Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #18

Grote Ree

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1709/314733/Ssqpwif3.png[/img] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1709/314734/qINmnPYI.png[/img][CENTER][YOUTUBE]v=jwGIUSiX8X0&pbjreload=10[/YOUTUBE] [/CENTER] [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst bedankt voor de vlekkeloze organisatie Ree! Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt ook voor alle felicitaties! Erg content met deze overwinning uiteraard. Wederom Scandinavisch succes na een eerdere overwinning met Denemarken. Echter zal ik de volgende editie Europa weer verlaten. Al met al, mede door de leuke opzet, een fijne editie.

Wanneer de planning het toelaat neem ik graag weer de organisatie weer eens op mij, maar voorlopig zou het heel mooi zijn als iemand anders dat wil doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Zeus']Veel succes met het organiseren van de volgende editie @Yves.[/QUOTE] Tgoh neen ik voel me niet aangesproken. Ik vind het gros van de nummers in de MU-songfestivals doorgaans zo weerzinwekkend slecht dat ik er niet te dicht met mijn neus op wil zitten :D Moesten hier nu meer mannen van het kaliber van een @Richarð. of een @Lakigigar (zit die hier in feite nog?) ook aan meedoen zouden we kunnen praten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke mannen deelnemers, iemand die de organisatie van editie 19 op zich wil nemen? Bij uiterste nood zou ik het ook wel willen doen, maar ik had gehoopt dat iemand anders het op zou willen/kunnen pakken. Het zou namelijk jammer zijn als dit initiatief van het forum zou verdwijnen.

bewerkt door bas2204
Link naar opmerking
Deel via andere websites