Kyrill Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Liever verliezen op WK dan ongeslagen zijn en nooit meedoen................ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 El Salvador wel, die gingen er met 10-2 vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 Hebben we notabene op strafschoppen verloren van de wereldkampioen. Was die loterij anders gegaan stond Louis nu met de beker in de handen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 25 minuten geleden zei Djurovski: Hebben we notabene op strafschoppen verloren van de wereldkampioen. Was die loterij anders gegaan stond Louis nu met de beker in de handen Vind je dat echt, een loterij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 26 minuten geleden zei Djurovski: Hebben we notabene op strafschoppen verloren van de wereldkampioen. Was die loterij anders gegaan stond Louis nu met de beker in de handen Je weet ook dat dit geen steek houdt, Berry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 1 minuut geleden zei Orrie: Vind je dat echt, een loterij? Grotendeels wel ja. Tuurlijk kun je er deels op trainen maar niet op dit level. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Djurovski: Grotendeels wel ja. Tuurlijk kun je er deels op trainen maar niet op dit level. Ik denk oprecht dat dat een deel van het probleem is waarom Nederland altijd dramatisch is in strafschoppen. Volgens mij zijn we het enige land ter wereld waar dat zo vaak benoemd wordt. Martinez bijv. al zijn penalty shoutouts gewonnen (3), terwijl Kroatië de laatste 3 ook gewonnen heeft op eindtoernooien. Vind het echt verre van een loterij. 18 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 1 minuut geleden zei Orrie: Ik denk oprecht dat dat een deel van het probleem is waarom Nederland altijd dramatisch is in strafschoppen. Volgens mij zijn we het enige land ter wereld waar dat zowaar benoemd wordt. Martinez bijv. al zijn penalty shoutouts gewonnen (3), terwijl Kroatië de laatste 3 ook gewonnen heeft op eindtoernooien. Vind het echt verre van een loterij. Dan had Nederland dit toernooi dus fluitend die pingels moeten winnen aangezien ze het nog nooit zo serieus hebben genomen als dit toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 Zojuist zei The Saint: Dan had Nederland dit toernooi dus fluitend die pingels moeten winnen aangezien ze het nog nooit zo serieus hebben genomen als dit toernooi. Als ik Noppert die penalty's zag duiken vraag ik me wel af of ze het wel op de juiste manier serieus hebben genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 6 minuten geleden zei Orrie: Ik denk oprecht dat dat een deel van het probleem is waarom Nederland altijd dramatisch is in strafschoppen. Volgens mij zijn we het enige land ter wereld waar dat zo vaak benoemd wordt. Martinez bijv. al zijn penalty shoutouts gewonnen (3), terwijl Kroatië de laatste 3 ook gewonnen heeft op eindtoernooien. Vind het echt verre van een loterij. Deze spelers zullen wel iets beter met spanning kunnen omgaan dan ondergetekende. Maar in de B jeugd deden wij op de 1e training een penalty shootout en die als laatste overbleef mocht ze nemen. Ik dus. De eerste in de wedstrijd mis. Op training weer foutloos en in de wedstrijd mis. Op training weer foutloos in de wedstrijd mis. En dan speel je voor 10 ouders en een verdwaald broertje of zusje laat staan zo'n finale. Daar is gewoon niet op de trainen. Denk dat het vooral een beetje mentaal steekspelletje is wie het langs de zenuwen de baas kan zijn, keeper of speler. Voor ons leken als tv kijker dus een loterij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 14 minuten geleden zei Aaron21: Je weet ook dat dit geen steek houdt, Berry. Was als antwoord op de poule des doods der Belgen xx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 1 minuut geleden zei Djurovski: Deze spelers zullen wel iets beter met spanning kunnen omgaan dan ondergetekende. Maar in de B jeugd deden wij op de 1e training een penalty shootout en die als laatste overbleef mocht ze nemen. Ik dus. De eerste in de wedstrijd mis. Op training weer foutloos en in de wedstrijd mis. Op training weer foutloos in de wedstrijd mis. En dan speel je voor 10 ouders en een verdwaald broertje of zusje laat staan zo'n finale. Daar is gewoon niet op de trainen. Denk dat het vooral een beetje mentaal steekspelletje is wie het langs de zenuwen de baas kan zijn, keeper of speler. Voor ons leken als tv kijker dus een loterij Maar dan is het eigenlijk toch geen loterij? Als ik aan een loterij denk, dan denk ik aan toeval dat je op geen enkele manier kunt beïnvloeden. Jij geeft aan dat het een mentaal steekspelletje is, dat zou dan dus met karakter te maken (kunnen) hebben. Je zou zeggen: dan laat je de mensen nemen die mentaal het sterkst in hun schoenen staan en daarmee kun je toch een zekere vorm van invloed uitoefenen. Niet dat ik dat als leek voor de tv weet hoor, maar er is dus wel een zekere mate van invloed. Bovendien: als je kijkt hoe die Martinez ze pakt, dat is geen geluk meer lijkt me. Maar goed, uiteindelijk ben ik ook maar een leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 6 minuten geleden zei Djurovski: Deze spelers zullen wel iets beter met spanning kunnen omgaan dan ondergetekende. Maar in de B jeugd deden wij op de 1e training een penalty shootout en die als laatste overbleef mocht ze nemen. Ik dus. De eerste in de wedstrijd mis. Op training weer foutloos en in de wedstrijd mis. Op training weer foutloos in de wedstrijd mis. En dan speel je voor 10 ouders en een verdwaald broertje of zusje laat staan zo'n finale. Daar is gewoon niet op de trainen. Denk dat het vooral een beetje mentaal steekspelletje is wie het langs de zenuwen de baas kan zijn, keeper of speler. Voor ons leken als tv kijker dus een loterij Ja, ik ben 't met je eens dat het als nemer wel een beetje anders is. Druk is niet te evenaren, maar het mentale gedeelte is toch ook een stukje kwaliteit. En wellicht niet trainbaar, maar doordat het een kwaliteit is, is het (in mijn ogen) daardoor geen loterij. Daarnaast maakt je keeper er ook gewoon een verschil in. De keepers was voor mij dé beslissende factor deze finale in de strafschoppen serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 @Orrie @Grote Ree Oke eens, loterij is niet het juiste woord. Al ben ik van mening dat je de druk zoals vanavond op geen enkele manier kunt nabootsen en het dus ten alle tijde een gok is hoe een speler en keeper op zo'n moment mee omgaat. In dat opzicht misschien wel een verkeerde keus geweest om Noppert het te laten doen. Aan de andere kant staat hij er natuurlijk ook compleet blanco in dan een Lloris die wel al regelmatig is heksenketels stond te spelen. En vond die ook zwak bij de 1e 2 penals vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 Gewoon de druk steeds verleggen. Abba-methode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 21 minuten geleden zei Djurovski: @Orrie @Grote Ree Oke eens, loterij is niet het juiste woord. Al ben ik van mening dat je de druk zoals vanavond op geen enkele manier kunt nabootsen en het dus ten alle tijde een gok is hoe een speler en keeper op zo'n moment mee omgaat. In dat opzicht misschien wel een verkeerde keus geweest om Noppert het te laten doen. Aan de andere kant staat hij er natuurlijk ook compleet blanco in dan een Lloris die wel al regelmatig is heksenketels stond te spelen. En vond die ook zwak bij de 1e 2 penals vanavond. Lloris is gewoon geen penaltypakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 13 uur geleden zei Djurovski: Hebben we notabene op strafschoppen verloren van de wereldkampioen. Was die loterij anders gegaan stond Louis nu met de beker in de handen De man die notabene een profielfoto doet van na deze strafschoppenreeks, heeft het over WE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Die Djurovski is niet barkie joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 12 uur geleden zei Aaron21: Lloris is gewoon geen penaltypakker. Zo, die stond even als een zoutzak in dat doel ja. Oveigens zie je juist steeds meer dat voetballers ( de goede) wachten op wat de keeper gaat doen. Getuige ook die hele slappe penal van Messi, die zag dat Lloris een stapje de andere kant op deed. Dan ben je als keeper gewoon gezien. Wat die Martinez in elk geval heel erg goed doet is vol gas de hoek in duiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Zawisza: De man die notabene een profielfoto doet van na deze strafschoppenreeks, heeft het over WE Volgens mijn paspoort heb ik nog de Nederlandse nationaliteit. Al moet ik misschien aangeven bij de gemeente dat ik mij meer Argentijn voel en dus de verkeerde nationaliteit heb. Belachelijk dat je de nationaliteit moet hebben waar je bent geboren of waar je ouders zijn geboren #vrijheid van nationaliteit 19 december 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 10 minuten geleden zei Djurovski: Volgens mijn paspoort heb ik nog de Nederlandse nationaliteit. Al moet ik misschien aangeven bij de gemeente dat ik mij meer Argentijn voel en dus de verkeerde nationaliteit heb. Belachelijk dat je de nationaliteit moet hebben waar je bent geboren of waar je ouders zijn geboren #vrijheid van nationaliteit Ik snap dat je Nederlands bent, maar hoezo praat je over we als je zelf nooit zal juichen? Of zelfs voor de tegenpartij juicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Omdat het kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 14 uur geleden zei Orrie: Als ik Noppert die penalty's zag duiken vraag ik me wel af of ze het wel op de juiste manier serieus hebben genomen. Los van het feit dat het inderdaad wel handig was om een keeper op te stellen, denk ik dat het trucje met die bidon toch vooral averechts werkt. Als een speler ziet dat de keeper een bidon heeft met zijn favoriete hoek, dan schiet die hem gewoon in de andere hoek (deed Argentinië ook). Dan krijg je weer van die psychologische pokerspelletjes. "Hij weet waar ik hem schiet, dus ik pak de andere hoek, maar hij weet dat ik de andere hoek pak, dus ik pak toch de goede hoek" en meer van dat soort gelul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 3 uur geleden zei Thierryvane: Die Djurovski is niet barkie joh. Vertaling svp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten