007mark Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 (bewerkt) Godverdomme, met nog 7 minuten te gaan een lekke band voor Renger van der Zande (vormt samen een team met Kevin Magnussen en Scott Dixon) in de 24H van Daytona. Was ongekend spannend, en zat vlak achter Filipe Albuquerque voor de winst. Aaltal uren geleden had Dixon ook al lek rechtsachter. Blijven voor de laatste minuten alsnog 3 auto's over binnen 10 seconden van elkaar 31 januari 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Juan Manuel Correa volgend jaar in de Formule 3. Fantastisch nieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Oei seizoenstart Alonso in de knel. Heeft een ongeluk gehad in Zwitserland en ligt in het ziekenhuis. Geruchten zijn dat hij iets gebroken heeft, onduidelijk is wat precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Zijn ego is sowieso gebroken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Voor de liefhebbers, vanavond om 21:00 live de Daytona 500, DE wedstrijd van het jaar en tevens de seizoensopening van NASCAR. Live op Ziggo, welk kanaal weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 1 minuut geleden zei Satyr: Voor de liefhebbers, vanavond om 21:00 live de Daytona 500, DE wedstrijd van het jaar en tevens de seizoensopening van NASCAR. Live op Ziggo, welk kanaal weet ik niet. Ziggo Racing. Uitzending vanaf 20:30 zag ik net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Ja, groene vlag is rond 21:00, dan hoef je die Amerikaanse onzin niet te zien, hehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 NEEEEE! Grote crash met een hoop goede coureurs en 1 minuut later ligt de race stil ivm bliksem in de buurt. Had dat iets eerder gedaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Vanavond presentatie McLaren. Ben benieuwd! Zal wel weer overwegend oranje zijn en qua kleurstelling niet veel anders zijn, vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Ik als ik de nieuwe McLaren zie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Wel toffe rijders daar, ga ik toch wel langzaam fan van worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 NICE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Zieke livery wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 We worden verwend dit jaar hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Ze konden allerlei dingen niet doorontwikkelen vanwege corona, dus zijn ze maar gaan schetsen en kleuren voor de livery Wel prachtig hoor, vooral leuk om 'nieuwe' auto's rond te zien rijden. Elke keer dezelfde zilveren auto voorop word je ook niet vrolijk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 En voor iedereen die zich wel eens nutteloos voelt, bedenk dat Red Bull gewoon livery designers in dienst heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 (bewerkt) Vader van Mazepin zit blijkbaar bij Uralkali. Dus dan krijg je Daddy's Cash (Stroll) tegen Daddy's Cash 2 (Mazepin) 4 maart 2021 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Ik hoop dat dit een grap is... Het Amerikaanse Haas wat met Russische kleuren gaat rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 8 minuten geleden zei Keko: Ik hoop dat dit een grap is... Het Amerikaanse Haas wat met Russische kleuren gaat rijden Zou zomaar kunnen dat Haas na dit seizoen stopt en dat Uralkali de boel overneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Ik wil die Alpine wel eens zonder dat shiny gedoe zien. Vind het nu niet echt heel mooi eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2021 Marussia F1 is terug blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 31 minuten geleden zei Richarð.: Marussia F1 is terug blijkbaar. Nu HRT, Lotus en Arrows nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Nog een pareltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Op 5-3-2021 om 16:32 zei 007mark: Nog een pareltje Vind dit dus echt niet om aan te gluren. Die Haas is overigens helemaal lachwekkend. Mazepin F1 in plaats van Haas. Verklaard ook waarom ze die gozer niet ontslagen hebben na al die ophef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten