michael16 Geplaatst 13 september 2017 Share Geplaatst 13 september 2017 Dan zul je mij maar eens van die podiumplaats moeten zien te verdrijven. Ben je om te kopen?:naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 14 september 2017 Share Geplaatst 14 september 2017 Top-5, lekker! Vorige editie ergens onderin geëindigd, dus ik ben nu zeer tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Helaas nog een plaatsje gezakt. Zoals je aangeeft inderdaad constant gescoord, maar om echt hoog te eindigen heb je ook die paar uitschieters nodig. Met telkens 6, 7 of 8 punten kom je in de sub-top, maar zijn er altijd wel een aantal nog boven je :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 september 2017 Auteur Share Geplaatst 17 september 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1709/314733/Ssqpwif3.png[/img] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1709/314734/qINmnPYI.png[/img][CENTER][YOUTUBE]v=jwGIUSiX8X0&pbjreload=10[/YOUTUBE] [/CENTER] [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 september 2017 Auteur Share Geplaatst 17 september 2017 De volgende editie laat ik qua organisatie graag weer aan iemand anders over. Ik merk dat ik het organiseren leuk vind, maar er gaat ook veel tijd in zitten. Ik zou het op een later moment wel zeker nog een keer willen organiseren. Iets van een roulatiesysteem is misschien wel een goed idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Top organisatie en voor mij een hele mooie plaats op het podium! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Net niet op het podium, maar tevreden met mijn 4e plek. Felicitaties aan IJsland, Australië en vooral Zweden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christiano Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Gefeliciteerd Zweden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Proficiat opnieuw @Chimpa en dank voor een originele uitwerking van deze editie @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 [quote name='Yves']Proficiat opnieuw @Chimpa en dank voor een originele uitwerking van deze editie @Grote Ree [/QUOTE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 [quote name='Yves']Proficiat opnieuw @Chimpa en dank voor een originele uitwerking van deze editie @Grote Ree [/QUOTE] Origineel en top inderdaad. Heel tof gedaan, chapeau. Ook voor winnaar Chimpa natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Veel succes met het organiseren van de volgende editie @Yves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Bedankt voor het hosten Ree! Wel grappig dat er een Melfest nummer heeft gewonnen! :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Allereerst bedankt voor de vlekkeloze organisatie Ree! Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt ook voor alle felicitaties! Erg content met deze overwinning uiteraard. Wederom Scandinavisch succes na een eerdere overwinning met Denemarken. Echter zal ik de volgende editie Europa weer verlaten. Al met al, mede door de leuke opzet, een fijne editie. Wanneer de planning het toelaat neem ik graag weer de organisatie weer eens op mij, maar voorlopig zou het heel mooi zijn als iemand anders dat wil doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 september 2017 Auteur Share Geplaatst 20 september 2017 Bedankt voor alle complimenten; altijd leuk om te horen natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Al vind ik wel dat een remix niet thuishoort op een songfestival ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 25 september 2017 Share Geplaatst 25 september 2017 [quote name='Zeus']Veel succes met het organiseren van de volgende editie @Yves.[/QUOTE] Tgoh neen ik voel me niet aangesproken. Ik vind het gros van de nummers in de MU-songfestivals doorgaans zo weerzinwekkend slecht dat ik er niet te dicht met mijn neus op wil zitten :D Moesten hier nu meer mannen van het kaliber van een @Richarð. of een @Lakigigar (zit die hier in feite nog?) ook aan meedoen zouden we kunnen praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 25 september 2017 Share Geplaatst 25 september 2017 Congrats Chimpa! Ontzettend leuke editie met een toppresentatie. Waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 oktober 2017 Share Geplaatst 3 oktober 2017 (bewerkt) Oke mannen deelnemers, iemand die de organisatie van editie 19 op zich wil nemen? Bij uiterste nood zou ik het ook wel willen doen, maar ik had gehoopt dat iemand anders het op zou willen/kunnen pakken. Het zou namelijk jammer zijn als dit initiatief van het forum zou verdwijnen. 3 oktober 2017 bewerkt door bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 oktober 2017 Share Geplaatst 3 oktober 2017 Eensch, maar ik kom er echt niet aan toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 oktober 2017 Share Geplaatst 4 oktober 2017 Ik niet, ik twijfel zelfs of ik er aan mee ga doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2017 Voor alle geïnteresseerden onder ons; hierbij een overzicht met de puntenverdeling van alle landen uit afgelopen editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten