Tim' Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 3 minuten geleden zei Arezo: Ja of ben je nog wel tolerant als je intolerante mensen niet tolereert? Ofzeau? Het wordt in mijn ogen wat anders wanneer ze zeggen: iedereen die homo is moet op de brandstapel, maar goed ik ben nog steeds de advocaat van de duivel hè. Om de filosoof Karl Popper te citeren (of eigenlijk meer degene die het vertaald heeft natuurlijk: "Als we ongelimiteerd tolerant zijn, zelfs jegens hen die zelf intolerant zijn, als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Déjà vu naar een paar maanden geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Ik wou zeggen, volgens mij heb ik dit als eens keurig uitgelegd. Beetje jammer dat mensen nu menen er nog iets nieuws van te moeten vinden. Voor wie doe ik dit dan nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Voor die niet kinderachtige vergoeding die je van MU krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 5 uur geleden zei MetalMichael: Déjà vu naar een paar maanden geleden. 5 uur geleden zei PJHoutman: Ik wou zeggen, volgens mij heb ik dit als eens keurig uitgelegd. Beetje jammer dat mensen nu menen er nog iets nieuws van te moeten vinden. Voor wie doe ik dit dan nog? Waar maken jullie je druk om? Niemand heeft Feyenoord genoemd zowat. Ik ligt vooral Excelsior uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 39 minuten geleden zei Kyrill: Waar maken jullie je druk om? Niemand heeft Feyenoord genoemd zowat. Ik ligt vooral Excelsior uit... Niemand heeft het tegen jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 We moeten overigens niet doen alsof het gras buiten Nederland groener is. In Engeland, Duitsland en Frankrijk is het ook mis aan het gaan. Is een maatschappelijk iets he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 21 uur geleden zei PJHoutman: Ik wou zeggen, volgens mij heb ik dit als eens keurig uitgelegd. Beetje jammer dat mensen nu menen er nog iets nieuws van te moeten vinden. Voor wie doe ik dit dan nog? Twijfelde al je te quoten, dat betoog staat me nog goed op het netvlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 15 uur geleden zei Satyr: We moeten overigens niet doen alsof het gras buiten Nederland groener is. In Engeland, Duitsland en Frankrijk is het ook mis aan het gaan. Is een maatschappelijk iets he. Jep. Same shit, different toilet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Ben ik nou echt de enige op deze planeet die het belachelijk vind dat die van Seumeren niet weg is bij Utrecht? Fraser moest weg na een handgemeen en van Seumeren kan blijven zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 2 minuten geleden zei delichris: Ben ik nou echt de enige op deze planeet die het belachelijk vind dat die van Seumeren niet weg is bij Utrecht? Fraser moest weg na een handgemeen en van Seumeren kan blijven zitten. Jij wilt de eigenaar/DGA/Persoonlijke sponsor van Utrecht wegsturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Wie gaat de eigenaar wegsturen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 3 minuten geleden zei delichris: Ben ik nou echt de enige op deze planeet die het belachelijk vind dat die van Seumeren niet weg is bij Utrecht? Fraser moest weg na een handgemeen en van Seumeren kan blijven zitten. Ja je bent de enige uit 8 miljard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 1 minuut geleden zei ElMarcos: Jij wilt de eigenaar/DGA/Persoonlijke sponsor van Utrecht wegsturen? De RVC kan volgens mij wel iets in betekenen. Zojuist zei PJHoutman: Wie gaat de eigenaar wegsturen dan? De RVC? En hij had zelf ook kunnen zeggen dan hij de boel verkoopt? 1 minuut geleden zei Kyrill: Ja je bent de enige uit 8 miljard DAcht ik al . Ik had er nog weinig over gelezen namelijk, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei delichris: De RVC kan volgens mij wel iets in betekenen. De RVC? En hij had zelf ook kunnen zeggen dan hij de boel verkoopt? Stel dat de RvC dat wil, denk je dan dat dat een proces van vier dagen is? En dat ze de buitenwacht lekker volop laten meegenieten van dat proces? RvC heeft zich publiekelijk uitgesproken en zal zonder twijfel met Van Seumeren om de tafel gaan om te kijken wat er kan en moet, maar het is een waanidee om te denken dat die er zomaar uitgegooid wordt. En al helemaal gezien wat de gevolgen voor Utrecht zouden zijn. Áls er al een proces wordt doorlopen, dan zal dat vooral zijn om op de achtergrond te zoeken naar iemand die de club wil overnemen (veel succes!). Maar als Van Seumeren er niet vanaf wil dan houdt het ook heel snel op lijkt me. 23 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Hij had zelf ook weg kunnen gaan. Aangezien meneer wel Fraser om hetzelfde soort geval heeft ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 1 minuut geleden zei delichris: Hij had zelf ook weg kunnen gaan. Aangezien meneer wel Fraser om hetzelfde soort geval heeft ontslagen. Hij is niet ontslagen. En dat zou anders ook niet door Van Seumeren gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 2 minuten geleden zei Tim': Hij is niet ontslagen. En dat zou anders ook niet door Van Seumeren gebeuren. Fraser is wel ontslagen. Citaat https://www.vi.nl/nieuws/ontslagen-fraser-door-het-stof-na-grensoverschrijdend-gedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 1 minuut geleden zei delichris: Fraser is wel ontslagen. Fijn dat je een bron geeft waarin staat dat hij zelf is opgestapt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 3 minuten geleden zei delichris: Fraser is wel ontslagen. Nee : '''Daarom heb ik de keuze gemaakt om op te stappen als hoofdtrainer van FC Utrecht. Ik herken mezelf niet in mijn handelen en wil mijn excuses aanbieden aan alle betrokkenen.''' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Zojuist zei Tim': Fijn dat je een bron geeft waarin staat dat hij zelf is opgestapt Staat toch heel duidelijk ontslag?? En nog één. Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1058624/fc-utrecht-ontslaat-fraser-na-incident-met-younes-op-trainingskamp.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 2 minuten geleden zei delichris: Staat toch heel duidelijk ontslag?? En nog één. Kom op, lees je eigen bronnen eens. De knip-en-plak-site waarmee je nu komt linkt door naar een artikel van het AD, waarin duidelijk wordt gemeld dat hij zelf heeft besloten op te stappen. Net zoals de bron waar je eerder zelf mee komt. Fijn dat je ze ook even gelezen hebt voor je ze als bewijs van je eigen tegendeel gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 1 minuut geleden zei Tim': Kom op, lees je eigen bronnen eens. De knip-en-plak-site waarmee je nu komt linkt door naar een artikel van het AD, waarin duidelijk wordt gemeld dat hij zelf heeft besloten op te stappen. Net zoals de bron waar je eerder zelf mee komt. Fijn dat je ze ook even gelezen hebt voor je ze als bewijs van je eigen tegendeel gebruikt Misschien even lezen!!!! Het incident zou zijn gebeurd op het trainingskamp, waar Fraser en Younes verhit met elkaar raakten. Nadat Younes bij de keel gegrepen was, explodeerde het later in de kleedkamer. Technisch directeur Jordy Zuidam zag het volgens het AD gebeuren en besloot Fraser te ontslaan. Onduidelijk is wat de aanleiding voor de ruzie was. De Telegraaf meldt dat het incident in Nederland gebeurde en de bom in Spanje gebarsten is. Younes zou hebben lopen 'rotzooien' op de training, waarop Fraser woest werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Zojuist zei delichris: Misschien even lezen!!!! Het incident zou zijn gebeurd op het trainingskamp, waar Fraser en Younes verhit met elkaar raakten. Nadat Younes bij de keel gegrepen was, explodeerde het later in de kleedkamer. Technisch directeur Jordy Zuidam zag het volgens het AD gebeuren en besloot Fraser te ontslaan. Onduidelijk is wat de aanleiding voor de ruzie was. De Telegraaf meldt dat het incident in Nederland gebeurde en de bom in Spanje gebarsten is. Younes zou hebben lopen 'rotzooien' op de training, waarop Fraser woest werd. Ja godverdomme, dit schrijft voetbalprimeur Die vatten het artikel van het AD verkeerd samen, omdat ze zelf geen journalistiek doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Nee : '''Daarom heb ik de keuze gemaakt om op te stappen als hoofdtrainer van FC Utrecht. Ik herken mezelf niet in mijn handelen en wil mijn excuses aanbieden aan alle betrokkenen.''' Dit staat in je eigen VI Artikel @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten