Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Fantasy: Op m’n mobiel kan ik ‘m wel gewoon kijken nu. Weet niet hoe dat via tv is. Hij staat er nu inderdaad ineens weer tussen. Toch leuk dat ik de 1e 16 ronden al gemist heb nu . EDIT: Via de TV app 20 maart 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Hij staat er nu inderdaad ineens weer tussen. Toch leuk dat ik de 1e 16 ronden al gemist heb nu Kan je terugkijken toch Even naar het begin terugspoelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Ik ga nu niet meer kijken. Ze zoeken het maar uit. Als ik dit had geweten was ik MotoGP gaan kijken wat nog spannender was met al die regen en onweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 2 minuten geleden zei Fantasy: Kan je terugkijken toch Even naar het begin terugspoelen. Haha ja, maar had op m’n telefoon de tussenstanden al een beetje gevolgd (flashscore). Arthur Leclerc bezig aan een sterk weekend zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Wilde ook kijken, maar dacht dat pas 11.45 begon....Blijkbaar het tijdsverschil niet door gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Ik ben één van de weinige die F1TV heeft volgens mij. ik zet het aan en hij doet het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 7 minuten geleden zei 007mark: Wilde ook kijken, maar dacht dat pas 11.45 begon....Blijkbaar het tijdsverschil niet door gehad. Dat is de F2 die begint om 11:45 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 van F1TV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Nu even lekker de F2 kijken. Toch een paar mooie gasten in t veld. Sargeant, Lawson, Doohan, Verschoor, Vips, Hauger onder andere. Hauger begint lekker.. komt niet weg voor de formation lap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Wat zonde van Verschoor. Maar wat Nissany deed mag ook niet. Buiten de baan en dan weer vol weer de baan op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 wat een chaos in de pits zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Zojuist zei sennid: wat een chaos in de pits zeg Echt wel en allemaal linksvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Die Nissany is echt vreselijk he. Wel lekkere race verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 42 minuten geleden zei delichris: Wat zonde van Verschoor. Maar wat Nissany deed mag ook niet. Buiten de baan en dan weer vol weer de baan op. Die Nissany is echt een dramatische coureur. Dat die z’n licentie nog niet afgepakt is mag een wonder heten. Toen hij in die Williams F1 mocht testen ook, bakte er echt helemaal niks van. Knap hoe Vips nog naar P3 terug kwam. Leuk om te zien dat Pourchaire een race wint. Vond dat in de F3 echt een leuke coureur om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Vips kwam heel sterk terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) Van wat ik zie qua voorbeschouwing (kijk pas vanaf 15:30) ziet er best prima uit. Als er iets positief is mag het ook gezegd worden natuurlijk EDIT; En dan klapt 3 seconden later de stream er uit. Jinxed it 20 maart 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Iemand een stream van F1? F1 Pro accepteert mijn betaling niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 McLaren doet wel zeer aan de ogen hoor, ongekend hoe slecht die presteren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 9 minuten geleden zei Fantasy: McLaren doet wel zeer aan de ogen hoor, ongekend hoe slecht die presteren.. Zo jammer hè. Die lijken er echt helemaal naast te zitten. Net als Aston Martin trouwens. Toch wel een beetje genieten om Hamilton zo te zien strugglen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Waauw! Dit is dik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Leclerc vs Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Nou, dat was mooi kut. Wel gaaf voor Haas. En 44 wint niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Wat een einde. Betrouwbaarheid issues toch een ding. Ferrari 1-2 en toch nog een Mercedes op het podium. Magnussen 5e en Bottas 6e. Damn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Poh. Was de RedBull op? Drama, maar wel een paar mooie resultaten er tussen hoor. K-Mag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Pfoeeeee RB direct 43 en 27 punten achter op Ferrari en Mercedes. Ook maximaal resultaat voor de Merc's, die nu toch weer een weekje hebben om hun pace te vinden. K-Mag Zhou puntje bij debuut. Ook knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten