bas2204 Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 En hier wel een zeer mooie twaalfpunter. Dank daarvoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1707/285907/tcAJf3fN.png[/img] [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 12 punten! :D Eindelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Zweden geen punten dat is voor het eerst denk ik Mijn Mexicanen ook niet, maar da's bijlange niet voor 't eerst :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Israel maakt een mooie sprong, bedankt voor de punten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Helaas weinig tot geen punten de laatste rondes... Zak zo wel erg ver af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Dit wordt mijn slechte editie ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Hopla weer wat punten erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2017 En hier wel een zeer mooie twaalfpunter. Dank daarvoor! Graag gedaan! Ik kwam er laatst per toeval achter dat deze man de componist van de muziek uit Broadchurch is, een serie waarin ik de muziek fenomenaal van vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Klopt inderdaad, hij maakt ook regelmatig muziek voor films/series/dansvoorstellingen. Zijn samenwerkingen met Nils Frahm zijn trouwens ook zeer de moeite waard als je die nog niet hebt ontdekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1707/287142/MUrhUbNL.png[/img] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christiano Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Spanje heeft smaak:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 16 juli 2017 Share Geplaatst 16 juli 2017 Hopen op nog wat punten in de overblijvende stemrondes om in de top 10 te kunnen eindigen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Laten we het er maar op houden dat dit een leerzame ervaring is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Help ik letterlijk al mijn concurrenten mee... :wall:;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Help ik letterlijk al mijn concurrenten mee... :wall:;e Gelukkig had jij van mij ook genoeg punten gehad :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 3 puntjes. Misschien kunnen we nog een plekje stijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Ik ging best lekker, maar dan nu ineens weer maar 1 schraal puntje. Zonde weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2017 Vanwege alle vakantieperikelen zullen er de komende weken weinig tot geen updates geplaatst worden. Deze zomerstop leidt ertoe dat de spanning richting het einde nog even verder opgebouwd wordt. Uiterlijk eind augustus kunnen jullie de zinderende climax van deze editie verwachten. [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 Boeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 Boeee In afwachting kunt ge voortdoen met The Voice anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 Bedank daar die achterlijke staff maar voor. Heb het na die belachelijke ban destijds laten lopen. Ik gun iedereen het plezier van de wereld, maar doe dan op z'n minst ook een beetje fatsoenlijk tegen mij. Heb overigens toentertijd alles gedelete, dus de oude hervatten zal in elk geval ook niet meer gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Bedank daar die achterlijke staff maar voor. Heb het na die belachelijke ban destijds laten lopen. Ik gun iedereen het plezier van de wereld, maar doe dan op z'n minst ook een beetje fatsoenlijk tegen mij. Heb overigens toentertijd alles gedelete, dus de oude hervatten zal in elk geval ook niet meer gaan. Ik had de afgelopen twee weken nog wel tijd, maar het ontbrak beduidend aan respons, waardoor het stil is komen te liggen. Tot zeker 20 maart zal ik weinig tot nauwelijks tijd hebben hiervoor. hmm Die ban van juni zag jij na Valentijnsdag al aankomen? :D Ik vind je stiekem best een heerlijk kereltje met je 'verontwaardigde' houding en het schenenschoppen maar hou het wel een beetje kloppend allemaal. Dit komt dan weer een beetje kinderachtig over, je kan beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 hmm Die ban van juni zag jij na Valentijnsdag al aankomen? :D Ik vind je stiekem best een heerlijk kereltje met je 'verontwaardigde' houding en het schenenschoppen maar hou het wel een beetje kloppend allemaal. Dit komt dan weer een beetje kinderachtig over, je kan beter. Niks geloven van deze, da's een mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2017 Bedank daar die achterlijke staff maar voor. Heb het na die belachelijke ban destijds laten lopen. Ik gun iedereen het plezier van de wereld, maar doe dan op z'n minst ook een beetje fatsoenlijk tegen mij. Heb overigens toentertijd alles gedelete, dus de oude hervatten zal in elk geval ook niet meer gaan. Serieus Zeus, laat jij je uit het veld slaan door een simpele ban? Zo ken ik je niet. Bovendien, je speelt dit spel niet voor de staff maar voor het plezier van jezelf en van de mede-users. Ik vind het in ieder geval erg jammer dat het hier eindigt; vond het concept veelbelovend en had er plezier in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten