Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU - Seizoen 2

Socrates

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat kan ie ook wel. Iets afmaken heeft hij vaak meer problemen mee. Hihi. Heb weinig geluisterd dus mag hopen dat de coaches niet teveel popie jopie tutjes door hebben laten gaan. Niet voor niks in het publiek gaan zitten natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuus voor de vertraging, maar hierbij de laatste stemmen:

53: Ja. Stem doet me wel wat. Op zich niet zo heel bijzonder, maar dit heeft wel potentieel wat mij betreft.

54: Nee. Muzikaal wel oké, maar die stem doet me helemaal niets.

55: Nee. Wat meeslepend is voor Hans, is voor mij melodramatisch. En dat ligt me in dit geval niet zo.

56: Nee. Wel een perfect nummer voor een auditie waarbij het om de stem draait, want het gaat echt om de stem, maar dit is mij net iets te ongepolijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolderbast en ik zaten weer bij ons wekelijkse uitje naar de studio's en werden ineens gefaxed op onze mobiele fax, het was wel vervelend want het waren de opnames van Knoop in je zakdoek. Bolderbast en ondergetekende zijn groot fan hiervan. Het was echter een fax van de almachtige Zeus of wij al een beetje zin hadden om ons als publiek te buigen over de kunsten van de artiesten van The Voice MU seizoen 2. De opname van dit programma viel echter redelijk gelijk met die van Lingo, dus we moesten kiezen. Aangezien Zeus onze grootste vriend is besloten we toch te gaan. En nu dit deel tot een einde lijkt te komen, krijgen we er steeds meer zin in. De nieuwe Zanger Bob ontdekken, of de nieuwe Jos van Oss. Wij kijken dan ook reikhalzend uit naar wanneer het echt om de puntjes gaat. Kritisch zullen wij de veelbelovende artiesten van Jeroen. en Vinnypassy volgen, Hans heeft geen smaak dus is die al afgeschreven. Wij willen bij deze ook aan de grote organisator vragen of we zelf onze boterhammen moeten smeren als we komen of dat als we als publiek ook op een hapje en een drankje worden getrakteert. Bolderbast is fan van zure zult, en ikzelf lust graag een Jos Brinkje. Drank vinden we ook best als het maar Shandy is. Ook hopen wij dat er parkeerruimte is voor onze scootmobielen. Dit was het, hopelijk kan Zeus snel duidelijkheid geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Goed, goed, goed. Dat waren de laatste audities dan. En een keurige verdeling onderling, zo te zien. Enkel de exotische NAO van @sennid weet het niet te schoppen tot een laatste ronde. Artiest 56 echter wel. De artiest, ingezonden door @Joep, gaat naar @Jeroen.. Artiest nummer 55, inderdaad van @Kyrill, voegt zich bij het team van @Hansje. En tot slot weet artiest 53 van @bas2204 onderdak te vinden bij @vinnypassy. Wat een mooi einde.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE KNOCKOUTS[/B] Beste mensen, De teams zijn inmiddels bekend. Hansje en Jeroen hebben er allebei precies 12, vinnypassy heeft er 11. Keurig. Je zou bijna zeggen: dat moet wel geregisseerd zijn. Doorgestoken kaart! Anyway. Ik ben zeer content met het gehaalde tempo. Hiervoor dank ik uiteraard met name de coaches, welke er voortdurend zo snel bij waren. Ik had soms zelfs enige moeite om hen bij te houden. Wil je tenslotte de teams nog eens bekijken? Klik dan [URL="http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/multimedia/muziek/7556539-the-voice-mu-seizoen-2?p=7556555#post7556555"]hier[/URL]. Wij gaan ons voorbereiden op een volgende ronde. Een knotsgekke, welteverstaan. En zenuwslopende. Elke coach heeft vier beschikbare stoelen. Deze zogenaamde stoelen geven je recht op een plek in de liveshows. Straks zal, per coach, artiest voor artiest de revue passeren. Het is dan aan de coach om direct al de moeilijke beslissing te nemen: geef ik deze artiest een stoel, of niet? De vier artiesten die na de laatste artiest nog op de stoelen zitten, zijn verzekerd van een plek in de liveshows. Je bent als afvaller echter niet helemaal uitgespeeld: aan het allereinde krijgen de coaches de mogelijkheid tot een steal. Hiermee zullen zij een afgevallen kandidaat van één van de andere twee coaches moeten gaan kiezen, waarmee er uiteindelijk alsnog drie (één per coach) op het eerste gezicht afgevallen kandidaten door zullen gaan naar de liveshows. Voor de kandidaten: je kiest straks, voor alle kandidaten die het gemaakt hebben tot een volgende ronde, een nieuw nummer. Let op: dit is bij voorkeur een studio-versie, géén live-uitvoering. Deze heb je namelijk hard nodig in de liveshows. Ik zou zeggen: spaar ze. Het gekozen nummer stuur je wederom in PM naar mij op. De coaches betrek je dus niet in je keuze en zijn nergens van op de hoogte. En de artiest zijn identiteit mag uiteraard niet in het audio-fragment vernoemd worden. De artiesten blijven wederom anoniem en zullen net zoals bij de auditieronde op het welbekende zwarte scherm met logo getoond worden aan de coaches. De coaches dienen zowel het auditienummer als het nummer voor de huidige ronde mee te nemen in hun besluit. Ook als jouw artiest geen stoel krijgt, is het niet toegestaan om de identiteit van de artiest bekend te maken. Dit omdat er op het allerlaatst nog de zogenaamde steal-fase komt, waarin elke coach alsnog één van de afgevallen artiesten van de overige coaches in de armen zal gaan sluiten. Wanneer deze ronde klaar is en de teams voor de liveshows bekend zijn, zullen ook de identiteiten van de artiesten bekend worden gemaakt en begint vanaf daar de samenwerking tussen kandidaat en coach. Ook zal vanaf de liveshows Het Publiek zijn werk mogen doen. Nu is het echter nog lang niet zo ver. Wat de kandidaten betreft wil ik alle nummers voor [I]The Knockouts [/I]liefst vóór aanstaande [B]vrijdag 27 januari 23:00[/B] binnenkrijgen. Dan kunnen we volgend weekend beginnen. Je hebt daarmee vijf dagen - de hele werkweek - de tijd. En vergeet niet: het gaat slechts om één, twee of heel misschien drie over vier nummers die je in dient te sturen. In de derde alinea kan je nog eens teruglezen wat de eisen/voorkeuren aan je inzendingen zijn. Was getekend, uw organisator [B]Mentions[/B] @Erwin. @Joep @RobBouwman @sennid @Grote Ree @Yves @bas2204 @Richarð. @Kyrill @Fabian. @Tomas. @SteelRunner @chrisje1993 @nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - PERSONAL MESSAGE[/B] Beste kandidaat, Je bent momenteel de enige die nog altijd een artiest zonder team heeft. En, let wel, een artiest zonder team is in dit spel niks waard. Ook artiest 10 heeft gewoon, zoals elk ander, een team nodig. Wanneer ik van uw kant niet vóór de deadline - deze ligt op vrijdag 27 januari 23:00 - een gekozen team vernemen kan, zal uw artiest nummer 10 uit de show worden gezet. Ditzelfde geldt voor uw overige kandidaten, te weten nummers 3 en 29, wanneer ik voor hen niet vóór maandag 30 januari 23:00 de ingezonden nummers binnen zou krijgen. U weet wat u te doen staat, uw organisator [B]Mentions[/B] @SteelRunner
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerlijke verhaal is dat ik nog geen idee heb wie wel en wie (nog) niet ingezonden heeft. Ik heb het momenteel zeer druk met verscheidene zaken die op dit moment voorrang krijgen. Ik hoop zondagavond, maandagavond en anders in de loop van de volgende week de boel weer te hervatten. Voor zij die nog niets hebben ingezonden: doe dit graag zo snel mogelijk. Ik wacht niet graag en heb weinig geduld.

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eind van de week komt het in orde. Inmiddels is Zeus niet enkel meer druk, maar ook berucht. Ik heb de afgelopen dagen meer politiepieten gezien dan ik mijn eigen moeder heb gezien. Geef me nog een paar dagen, beste vrienden. Geldt overigens niet voor @SteelRunner, die is klaar. Helaas. Voorts heb ik volgens mij van iedereen zijn inzendingen binnen, dus is dat in elk geval geen probleem meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE KNOCKOUTS[/B] We zijn weer terug. En we gaan beginnen ook! Hansje is de eerste coach die al zijn kandidaten voorbij gaat zien komen. Als ware het een vleeskeuring betreft. Vier stuks mag hij overhouden. Deze vier zijn zeker van een plek in de liveshows. Net zoals bij [I]The Blind Auditions[/I] krijgen de coaches de artiesten nog niet te zien. Zo blijft het nog eventjes een 'blinde ervaring'. Als organisator verwacht ik overigens ook dat de coaches hun oordeel vellen op basis van zowel het auditienummer als het nummer dat de artiesten in deze ronde ten gehoren zullen brengen. Mocht een artiest afvallen, dient de identiteit van desbetreffende artiest nog altijd anoniem te blijven. Dit met het oog op de [I]steals[/I] aan het allereinde van deze ronde. Mede daarom is het ook belangrijk dat ook de andere coaches goed opletten. Wie weet kom je nog wat moois tegen. Je zal er echter maar ééntje mogen kiezen straks! Goed, genoeg gezegd. We gaan het wel gewoon zien. Is artiest 6 de eerste die een plekje op één van de vier stoelen weet te bemachtigen? [YOUTUBE]PkZTlsEzXOc[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Hansje @Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, zeg. Ik laat zulke opmerkingen wel achterwege voortaan met jou dan. Is overigens ook niet waar: 't was slechts een paar dagen nadat de laatste twee hun artiesten in hadden gezonden dat ik de boel weer heb hervat. En dat terwijl ik druk was met hele andere zaken. Daarnaast zie ik ook niet in waarom je direct de jij-kaart moet trekken, maar bon. Leermomentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites