Aaron21 Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 ik mag hopen dat ik de rest van zijn Feyenoord carrière geen aanvoerdersband meer om zijn arm zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Dat wordt Belgisch voetbal kijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 34 minuten geleden zei MetalMichael: Dat wordt Belgisch voetbal kijken dan. dan pakt Feyenoord het niet goed aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei PJHoutman: Citaat Kökcu: 'Ik snap heel goed wat het belang is van deze actie, alleen voel ik mij door mijn geloofsovertuiging niet de aangewezen persoon om dit te supporten. Daarom voel ik me er niet comfortabel bij om deze aanvoerdersband te dragen.' Nou, wat staat er in de Koran (het heilige boek van Kökcu's geloofsovertuiging) o.a. over homoseksualiteit? Lot was een profeet die gezonden werd om de sodemieten te bekeren. Nu zal vast alles niet volledig letterlijk bedoeld zijn, dat riedeltje kennen we ondertussen wel, maar dat in de Koran homoseksualiteit wordt afgekeurd kun je volgens mij niet ontkennen. Allah vervloekt dus homoseksuelen en mensen die zich als een ander geslacht gedragen. Kökcu vind dat minder onacceptabel dan het dragen van de regenboogband. Dan is de enige conclusie die ik kan trekken dat hij inderdaad praktisch hetzelfde heeft gezegd als wat ik schreef. Hoezo bepaal jij voor Kokcu om de Koran te citeren terwijl hij dat zelf niet doet en nergens het heeft gehad over de koran? Stemmingmakerij PJ, en dat weet je dondersgoed. Ik heb helemaal niks tegen LHBT, homoseksuelen of wat dan ook. Maar als mij wordt gevraagd om een actie te doen pro lhbt en homoseksuelen, dan weiger ik uit principe. Ben ik dan gelijk een homo hater die vindt dat zij moeten branden? Nee, ik vind alleen dat ik die actie niet hoef te promoten. 18 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 14 minuten geleden zei cimbomcu: Hoezo bepaal jij voor Kokcu om de Koran te citeren terwijl hij dat zelf niet doet en nergens het heeft gehad over de koran? Stemmingmakerij PJ, en dat weet je dondersgoed. Ik heb helemaal niks tegen LHBT, homoseksuelen of wat dan ook. Maar als mij wordt gevraagd om een actie te doen pro lhbt en homoseksuelen, dan weiger ik uit principe. Ben ik dan gelijk een homo hater die vindt dat zij moeten branden? Nee, ik vind alleen dat ik die actie niet hoef te promoten. Waarom wil jij die actie niet promoten? Dat lees ik volgens mij nergens. Want je weigert uit principe zeg je. Dan heb je toch er toch iets tegen anders deed je het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 18 minuten geleden zei cimbomcu: Hoezo bepaal jij voor Kokcu om de Koran te citeren terwijl hij dat zelf niet doet en nergens het heeft gehad over de koran? Stemmingmakerij PJ, en dat weet je dondersgoed. Ik heb helemaal niks tegen LHBT, homoseksuelen of wat dan ook. Maar als mij wordt gevraagd om een actie te doen pro lhbt en homoseksuelen, dan weiger ik uit principe. Ben ik dan gelijk een homo hater die vindt dat zij moeten branden? Nee, ik vind alleen dat ik die actie niet hoef te promoten. Het gaat niet om pro te zijn of iets te promoten, het gaat om acceptatie. Acceptatie van een groep die net zoals jij en ik ten eerste mens zijn. Echter in de voetbalwereld (en ook daar buiten) worden deze mensen niet geaccepteerd. Een aangepaste aanvoerdersband is een klein en makkelijk gebaar om er iets aan te doen. Als een aanvoerder dat niet wilt doen, dan is de vraag of die persoon aanvoerder kan zijn terecht. Een aanvoerder is een belangrijke speler van de club en in principe de leider van de spelersgroep. Dus de kwestie gaat breder dan 1 persoon, vanwege de positie van de speler, gaat het nu ook om de club en de spelersgroep in deze kwestie. Dat hier discussie/ophef over is, is mijn optiek een logisch vervolg. Om in te haken op de post van @PJHoutman. Ongeacht zijn mening, ik krijg niet het idee dat je goed zijn post gelezen hebt. Kokcu haalt in zijn verklaring zelf zijn geloof erbij, waarom moet volgens jij het geloof uitgesloten worden in deze discussie? De Koran staat niet los van de Islam, dat PJ dit erbij haalt, is zeker relevant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Laat maar zitten joh Renato. Ik was echt nog wel bereid om een discussie te voeren, maar als ik Kökcu letterlijk citeer over het geloof en Cim dan nog zegt “Het heeft niks met de koran te maken”, dan hou ik het voor gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Wel fijn dat Feyenoord en Excelsior duidelijk zijn; deze clubs zijn niet voor iedereen. Beter dan het verborgen te houden, nu is het gewoon klaar helder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei PJHoutman: Laat maar zitten joh Renato. Ik was echt nog wel bereid om een discussie te voeren, maar als ik Kökcu letterlijk citeer over het geloof en Cim dan nog zegt “Het heeft niks met de koran te maken”, dan hou ik het voor gezien. Laat maar liggen joh mensen, als ik vraag aan PJ waar Kokcu het over de koran heeft omdat PJ citaten uit de koran citeert en hij vervolgens dat niet doet hou ik het voor gezien. 7 uur geleden zei delichris: Waarom wil jij die actie niet promoten? Dat lees ik volgens mij nergens. Want je weigert uit principe zeg je. Dan heb je toch er toch iets tegen anders deed je het wel. In mijn geval heeft het te maken met dat overdreven doordrukken van LHBT en alles wat er bij komt kijken. Zo'n actie is puur voor de buhne en ik heb daar niet zoveel mee. Imo kun je prima als moslim of als Mansveld of Djurovski (dat zijn geen moslims!!!) zeggen. Ik vind homo's prima, ik accepteer ze, ik zou ook willen dat ze uit de kast komen, maar ik hoef niet met een regenboogvlag het veld op om dat te promoten, zeker omdat het in sommige kringen gevoelig ligt. Het zou Nederland verrijken als het eens niet met het welkebende en inmiddels berucht vingertje gaat wijzen naar alles wat anderen niet goed doen, het zou je ook ontwikkelen als mens om niet alles wat iets anders is gelijk kapot te maken. Het welbekende westerse gelul waarvan ik inmiddels ga denken dat het zelfs het westerse superieure gevoel is ten opzichte van alle andere landen, culturen, geloven en wat dan ook. 18 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Als je het nu nog niet snapt, ben je of héél dom (wat ik weet dat niet het geval is) of je wilt het gewoon niet snappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: In mijn geval heeft het te maken met dat overdreven doordrukken van LHBT en alles wat er bij komt kijken. Zo'n actie is puur voor de buhne en ik heb daar niet zoveel mee. Imo kun je prima als moslim of als Mansveld of Djurovski (dat zijn geen moslims!!!) zeggen. Ik vind homo's prima, ik accepteer ze, ik zou ook willen dat ze uit de kast komen, maar ik hoef niet met een regenboogvlag het veld op om dat te promoten, zeker omdat het in sommige kringen gevoelig ligt. Die actie is echt niet voor de buhne, maar dat heb je vast niet begrepen. Als zelfs de LHBTQ gemeente zegt dat het een goed actie is wie ben jij dan om te zeggen dat het puur voor de buhne is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Kokcu geeft aan dat hij het niet wil promoten, thats it. Accepteer eens dat niet iedereen hetzelfde is, en over alles hetzelfde denkt. 2 minuten geleden zei delichris: Die actie is echt niet voor de buhne, maar dat heb je vast niet begrepen. Als zelfs de LHBTQ gemeente zegt dat het een goed actie is wie ben jij dan om te zeggen dat het puur voor de buhne is. En dan allemaal straks voetballen in Qatar, kom nou. Lekker makkelijk gebaar om met aanvoerdersbandjes het veld op te lopen. Doe dan allemaal in een regenboog shirt op zijn minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Zojuist zei cimbomcu: En dan allemaal straks voetballen in Qatar, kom nou. Lekker makkelijk gebaar om met aanvoerdersbandjes het veld op te lopen. Doe dan allemaal in een regenboog shirt op zijn minst. jij hebt het ook echt niet begrepen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Iemand denkt anders dan de goegemeente ''hij snapt het niet'' ''hij is dom'' '''hij begrijpt er geen reet van'' Nee hij heeft een andere mening mensen, dacht dat vrijheid en vrijheid van meningsuiting zo belangrijk was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) 26 minuten geleden zei cimbomcu: Iemand denkt anders dan de goegemeente ''hij snapt het niet'' ''hij is dom'' '''hij begrijpt er geen reet van'' Nee hij heeft een andere mening mensen, dacht dat vrijheid en vrijheid van meningsuiting zo belangrijk was. Je vergeet wappie, complotdenker en idioot. Vrijheid van meningsuiting geldt in bepaalde kringen alleen als het in hun straatje past. 28 minuten geleden zei cimbomcu: En dan allemaal straks voetballen in Qatar, kom nou. Lekker makkelijk gebaar om met aanvoerdersbandjes het veld op te lopen. Doe dan allemaal in een regenboog shirt op zijn minst. Zijn een stel hypocrieten. Het is pas een statement als landen zich massaal terugtrekken, maar dat doen ze ook niet. Nee, ze lopen liever met een regenboodbandje het veld op terwijl er vier blokken verderop wat homo's van daken worden gegooid en arbeidsmigranten zonder rechten al maanden wachten op die paar euro loon. En allemaal hier gaan ze zitten voor de wedstrijdjes. 18 oktober 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 14 minuten geleden zei Mansveld: En allemaal hier gaan ze zitten voor de wedstrijdjes. Ik in ieder geval niet. 43 minuten geleden zei cimbomcu: Kokcu geeft aan dat hij het niet wil promoten, thats it. Nee, had het maar 'that's it' geweest, dan was er een heel andere discussie gevoerd. Het gaat er om dat hij specifiek zijn geloofsovertuiging aanhaalt. Accepteer eens dat niet iedereen hetzelfde is, en over alles hetzelfde denkt. Nee, accepteer ik niet. Fuck mensen die tegen homoseksualiteit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 @PJHoutman Dat scheelt, ik ben ook niet tegen homoseksualiteit, en Kokcu ook niet. Wel voor het promoten tijdens een voetbalwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 29 minuten geleden zei cimbomcu: @PJHoutman Dat scheelt, ik ben ook niet tegen homoseksualiteit, en Kokcu ook niet. Wel voor het promoten tijdens een voetbalwedstrijd. Dan had hij dat moeten zeggen, maar dat zegt hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Iemand denkt anders dan de goegemeente ''hij snapt het niet'' ''hij is dom'' '''hij begrijpt er geen reet van'' Nee hij heeft een andere mening mensen, dacht dat vrijheid en vrijheid van meningsuiting zo belangrijk was. @cimbomcu De reden waarom dit gezegd wordt, is omdat je voorbij gaat aan de argumentatie van anderen. Net zoals waar Mansveld ook om bekend staat, is dat je geen discussie aan gaat. Je mening is in beton gegoten, die dump je hier en dat is het. Je gaat niet in op de argumenten/punten die anderen in hun post zetten en proberen uit te leggen. Natuurlijk heb je verschillende stijlen waarop mensen discussiëren. Het kan zijn dat iemand zijn standpunt post, echter daarin wel chargeert. Zolang daarin onderbouwing van de punten zit, moet je daar doorheen kunnen lezen. Wat ik bij jou soms zie is dat je daardoor snel fel reageert, zonder echt goed te reageren op de punten van een ander. Zelfs op mijn post, waar ik probeer de nuance in de discussie te brengen, reageer je niet eens op. Je hoeft het van mij echt niet met PJ of iemand anders eens te zijn. Maar weerleg dan de punten van een ander, ga erop in waarom iets volgens jou niet klopt. Op die manier worden de standpunten van beiden kanten duidelijker, de kans is er dat het ook verduidelijkt wat de ander niet ziet/weet. Van sommige mensen zal de mening nooit veranderen, maar dat moet je langs je neerleggen. 40 minuten geleden zei cimbomcu: @PJHoutman Dat scheelt, ik ben ook niet tegen homoseksualiteit, en Kokcu ook niet. Wel voor het promoten tijdens een voetbalwedstrijd. Om hier nogmaals op in te haken, het gaat niet om promoten, maar om acceptatie. Zo lang je niet snapt wat het verschil hier tussen is en waarom acceptatie belangrijk is, dat ga je ook de reacties krijgen als in de eerste quote. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Jullie zijn de laatste personen hier die mij of in dit geval dus Kokcu kunnen betichten van geen homo acceptatie omdat ik geen kleuren boog shirt naar mijn werk draag. @Renato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) 42 minuten geleden zei Renato: De reden waarom dit gezegd wordt, is omdat je voorbij gaat aan de argumentatie van anderen. Net zoals waar Mansveld ook om bekend staat, is dat je geen discussie aan gaat. Je mening is in beton gegoten, die dump je hier en dat is het. Je gaat niet in op de argumenten/punten die anderen in hun post zetten en proberen uit te leggen. Haha gozer, ik wil best discussies aan gaan, maar aan de andere kant zijn de meningen eveneens in beton gegoten. En als we wel een begin van een discussie is komen vaak de termen wappie, idioot, debiel, je snapt het niet, extreemrechts, laag niveau, roepen om de scc-mod etc. etc. te voorschijn. Tja, dan reageer ik op die manier terug of helemaal niet. Doe nou niet alsof anderen hier wel normaal de discussie aan (willen) gaan. Ja met elkaar, en dan geen discussie, nee de politiek correcte polonaise lopen, dat doen ze. En volgens mij probeer Cim het hier ook gewoon, maar loopt hij dus tegen een betonnen politiek correcte muur aan. Edit: En het wel of niet (willen) dragen van een regenboogarmbandje zegt niets over of je het accepteert of niet. De posts van PJ zijn aannames en het weer voor een ander willen zeggen wat die ander bedoelt. Een beetje de gang van zaken hier op het forum. Bepaalde users weten altijd wat een ander bedoelt, ook al is het totaal niet zo. 18 oktober 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) @cimbomcu Citaat Jullie zijn de laatste personen hier die mij of in dit geval dus Kokcu kunnen betichten van geen homo acceptatie omdat ik geen kleuren boog shirt naar mijn werk draag. Ik heb dit dus echt niet één keer gezegd. Maar ik ga het nog een laatste kans geven omdat ik weet dat je dus inderdaad niet dom bent. Ik zal het hieronder rustig op een rijtje zetten. Het geloof zal ik er volledig buiten laten, omdat we het daar toch niet over eens gaan worden. Graag dan ook volledig lezen, want ik ben ervan overtuigd dat je dat met mijn oorspronkelijke post nog steeds niet gedaan hebt. Als je dat wel hebt gedaan is het namelijk niet mogelijk dat je de bovenstaande quote uit mijn post hebt gehaald. - Kökcu zegt in zijn statement dat hij zich niet comfortabel voelt bij het dragen van de regenboogband. Dat betekent dat hij de #OneLove-campagne niet wil promoten c.q. openlijk wil ondersteunen. - Feyenoord ondersteunt de #OneLove-campagne wél openlijk en wil graag dat hun aanvoerder de regenboogarmband draagt. - Feyenoord wil de campagne dus wel 'promoten', zoals je eerder zei dat Kökcu dat niet wil. - Daardoor moet Feyenoord de aanvoerdersband voor één wedstrijd doorgeven aan een ander. Mijn punt is dat als dit géén holle geste voor de bühne is, Feyenoord dan niet Kökcu als aanvoerder kan houden. Feyenoord wil namelijk bepaalde normen en waarden uitstralen, die Kökcu niet publiekelijk wil/kan uitstralen. Als aanvoerder heb je een rol die anders is dan die van andere spelers, en daarom zou Feyenoord iemand anders moeten aanwijzen voor die rol. Daarmee maak je een duidelijk statement naar Feyenoorders die LHBTI+ zijn. Dat statement blijft nu uit, waardoor de steun voor de campagne in het water valt. 18 oktober 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 13 minuten geleden zei PJHoutman: @cimbomcu Ik heb dit dus echt niet één keer gezegd. Maar ik ga het nog een laatste kans geven omdat ik weet dat je dus inderdaad niet dom bent. Ik zal het hieronder rustig op een rijtje zetten. Het geloof zal ik er volledig buiten laten, omdat we het daar toch niet over eens gaan worden. Graag dan ook volledig lezen, want ik ben ervan overtuigd dat je dat met mijn oorspronkelijke post nog steeds niet gedaan hebt. Als je dat wel hebt gedaan is het namelijk niet mogelijk dat je de bovenstaande quote uit mijn post hebt gehaald. - Kökcu zegt in zijn statement dat hij zich niet comfortabel voelt bij het dragen van de regenboogband. Dat betekent dat hij de #OneLove-campagne niet wil promoten c.q. openlijk wil ondersteunen. - Feyenoord ondersteunt de #OneLove-campagne wél openlijk en wil graag dat hun aanvoerder de regenboogarmband draagt. - Feyenoord wil de campagne dus wel 'promoten', zoals je eerder zei dat Kökcu dat niet wil. - Daardoor moet Feyenoord de aanvoerdersband voor één wedstrijd doorgeven aan een ander. Mijn punt is dat als dit géén holle geste voor de bühne is, Feyenoord dan niet Kökcu als aanvoerder kan houden. Feyenoord wil namelijk bepaalde normen en waarden uitstralen, die Kökcu niet publiekelijk wil/kan uitstralen. Als aanvoerder heb je een rol die anders is dan die van andere spelers, en daarom zou Feyenoord iemand anders moeten aanwijzen voor die rol. Daarmee maak je een duidelijk statement naar Feyenoorders die LHBTI+ zijn. Dat statement blijft nu uit, waardoor de steun voor de campagne in het water valt. Nou dank voor deze goede poging. Ik ondersteun hierin iig wat je zegt en inderdaad zonder het geloof erbij te halen want je begrijpt dat juist dat weer een thema is en wordt overal op deze manier en dat is erg storend. Terwijl ik helemaal niet super praktiserend gelovig ben ofzo, maar de onbegrip voor andere culturen of geloven komt mij inmiddels de strot uit, we kunnen niet verwachten van de hele wereld dat iedereen maar net zoals ons mee moet gaan overal in, dat komt vanzelf wel maar dat heeft tijd nodig en niet dat geforceerde gedoe. Over Feyenoord, ik vind dat je dan als Feyenoord of Kokcu de band moet afnemen als je het zo belangrijk vindt, of hem gewoon moet passeren. De aanvoerdersband naar Trauner doen vind ik dan een slappe afhandeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Dan ga ik maar mijn onpopulaire mening hier maar geven, moet zeggen dat ik niet alle reacties heb gelezen en wil er best over discussiëren als het op een normale manier gebeurd. Ik vind, uiteraard, dat Kokcu alle recht heeft om er niet aan mee te doen. Die gast is 21 jaar jong, is opgegroeid met zijn geloof en bid waarschijnlijk 5 keer op een dag daarvoor. Vrijdags naar de moskee en heeft naast zijn voetballeven ook een normaal/privé leven. Dat hij hierin zijn principes opzij durft te zetten vind ik alleen maar knap. Niemand die maar ook een beetje meedenkt over hoe hij zich zal voelen want inderdaad, niemand kan in zijn schoenen staan net zoals je dat niet bij de meeste kan die wordt gediscrimineerd of wordt uitgesloten van iets. Hij had een statement kunnen afleggen maar hoe gaat hij dat uitleggen aan zijn familie, vrienden en mensen die hij vrijdags ziet wanneer hij zijn gebed doet. Dan krijgt hij van diegene te horen dat hij dat hij verraadt heeft gepleegd en een slechte Moslim is en dat weegt even wel wat zwaarder dan een band wel of niet dragen. Ik ken mensen die zwaar gelovig zijn en die zouden exact hetzelfde zouden hebben gedaan, puur omdat voor hen dit leven een "test" is naar hun volgende leven. Zij zijn dan ook geen homohaters en kunnen ook normaal met homo's overweg gaan maar om te uitte dat je er achter staat is dan gewoonweg een zonde. Ik vind dat je dat ook moet kunnen respecteren net zoals je ieder mensheid op de wereld moet respecteren in zijn of haar keuze. Hij levert dan ook dan zijn band in en gaat lekker voetballen. Het had pas erg geweest als hij had gezegd, als iemand in mijn team zo'n band draagt dan weiger ik te voetballen. Dus korte samenvatting, verplaats je ook in Kokcu. Voor hem had de band dragen grotere gevolgen kunnen hebben dan als die dat niet zou doen. Denk (weet het natuurlijk niet zeker, maar kom maar met voorbeelden) ook niet dat iemand die daadwerkelijk problemen heeft met homohaat zich beter of minder heeft gevoeld na de actie van Kokcu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) Ook mooi trouwens dat de aanvoerder van Twente wel met dat bandje rondloopt maar vervolgens 8 minuten lang Groningers voor homo worden uitgemaakt. Club en speler deden er 0,0 aan. Daarom is dat bandje puur voor de bühne. Op persoonlijke noot prima dat Twente er niks tegen deed want iedereen weet wel dat de supporters er wat anders mee bedoelden. Citaat In de tweede helft werd er gezongen: het zijn de homo’s van Groningen. “Zeker een minuut of acht lang klonk het lied uit duizenden kelen FC Twente heeft in een reactie laten weten het gezang af te keuren. De club greep niet in omdat de spreekkoren slechts van korte duur waren. 18 oktober 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten