Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Fout van Max wel, maar heeft het inmiddels ook al toegegeven dus tussen hem en Ricciardo komt het wel goed.

Opzich wel een prima race, jammer dat er vooraan niet wat meer aangevallen kon worden. Had Kimi de zege gegund, maar zo werkt het nou eenmaal bij Ferrari. De tweede rijder is niet meer als een dienaar voor de eerste. Ook mooi dat McLaren weer wat mee kon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha je eigen teammaat er gewoon af rijden, wat een kneusje :-D

Typisch reactie van iemand die de F1 niet vaak kijkt. Hij remt gewoon te laat waardoor zijn wiel blokkeert. Dat is niet heel slim ofzo, maar obv dat die niet expres zijn teamgenoot van de weg af rijd. Nadat zijn wiel blokkert kan hij hewoon niet veel meer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max gaat toch wat rustiger moeten worden denk ik,agressiviteit is een van zijn kenmerken maar het rendeert amper.

Doet me denken aan Simoncelli in de MotoGP,was ook te agressief imo.

PS:Vond het raar dat hij vorige week Vettel off-track mocht passeren in Stowe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch reactie van iemand die de F1 niet vaak kijkt. Hij remt gewoon te laat waardoor zijn wiel blokkeert. Dat is niet heel slim ofzo, maar obv dat die niet expres zijn teamgenoot van de weg af rijd. Nadat zijn wiel blokkert kan hij hewoon niet veel meer doen.

Typische reactie van iemand die alles goed praat wat Verstappen doet omdat het een Nederlander is. Dit is gewoon een ontzettend domme actie en bewijst nog maar eens dat Verstappen nog lang niet zo goed is als velen denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS:Vond het raar dat hij vorige week Vettel off-track mocht passeren in Stowe.

Kwam omdat hij bij het ingaan en uitkomen van de bocht er nog naast zat.

Overigens is Max gewoon agressief en is dat naar mijn idee ook zijn kracht. Die manier komt rechtstreeks uit het karten, waar je elkaar ook iets meer kunt raken en de agressieve manier van rijden van Max is ook wel weer een waarschuwing voor de rest van de rijders. Iedereen weet gewoon dat als je Max voorbij moet of als hij achter je rijdt je er echt een kluif aan hebt. Die onverbiddelijke manier van racen lijkt ook op die van Senna die gewoon die bak erin gooide als hij een gaatje zag.

Wel denk ik dat Max nog iets meer moet doseren en sommige foutjes niet meteen moet over compenseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde dat Max dat ongeluk veroorzaakte, want Red Bull kon qua pace prima meekomen met Merc en Ferrari. De straf vond ik wel wat zwaar, vooral als je ook andere incidenten uit de race in ogenschouw neemt, maar het was natuurlijk wel wat dom. Wel leuk om te zien dat er veel rivaliteit is in het middenveld dit seizoen: Ocon - Perez, Sainz - Alonso, Hulk - Haas, Max - Ricciardo...

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[h=1]De beide testdagen zitten er weer op. Op dag 1 was Charles Leclerc de snelste voor Ferrari, verder reden er nog een hoop andere talenten in de wagens. Verstappen had wat technische problemen.

Op dag twee was het opvallendste de officiële comeback van Robert Kubica, die zonder problemen 142 ronden reed, ruim twee keer een raceafstand. Ook opvallend is dat zijn tijd sneller was dan de kwalificatietijd van Palmer, al moet daarbij worden gezegd dat die toen geen ultrasoft banden tot zijn beschikking had. Vettel was de snelste voor de zeer sterke Lando Norris, het 17-jarige toptalent van McLaren. Reed eigenlijk foutloos en was een halve seconde sneller dan Vandoorne zelfs, al zegt dat met tests niet zo veel. Maar in elk geval maakten de twee grootste talenten van nu, Leclerc en Norris, wel weer enorm veel indruk allebei. [/h] [h=1]Formule 1-test op de Hungaroring, 1 augustus 2017[/h] [TABLE]

[TR]

Pos. Rijder Team Tijd ronden [/TR]

[TR]

[TD]1. [/TD]

[TD] C. Leclerc[/TD]

[TD]Ferrari[/TD]

[TD]01:17.746[/TD]

[TD]98[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]2. [/TD]

[TD] S. Vandoorne[/TD]

[TD]McLaren[/TD]

[TD]01:17.834[/TD]

[TD]72[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]3. [/TD]

[TD] V. Bottas[/TD]

[TD]Mercedes AMG[/TD]

[TD]01:18.732[/TD]

[TD]155[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]4. [/TD]

[TD] G. Russell[/TD]

[TD]Mercedes AMG[/TD]

[TD]01:19.231[/TD]

[TD]119[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]5. [/TD]

[TD] L. Stroll[/TD]

[TD]Williams[/TD]

[TD]01:19.866[/TD]

[TD]138[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]6. [/TD]

[TD] N. Mazepin[/TD]

[TD]Force India F1[/TD]

[TD]01:19.910[/TD]

[TD]52[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]7. [/TD]

[TD] N. Latifi[/TD]

[TD]Renault[/TD]

[TD]01:20.302[/TD]

[TD]54[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]8. [/TD]

[TD] S. Gelael[/TD]

[TD]Scuderia Toro Rosso[/TD]

[TD]01:20.341[/TD]

[TD]101[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]9. [/TD]

[TD] L. Auer[/TD]

[TD]Force India F1[/TD]

[TD]01:20.563[/TD]

[TD]54[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10. [/TD]

[TD] S. Ferrucci[/TD]

[TD]Haas[/TD]

[TD]01:21.185[/TD]

[TD]102[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]11. [/TD]

[TD] M. Verstappen[/TD]

[TD]Red Bull[/TD]

[TD]01:21.228[/TD]

[TD]58[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]12. [/TD]

[TD] G. Malja[/TD]

[TD]Sauber[/TD]

[TD]01:21.503[/TD]

[TD]108[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[h=1]Formule 1-test op de Hungaroring, 2 augustus 2017[/h] [TABLE]

[TR]

Pos. Rijder Team Tijd ronden [/TR]

[TR]

[TD]1. [/TD]

[TD] S. Vettel[/TD]

[TD]Ferrari[/TD]

[TD]01:17.124[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]40[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]2. [/TD]

[TD] L. Norris[/TD]

[TD]McLaren[/TD]

[TD]01:17.385[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]91[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]3. [/TD]

[TD] K. Raikkonen[/TD]

[TD]Ferrari[/TD]

[TD]01:17.842[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]60[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]4. [/TD]

[TD] R. Kubica[/TD]

[TD]Renault[/TD]

[TD]01:18.572[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]142[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]5. [/TD]

[TD] C. Sainz Jr.[/TD]

[TD]01:18.850[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]68[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]6. [/TD]

[TD] D. Kvyat[/TD]

[TD]01:19.116[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]54[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]7. [/TD]

[TD] L. Auer[/TD]

[TD]Force India F1[/TD]

[TD]01:19.242[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]49[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]8. [/TD]

[TD] G. Russell[/TD]

[TD]Mercedes AMG[/TD]

[TD]01:19.391[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]90[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]9. [/TD]

[TD] N. Mazepin[/TD]

[TD]Force India F1[/TD]

[TD]01:19.692[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]48[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10. [/TD]

[TD] P. Gasly[/TD]

[TD]Red Bull[/TD]

[TD]01:20.337[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]107[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]11. [/TD]

[TD] L. Ghiotto[/TD]

[TD]Williams[/TD]

[TD]01:20.414[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]161[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]12. [/TD]

[TD] S. Ferrucci[/TD]

[TD]Haas[/TD]

[TD]01:20.994[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]116[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]13. [/TD]

[TD] N. Matsushita[/TD]

[TD]Sauber[/TD]

[TD]01:21.998[/TD]

[TD] [/TD]

[TD]121[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lando Norris was dus gewoon sneller dan de kwalificatie tijd van Alonso:mrg:

Wel Ultrasoft vs. Supersoft

Vergeet ook niet dat er nu nog een paar dagen extra aan rubber op de baan ligt he. Maar hoe dan ook, wel een geweldige tijd inderdaad en sneller dan die van Vandoorne ook. Goed ook van Kubica hoor. Ik vond het interview van die Kabitebul heel cryptisch. Die zei dat Palmer sowieso in Belgie rijdt en dat het plan voor de rest van het seizoen is om deze uit te rijden. Hoop dat dat inhoudt dat Kubica na Spa gewoon rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk krijgt Nyck de Vries ergens dit seizoen ook de kans in een McLaren om te testen ergens.

Oh en laat die Leclerc lekker volgend seizoen rijden in een Ferrari. Kimi dan eruit natuurlijk.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk krijgt Nyck de Vries ergens dit seizoen ook de kans in een McLaren om te testen ergens.

Oh en laat die Leclerc lekker volgend seizoen rijden in een Ferrari. Kimi dan eruit natuurlijk.

Ik heb een beetje het idee dat Nyck de Vries over is. Die Norris is gewoon een veel groter talent, 17 en doet het heel goed in de Formule 3. Nyck is 5 jaar ouder, doet het helemaal niet geweldig in de Formule 2 klasse en volgens mij raakt hij nu gewoon uit de picture.

Leclerc veegt echt werkelijk de vloer aan met aan met alle coureurs. Wint heel vaak race 1, kwalificaties zijn over het algemeen 3/4 tienden sneller dan de nummer 2 en staat 50 punten voor terwijl hij ook een bak pech heeft gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typische reactie van iemand die alles goed praat wat Verstappen doet omdat het een Nederlander is. Dit is gewoon een ontzettend domme actie en bewijst nog maar eens dat Verstappen nog lang niet zo goed is als velen denken.

Onzin, ik praat niks goed van hem. Hij maakt een fout waardoor zijn rem blokkeert. Dan is het hopen dat het goed gaat en dat je niks raakt. Nu raakt hij zijn teamgenoot, kan gebeuren. Maar daar kan hij verder dan ook helemaal niks aan doen. Verder denk ik wel dat als je max in een Mercedes zet dat hij gewoon steevast voorin mee doet ja, kijk maar naar wat een andere auto voor bottas heeft gedaan. Verstappen moet overcompenseren omdat zijn auto het alleen niet kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Montass'] Ik heb een beetje het idee dat Nyck de Vries over is. Die Norris is gewoon een veel groter talent, 17 en doet het heel goed in de Formule 3. Nyck is 5 jaar ouder, doet het helemaal niet geweldig in de Formule 2 klasse en volgens mij raakt hij nu gewoon uit de picture. Leclerc veegt echt werkelijk de vloer aan met aan met alle coureurs. Wint heel vaak race 1, kwalificaties zijn over het algemeen 3/4 tienden sneller dan de nummer 2 en staat 50 punten voor terwijl hij ook een bak pech heeft gehad.[/QUOTE] Mwa ik weet het niet met De Vries. Heeft ook veel pech dit jaar heb ik het idee (van wat ik er van lees). Desondanks ook een race gewonnen op Monaco. Als Alonso na dit seizoen stopt, wat wel een grote kans is, komt er toch een plekje vrij bij McLaren. Daarnaast denk ik ook dat ze niet super tevreden zijn met Stoffel eigenlijk... Ik wacht eigenlijk op een mooie silly season post van @Justin nu de zomerstop is ingegaan. Kijken of ik beetje hetzelfde zie ;c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hopelijk stelt 'ie niet teleur. ;c @007mark @Richarð. & de rest van de vaste club hier. [B]Mercedes[/B] De kans is groot dat Mercedes volgend jaar gewoon met hetzelfde duo aan de start verschijnt. Lewis Hamilton heeft nog een contract voor volgend jaar en het lijkt waarschijnlijk dat de Duitsers doorgaan met Valtteri Bottas. Als Bottas zo blijft presteren als nu lijkt iedereen het er wel over eens dat hij een verlenging van zijn contract krijgt. Er waren geruchten dat Hamilton er mee wilde stoppen, maar die worden door alle betrokkenen ontkend. Hamilton gaf zelf aan nog wel een jaar of zes in de sport te blijven. Veel andere namen worden sowieso niet genoemd. De naam van Fernando Alonso is wel genoemd maar dat lijkt zeer onwaarschijnlijk, evenals het (nu al) overhevelen van dan wel Esteban Ocon dan wel Pascal Wehrlein. Ik verwacht hier volgend jaar dus gewoon Hamilton & Bottas. [B]Ferrari[/B] Beide rijders hebben een aflopend contract, maar de kans is groot dat zowel Vettel als Raikkonen volgend jaar were voor Ferrari rijden. Vettel kan sowieso bijtekenen op elk moment dat hij wil en dat lijkt mij ook een kwestie van tijd. Behalve Mercedes zijn er geen betere of gelijkwaardige stoeltjes. En ook Kimi zou kunnen blijven, volgens teambaas Maurizio Arrivabene presteert hij goed genoeg voor een contract verlening. De kans is groot dat in Monza, voor de eigen fans, bekend wordt gemaakt dat beide coureurs blijven. Eventuele andere gegadigden zijn dan vooral junior-rijder Charles Leclerc die dit jaar alles en iedereen aan gort rijdt in de F2. Echter, Ferrari staat er niet om bekend een jong talent in de auto te zetten. Het is namelijk al 25 jaar geleden dat er voor het laatst iemand in de wagen zat met een jaar of minder ervaring. Ook Sergio Perez is weleens genoemd, evenals Antonio Giovinazzi, maar ik ga voor Vettel & Raikkonen voor volgend jaar. [B]Red Bull[/B] Hier is het eigenlijk heel simpel. Beide hebben een contract bij Red Bull (Ricciardo tot 2018 en Max tot 2019) en zullen dus gewoon blijven. Teambaas Christian Horner zei al dat er alleen valt te praten over een overstap naar Mercedes of Ferrari als er bedragen boven de honderd miljoen worden betaald. En dat lijkt mij zelfs voor die teams teveel voor een coureur. En behalve Carlos Sainz is er ook niemand in het Red Bull-programma op het moment die het niveau misschien aan zou kunnen. [B]Force India[/B] Sergio Perez wil heel graag naar Ferrari, dat is geen groot geheim. Daarom verlengde hij vorig jaar ook zijn contract maar met een jaar, in de hoop dat hij dan het plekje van Raikkonen bij Ferrari kon overnemen. Hij gaf er zelfs een meerjarig contract bij Renault voor op. Daar wordt hij nog steeds genoemd, maar de lijst met kanshebbers voor het tweede stoeltje wordt daar steeds groter, dus de kans is vrij behoorlijk dat Perez bij Force India blijft, zeker als Renault niet haalbaar is. Hij is met zijn 27 jaar ook nog wel jong genoeg om nog even bij zijn huidige team te blijven. Teamgenoot Esteban Ocon heeft een meerjarig contract bij Force India, maar Renault schijnt behoorlijk aan hem te trekken. Die zien het wel zitten, het grootste Franse talent voor jaren verbonden aan het team. Maar daarvoor zullen ze ook naar Mercedes moeten, gezien die hem bij FI hebben gestald om hem klaar te stomen voor een plekje bij het team. Tenminste, ik schat Ocon zeker hoog genoeg in om hem daar over een tijd te zien rijden. Mocht een van beide rijders (of beide, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt) vertrekken dan zou het kunnen dat Mercedes vervolgens Pascal Wehrlein gaat proberen te stallen bij het team, maar daarvoor zou Mercedes schijnbaar behoorlijk moeten betalen gezien FI niet om Wehrlein's komst zou te staan springen. Ontwikkelingsrijders Alfonso Celis Jr. en Nikita Mazepin zijn (nog) lang niet goed genoeg en ik denk ook dat Lucas Auer, die gister en eergister voor het team testte, geen serieuze optie is. [B]Williams[/B] Lance Stroll zal waarschijnlijk sowieso blijven. Williams heeft het geld gewoon nodig en door zijn podium en wat andere puntenfinishes is de de druk er ook wel even af. Dan rest de vraag vooral of Felipe Massa blijft. Massa gaf zelf aan wel open te staan voor nog een seizoen en dat lijkt mij toch wel heel waarschijnlijk. Hoofdsponsor Martini heeft ook de eis dat een van beide rijders minimaal 25 is, dit omdat ze wellicht coureurs willen gebruiken voor promotie doeleinden en daarvoor moet je dus blijkbaar 25 zijn. Hiervoor valt bijvoorbeeld een Pascal Wehrlein al af en lijkt het toch Massa te worden. Invaller Paul Di Resta deed het niet slecht in Hongarije, maar ik acht het niet reeël dat hij een vast zitje krijgt. [B]McLaren[/B] Alles valt of staat eigenlijk met wat Fernando Alonso blijft. Hij wilt graag een winnende auto maar McLaren lijkt die voorlopig nog niet te kunnen geven. Zitjes bij topteams zijn schaars en Alonso lijkt toch ook niet zo gewilt te zijn, vooral door zijn leeftijd. Honda zal de motor moeten verbeteren wil Alonso blijven. Er gaan wel geruchten over een ruil met Toro Rosso qua motoren, zodat Mclaren de Renault motoren krijgt. Misschien dat Alonso dan zou willen blijven, al zou een overstap naar het Renault fabrieksteam mij ook niet verbazen. Stoffel Vandoorne is in elk geval verzekerd van nog een jaar Mclaren, dus dan zou de vraag resten wie dan eventueel Alonso zou moeten vervangen. Carlos Sainz is genoemd, maar die verwacht ik bij Toro Rosso of eventueel Renault. Jenson Button zie ik niet terugkomen, dus is het de vraag of ze een junior rijder de kans gunnen. Nyck de Vries wordt overgeslagen denk ik en Lando Norris is eigenlijk nog net wat te jong. Mclaren geeft hun talenten wel de kans, maar laat ze liever rustig rijpen bij de opstapklasses voordat ze voor de leeuwen worden gegooid, zo ging het ook met Hamilton, Magnussen en Vandoorne. Ik verwacht dat ze dat met Norris ook doen, maar ik ben er wel zeker van dat hij binnen een paar jaar voor het team rijdt. Ik durf echt niet te zeggen wie het tweede stoeltje krijgt. Als ik er geld op zou moeten zetten koos ik toch Alonso, maar ik sluit niks uit. [B]Toro Rosso[/B] Carlos Sainz heeft nog een contract voor ovlgend jaar maar door alle onrust omtrent zijn persoon is het de vraag of hij nog blijft. Red Bull zegt van wel, maar als Renault met een goede aanbieding komt is hij vertrokken denk ik. Het hangt ook van Sainz af hoe de toekomst van Daniil Kvyat eruit ziet. Als Sainz blijft moet hij denk ik plaatsmaken voor Red Bull-junior Pierre Gasly. Als Sainz vertrekt denk ik wel dat hij samen met Gasly een rijdersduo gaat vormen, vooral omdat Red Bull behalve Gasly nog geen talenten heeft die klaar zijn voor een overstap naar de Formule 1. Verder is het interessant of die motorenruil met Mclaren van de grond komt. Het zou Toro Rosso flink wat geld besparen en Red Bull een mogelijkheid geven om de Honda motoren te vergelijken met de Renault motoren voor eventueel het seizoen erop. [B]Renault[/B] [FONT=arial][COLOR=#101010]Dat Nico Hulkenberg blijft is wel zeker, hij presteert goed en heeft bovendien een contract. Maar wie het tweede stoeltje krijgt, dat is denk ik de meest besproken deal voor deze Silly Season. De druk op Jolyon Palmer is immens, wat ook niet wordt geholpen door de vage uitspraken van Renault-leidinggevende Cyril Abiteboul. Misschien haalt hij het eind van het seizoen wel niet eens, maar ik ga er gemakshalve maar even vanuit van wel. Behalve Palmer wordt er een hele waslijst aan namen genoemd bij Renault. Sergio Perez, Carlos Sainz en Esteban Ocon wat huidige F1-coureurs betreft. Ook Renault reserves Sergei Sirotkin en Oliver Rowland (de huidige F2 nummer 2 achter Leclerc) worden genoemd en er is natuurlijk nog het bijzondere verhaal van Robert Kubica. Zoals iedereen inmiddels wel weet heeft hij al mogen testen voor Renault met een oude wagen en gister tijdens de in-season test dus ook met de huidige wagen. Fysiek leek alles in orde en ook het tempo zag er op het eerste oog goed uit, maar de vraag is of Renault het aandurft/aanwilt. Renault is in elk geval een team met veel potentie voor de komende jaren dus een zeer gewilt stoeltje. Mijn verwachting is eigenlijk toch wel dat Robert Kubica naast Hulkenberg komt, met Sainz als belangrijkste outsider.[/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010][B]Haas[/B][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Zowel Romain Grosjean als Kevin Magnussen blijven bij Haas volgend jaar. Teambaas Gunther Steiner heeft dit in een interview verteld. Hierdoor kunnen de geruchten dat Charles Leclerc of Antonio Giovinazzi een kans krijgt de prullenbak in, ondanks dat beide wel regelmatig voor het team hebben getest en in het geval van Giovinazzi ook nog vaker gaat doen dit jaar.[/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010][B]Sauber[/B][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Sinds bekend werd dat Sauber toch niet met Honda, maar alsnog met Ferrari in zee gaat ziet alles er heel anders uit. Marcus Ericsson lijkt wel vrijwel zeker te blijven, gezien zijn banden met de huidige Sauber eigenaren Longbow Finances, die ook onder een andere naam zijn sponsor zijn. Die blijft dus wel. Voor het tweede stoeltje heeft de hernieuwde samenwerking met Ferrari wel gevolgen. Ferrari zou het nooit accepteren als Mercedes protegé Pascal Wehrlein daar blijft rijden. Die zal plaats moeten maken voor of Charles Leclerc of Antonio Giovinazzi. Mijn verwachting is dat het Leclerc wordt, geruchten gaan dat Sauber hem liever ziet. Giovinazzi zou dan buiten de boot vallen en dat zou ik enorm zonde vinden, maar ik schat Leclerc nog wel hoger in. Die is echt potentieel wereldkampioen materiaal. [/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Slachtoffers van Silly Season verwacht ik dan dat dat Pascal Wehrlein, Danill Kvyat en Jolyon Palmer gaan worden. Ik denk dat die hun plekje gaan verliezen. Wehrlein vind ik wel lullig, die jongen heeft het talent wel denk ik. Verder gaat Giovinazzi achter het net vissen en ik denk ook de andere talenten die bij teams onder contract staan, zoals Rowland, Sirotkin en De Vries/Norris (voorlopig dan). Ik denk dat Pierre Gasly en Charles Leclerc de enige debutanten zullen zijn volgend seizoen.[/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Even voor het complete plaatje dan een overzichtje :[/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010][B]bevestigd [/B]waarschijnlijk [I]mogelijk/wordt genoemd in wandelgangen[/I][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Mercedes: [B]Lewis Hamilton [/B]& Valtteri Bottas[/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Ferrari: Sebastian Vettel & Kimi Raikkonen [I]Sergio Perez/Charles Leclerc/Antonio Giovinazzi[/I][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Red Bull: [B]Daniel Ricciardo & Max Verstappen[/B][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Force India: Sergio Perez & Esteban Ocon [I]Pascal Wehrlein[/I][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Williams: Felipe Massa & Lance Stroll [I]Paul Di Resta[/I][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Mclaren: [B]Stoffel Vandoorne & [/B]Fernando Alonso [I]Lando Norris/Nyck de Vries/Carlos Sainz[/I][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Toro Rosso: Carlos Sainz/Pierre Gasly/Daniil Kvyat (2 vd 3)[/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Renault: [B]Nico Hulkenberg & [/B][I]Jolyon Palmer/Carlos Sainz/Robert Kubica/Fernando Alonso/Sergio Perez/Sergei Sirotkin/Oliver Rowland[/I][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Sauber: Marcus Ericsson & [I]Charles Leclerc/Antonio Giovinazzi/Pascal Wehrlein[/I][/COLOR][/FONT] [FONT=arial][COLOR=#101010]Dat is wat ik er over denk ik. Wat zijn jullie bevindingen hierover en wat denken/hopen jullie dat er gaat gebeuren?[/COLOR][/FONT] bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Justin beest _O_

Qua Ferrari maakt het me eigenlijk weinig uit wie naast Vettel komt. Als Leclerc zo goed is als iedereen zegt zou dat natuurlijk ideaal zijn voor hij z'n geduld misschien verliest en ergens anders naartoe trekt, maar Kimi van de laatste tijd zou ik ook prima vinden. Verder weinig aanmerkingen, alleen zou het inderdaad wel echt zonde zijn als Wehrlein nergens een zitje zou krijgen zeg. Ben echt fan van die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker niet. Ik vond het een mooi stukje. Ben zelf overigens niet echt zo'n fan van Wehrlein, dus als hij volgend jaar zonder stoeltje komt te zitten zou ik er niet zo heel rouwig om zijn. Ik schat Leclerc vele malen hoger in dan hij, maar hoop vooral dat hij in een betere auto zijn debuut mag maken dan in een Sauber. Ik zie niet zo snel gebeuren dat die van de allerlaatste plaats mee gaan doen om punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites