Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 uur geleden zei komodo25: Bacuna werd wel weg gejaagd misschien is hij daar mee in de war. Ik denk het, die lijken ook erg op elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Beide eigen jeugd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 22 minuten geleden zei MrMHB: Jullie zien niet in dat El Ahmadi veel hulp kreeg van de veel verguisde Tonny Vilhena?? Deze liep aardig wat gaatjes dicht ook. Denk ook niet (weet zeker) dat De Roon het voetballende vermogen van El Ahmadi maar in de verste verte nadert. Verder: de beste middenvelder? In CA wel in PA niet om het even FM te houden. Met Kökcü heb je een talent van de buitencategorie, en ook Burger kan wel eens heel goed worden... Vergis je niet, het is niet alleen kommer en kwel bij Feyenoord! Goed punt over Tonny. Dat was ik inderdaad wel vergeten. In PA zijn Kokcu en Burger wellicht beter dan de Roon, maar op het moment zou hij er met kop en schouders bovenuit steken. Zeker in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 51 minuten geleden zei MrMHB: Jullie zien niet in dat El Ahmadi veel hulp kreeg van de veel verguisde Tonny Vilhena?? Deze liep aardig wat gaatjes dicht ook. Denk ook niet (weet zeker) dat De Roon het voetballende vermogen van El Ahmadi maar in de verste verte nadert. Verder: de beste middenvelder? In CA wel in PA niet om het even FM te houden. Met Kökcü heb je een talent van de buitencategorie, en ook Burger kan wel eens heel goed worden... Vergis je niet, het is niet alleen kommer en kwel bij Feyenoord! Klopt ja. Denk wel dat Toornstra die rol van Vilhena in zou kunnen vullen. Riep dat 2 jaar geleden al omdat die Tonny gewoon een blind paard blijft. Toornsta heeft nog wat gogme en genoeg loopvermogen, zou ook minder moeten lopen omdat ie de bal zelf niet oliedom verspeelt. Kokcu ervoor en je bent klaar. Burgertje lekker als wissel. Allemaal puur hypothetisch natuurlijk (helaas?), maar met Fer hebben we ook wel wat goeds denk ik. 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 5 uur geleden zei Magikarp: Denk dat Feyenoord wel een goede kans maakt hoor. Zeker met de huidige TD Sjaak Troost. Die gaat gewoon een gesprek in en maakt hem ff héél duidelijk dat hij gewoon een contract moet tekenen. Als ie dat niet wil zal ie naar andere manieren gaan kijken. Hij moet gewoon meewerken. Dit vind ik dan wel weer humor Hé @Pino, als je mij nog 4 keer mentioned reageer ik wellicht. 31 juli 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Dit is af en toe net een kleuterschool, met dat constante "ik wil het laatste woord hebben"-geneuzel over en weer Ik ben benieuwd hoe het verhaal met de twee rechtstreekse degradanten gaat uitpakken dit jaar. Aan de ene kant vind ik het fijn dat er zo meer vers bloed in de Eredivisie komt, maar ik zie mijn eigen clubje zomaar als één van de eerste clubs slachtoffer worden van deze nieuwe regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Dit is af en toe net een kleuterschool, met dat constante "ik wil het laatste woord hebben"-geneuzel over en weer Ik ben benieuwd hoe het verhaal met de twee rechtstreekse degradanten gaat uitpakken dit jaar. Aan de ene kant vind ik het fijn dat er zo meer vers bloed in de Eredivisie komt, maar ik zie mijn eigen clubje zomaar als één van de eerste clubs slachtoffer worden van deze nieuwe regel.Ik denk dat Emmen en RKC de eer hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik denk dat je Fortuna aan dat rijtje kanshebbers mag toevoegen, evenals een VVV. Gewoon, op basis van het budget. Zelfs met onze suikeroom hebben we niet that much to spend, dus ja, dan val je terug op huurlingen en gratis dropouts van grotere clubs. VI had laatst een item over het budget van iedere club en daar staat Fortuna ook onderin. Eigenlijk is het voor ons hopen dat een Willem II ofzo een slecht seizoen doormaakt en zich onderin meldt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 39 minuten geleden zei Nom de Guerre: Aan de ene kant vind ik het fijn dat er zo meer vers bloed in de Eredivisie komt, Dit klopt natuurlijk ook niet, want de laatste jaren hebben we toch vaak genoeg gehad dat er 2 of 3 clubs uiteindelijk degradeerden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 "Gegarandeerd" meer vers bloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: "Gegarandeerd" meer vers bloed. Daar las ik overheen, je hebt gelijk. Hoe zit dat nu met de play offs eigenlijk? Promoveert er nu maar 1 uit de play offs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik denk dat je Fortuna aan dat rijtje kanshebbers mag toevoegen, evenals een VVV. Gewoon, op basis van het budget. Zelfs met onze suikeroom hebben we niet that much to spend, dus ja, dan val je terug op huurlingen en gratis dropouts van grotere clubs. VI had laatst een item over het budget van iedere club en daar staat Fortuna ook onderin. Eigenlijk is het voor ons hopen dat een Willem II ofzo een slecht seizoen doormaakt en zich onderin meldt.Uiteraard maar denk dat RKC en Emmen gewoon de zwakste selectie hebben. Daarnaast idd kijken wat een VVV gaat doen nu Steijn oa weg is. Fortuna heeft kansen genoeg om er in te blijven. Zag dat wij Fortuna uit op zaterdagavond hebben. Dat wordt dus een mooi uitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Je kunt toch eigenlijk pas echt iets zinnigs zeggen als die transferperiode is afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 49 minuten geleden zei Rossi: Uiteraard maar denk dat RKC en Emmen gewoon de zwakste selectie hebben. Daarnaast idd kijken wat een VVV gaat doen nu Steijn oa weg is. Fortuna heeft kansen genoeg om er in te blijven. Zag dat wij Fortuna uit op zaterdagavond hebben. Dat wordt dus een mooi uitje. Ga je naar uitwedstrijden? Ik voel me dan altijd als een crimineel als je ziet hoe je vaak wordt ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ga je naar uitwedstrijden? Ik voel me dan altijd als een crimineel als je ziet hoe je vaak wordt ontvangen.Wij gaan inprincipe altijd. Maar dit jaar zal het minder worden. Een aantal van ons komen net terug van een sv en idd het ontvangst is drama. Evenals de combiregelingen. Wij zullen alleen uit wedstrijden gaan met autocombi, want dan kan je iig nog een biertje doen.Ik weet dat er veel gesprekken en overleggen gevoerd worden voor normalisatie. Dus gewoon weer richting vrij vervoer. Zal bij ons nog wel even gaan duren omdat de politie en veiligheidsafdeling zich (onterecht) bang maken voor ons. Er gebeurt de laatste jaren echt helemaal niks meer en het is alleen maar problemen oprakelen uit het verleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik denk dat Sparta een heel moeilijk jaar gaat krijgen. Daarnaast is er best een lijst aan clubs waarvan ik verwacht dat ze erg gewaagd aan elkaar gaan zijn dit jaar: -FC Twente -ADO -Emmen -Fortuna -VVV -RKC -Zwolle Ben heel benieuwd wie kan verrassen en wie het onderspit delft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Om de een of andere reden worden Fortuna supporters vaak als een risico ingeschaald. We hebben weliswaar een relatief grote awaysupport, maar die zorgen zelden voor problemen. Ik heb altijd het idee dat de KNVB gewoon de kleine clubs wil pesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik denk dat Sparta een heel moeilijk jaar gaat krijgen. Daarnaast is er best een lijst aan clubs waarvan ik verwacht dat ze erg gewaagd aan elkaar gaan zijn dit jaar: -FC Twente -ADO -Emmen -Fortuna -VVV -RKC -Zwolle Ben heel benieuwd wie kan verrassen en wie het onderspit delft.Wij horen hier niet tussen. Plek 9-12 (waarschijnlijk 11) zijn wij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 minuut geleden zei nasje92: Ik denk dat Sparta een heel moeilijk jaar gaat krijgen. Daarnaast is er best een lijst aan clubs waarvan ik verwacht dat ze erg gewaagd aan elkaar gaan zijn dit jaar: -FC Twente -ADO -Emmen -Fortuna -VVV -RKC -Zwolle Ben heel benieuwd wie kan verrassen en wie het onderspit delft. Twente? Die zie ik echt wel middenmootje spelen. Die kunnen zich aankopen permitteren die de andere clubs in dat rijtje bij lange na niet aankunnen. Een Japanner met een niet-EU-salaris? Fuck me, volgens mij is dat voor al die andere clubs niet haalbaar. Verhaegh, een huurling van Sevilla met internationale ervaring, dat zijn geen goedkope jongens. Nou zegt dat niet altijd iets, maar ik schat Twente hoger in dan de andere clubs in die lijst, waarbij ik Zwolle misschien als gelijkwaardig zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Wij horen hier niet tussen. Plek 9-12 (waarschijnlijk 11) zijn wij. Denk je? Zonder Becker en El Khayati zie ik weinig creativiteit voorin. Kramer zal toch ook enige aanvoer moeten krijgen en dan als nog heeft hij niet heel veel gepresteerd de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Om de een of andere reden worden Fortuna supporters vaak als een risico ingeschaald. We hebben weliswaar een relatief grote awaysupport, maar die zorgen zelden voor problemen. Ik heb altijd het idee dat de KNVB gewoon de kleine clubs wil pesten.Wij hebben de laatste jaren erg weinig uitsupport. Eigenlijk schandalig weinig. De politie, veiligheidsafdeling en idd de KNVB blijven bij ons kijken naar jaren '80 en '90. Zulke toestanden zie je bij ons niet meer. Een enkele keer wat spreekkoren maar zodra dat gebeurt dan is het weer opgeblazen in de (vooral lokale) media.Ik kan mij niet 1, 2, 3 incidenten van Fortuna herinneren. Kan me wel voorstellen dat met Roda en MVV de nodige dingen zij gebeurt. Boek je geen succes zoals Ajax en in mindere mate Feyenoord, kom je niet makkelijk van eerdere slechte naam/incidenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 13 minuten geleden zei Rossi: Wij gaan inprincipe altijd. Maar dit jaar zal het minder worden. Een aantal van ons komen net terug van een sv en idd het ontvangst is drama. Evenals de combiregelingen. Wij zullen alleen uit wedstrijden gaan met autocombi, want dan kan je iig nog een biertje doen. Ik weet dat er veel gesprekken en overleggen gevoerd worden voor normalisatie. Dus gewoon weer richting vrij vervoer. Zal bij ons nog wel even gaan duren omdat de politie en veiligheidsafdeling zich (onterecht) bang maken voor ons. Er gebeurt de laatste jaren echt helemaal niks meer en het is alleen maar problemen oprakelen uit het verleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Zojuist zei Rossi: Wij hebben de laatste jaren erg weinig uitsupport. Eigenlijk schandalig weinig. De politie, veiligheidsafdeling en idd de KNVB blijven bij ons kijken naar jaren '80 en '90. Zulke toestanden zie je bij ons niet meer. Een enkele keer wat spreekkoren maar zodra dat gebeurt dan is het weer opgeblazen in de (vooral lokale) media. Ik kan mij niet 1, 2, 3 incidenten van Fortuna herinneren. Kan me wel voorstellen dat met Roda en MVV de nodige dingen zij gebeurt. Boek je geen succes zoals Ajax en in mindere mate Feyenoord, kom je niet makkelijk van eerdere slechte naam/incidenten. Vorig jaar waren er rondom thuiswedstrijden van Fortuna wat problemen, vechtpartijen met o.a. PSV-, Willem II- en Ajax-supporters. Dat waren van die kneusjes die normaal nooit naar een wedstrijd komen, maar die zich rondom die wedstrijden even willen profileren. Nou denk ik wel dat als je Roda en/of MVV in de Eredivisie bij ons pleurt, dat er echt wel incidenten gaan komen, maar dat zijn voornamelijk de eerdergenoemde kneusjes die je normaliter nooit in het stadion ziet. Die komen echt alleen op "grote" wedstrijden af om zeik te veroorzaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Nou denk ik wel dat als je Roda en/of MVV in de Eredivisie bij ons pleurt, dat er echt wel incidenten gaan komen, maar dat zijn voornamelijk de eerdergenoemde kneusjes die je normaliter nooit in het stadion ziet. Die komen echt alleen op "grote" wedstrijden af om zeik te veroorzaken. Haha ja van die gasten die een badpak over hun hoofd trekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Zoiets ja. Je zag ze ook, aan beide kanten trouwens, bij die nacompetitiewedstrijden tussen Roda en MVV een paar jaar geleden. Bij Fortuna lopen er ook een aantal rond, die komen dus vooral op de grote wedstrijden aan, op ploegen die veel awaysupport meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten