te geven: iedereen hanteert zijn eigen criteria en er is niet per se een goede of foute manier. Is het leuker als mensen alleen stemmen op wedstrijden waarvan ze beide kandidaten gezien hebben? Natuurlijk, maar dat is niet echt realistisch. Bij een filmtoernooitje kun je er nog voor kiezen om een film snel te kijken, maar bij een serie is dat niet echt haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 1. The X-Files 2. Fawlty Towers 3. 4. Blackadder 5. 6. Black Mirror 7. House of Cards 8. Better Call Saul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Er zijn geen duidelijke regels, dus van valsspelen kan sowieso geen sprake zijn. Ik hanteer voor mezelf de vuistregel dat ik van de andere serie op z'n minst één aflevering gezien moet hebben. De enige keer dat ik hierop een uitzondering maak is wanneer de serie (die ik wel heb gezien) van uitzonderlijke kwaliteit is, zoals bijvoorbeeld Black Mirror. Om maar aan te geven: iedereen hanteert zijn eigen criteria en er is niet per se een goede of foute manier. Is het leuker als mensen alleen stemmen op wedstrijden waarvan ze beide kandidaten gezien hebben? Natuurlijk, maar dat is niet echt realistisch. Bij een filmtoernooitje kun je er nog voor kiezen om een film snel te kijken, maar bij een serie is dat niet echt haalbaar. Moge wel duidelijk dat 0 episodes gezien hebben iig niet telt.... Een film duurt minimaal 1.5 uur een aflevering van een serie gemiddeld 45 minuten of minder. Dus je zou makkelijk kunnen zeggen iig de eerste 2 afleveringen dat dat genoeg is om tegen die serie te stemmen. En vorige ronde was er al dat je je favoriete mocht overlaten dus dan kon iedereen onbeperkt stemmen ongeacht of ze andere gezien hebben of niet. Maar nu head to head knockout dan vind ik dat je gewoon niet stemt als je van een de twee series letterlijk niks gezien hebt. Geen wonder dat series als Twin Peaks, Oz en The Wire op deze manier verliezen pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Er zijn geen duidelijke regels, dus van valsspelen kan sowieso geen sprake zijn. Ik hanteer voor mezelf de vuistregel dat ik van de andere serie op z'n minst één aflevering gezien moet hebben. De enige keer dat ik hierop een uitzondering maak is wanneer de serie (die ik wel heb gezien) van uitzonderlijke kwaliteit is, zoals bijvoorbeeld Black Mirror. Om maar aan te geven: iedereen hanteert zijn eigen criteria en er is niet per se een goede of foute manier. Is het leuker als mensen alleen stemmen op wedstrijden waarvan ze beide kandidaten gezien hebben? Natuurlijk, maar dat is niet echt realistisch. Bij een filmtoernooitje kun je er nog voor kiezen om een film snel te kijken, maar bij een serie is dat niet echt haalbaar. Op zich hanteer je een goede regel voor jezelf, maar zoals je in de eerste regel zegt: er kan van valsspelen nooit sprake zijn. Ik stem sowieso tegen een bepaalde serie die me dusdanig afstoot, dat het me niet uitmaakt of ik de andere serie niet of wel gezien heb. Fuck that, hij stoot me dusdanig af dat ik gewoon mensen ga ronselen om tegen die serie te stemmen (bij wijze van). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Moge wel duidelijk dat 0 episodes gezien hebben iig niet telt.... Een film duurt minimaal 1.5 uur een aflevering van een serie gemiddeld 45 minuten of minder. Dus je zou makkelijk kunnen zeggen iig de eerste 2 afleveringen dat dat genoeg is om tegen die serie te stemmen. En vorige ronde was er al dat je je favoriete mocht overlaten dus dan kon iedereen onbeperkt stemmen ongeacht of ze andere gezien hebben of niet. Maar nu head to head knockout dan vind ik dat je gewoon niet stemt als je van een de twee series letterlijk niks gezien hebt. Geen wonder dat series als Twin Peaks, Oz en The Wire op deze manier verliezen pfff Ik snap je uitgangspunt, maar anders kunnen alleen bepaalde mensen echt veel stemmen... En sowieso, het is maar verkiezing op een nutteloos forumpje, why bother? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Haha nee, Fargo eruit tegen Prison Break. :D 1. Ballers - The X-Files 2. Fawlty Towers - 13 Reasons Why 3. How To Make It In America 4. Allo Allo - Blackadder 5. American Dad - Carnivale 6. Black Mirror - Gotham 7. House of Cards 8. Better Call Saul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 november 2017 Auteur Share Geplaatst 3 november 2017 2. Fawlty Towers 4. Blackadder 5. Carnivale 6. Gotham 7. House of Cards 8. Better Call Saul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 november 2017 Auteur Share Geplaatst 3 november 2017 1. Ballers 1-6 The X-Files 2. Fawlty Towers 4-0 13 Reasons Why 3. Skins (UK) 4-1 How To Make It In America 4. Allo Allo 3-5 Blackadder 5. American Dad 4-5 Carnivale 6. Black Mirror 5-2 Gotham 7. Rome 1-7 House of Cards 8. Better Call Saul 3-7 Friends Er zijn 24 series door naar de volgende ronde, nog 8 te gaan: 1. The Office (UK) - Modern Family 2. Parks and Recreation - Game of Thrones 3. Community - Narcos 4. South Park - Peaky Blinders 5. The Walking Dead - Planet Earth 6. Sons of Anarchy - The League 7. Dexter - Black Sails 8. The Pacific - The Newsroom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 1. Modern Family 2. Game of Thrones 3. Community 4. South Park 5. The Walking Dead 6. Sons of Anarchy 7. Dexter 8. - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 1. 2. Parks and Recreation 3. Narcos 4. South Park 5. Planet Earth 6. 7. Dexter 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten