Michaelinho* Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 10 minuten geleden zei 007mark: Moeten dan ook al de 3e motor gaan inzetten voor de volgende race. Terwijl je er max. 3 hebt voor je tegen penaltys aanloopt. Leclerc straks ver voor in kampioenschap en Mercedes lijkt weer te maximaliseren. Als die straks wel de pace oppakken hebben ze in dit 'mindere deel' van hun seizoen toch gewoon prima gedaan. Die in Bahrein was de brandstofpomp, dus volgens mij leverde dat geen motorwissel op. Maar dat weet ik niet zeker. Hoe dan ook een dramatische start van het seizoen. De achterstand is zo al snel heel groot. Wat sowieso jammer is voor het kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Het is juist nu voor Max te hopen dat Mercedes aanhaakt, want Leclerc harkt de punten makkelijk binnen. Wat een sterke performance. Ook sterk gereden door Albon, knap hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Albon Goud dit haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 11 minuten geleden zei Michaelinho*: Die in Bahrein was de brandstofpomp, dus volgens mij leverde dat geen motorwissel op. Maar dat weet ik niet zeker. Hoe dan ook een dramatische start van het seizoen. De achterstand is zo al snel heel groot. Wat sowieso jammer is voor het kampioenschap. Oh, dacht dat ze sowieso al een wissel hadden gedaan. Maar niet zeker dan. En inderdaad, meer dan 40 punten verschil. Commentatoren zien ook gewoon niet dat Albon de pits uit rijdt, terwijl Leclerc finisht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei 007mark: Oh, dacht dat ze sowieso al een wissel hadden gedaan. Maar niet zeker dan. En inderdaad, meer dan 40 punten verschil. Commentatoren zien ook gewoon niet dat Albon de pits uit rijdt, terwijl Leclerc finisht Ja en dan daarna nog roepen; Hij zal wel op softs gegaan zijn. Je had al dik een minuut de tijd om dat te zien. En dan zitten ze daar ook nog met z’n 2’en 10 april 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Leclerc - 71 punten Russell - 37 punten Sainz - 33 punten Perez - 30 punten Hamilton - 28 punten Verstappen - 25 punten Ocon - 20 punten Norris - 16 punten Magnussen - 12 punten Bottas - 12 punten Toch wel vrij pijnlijk dit na 3/23 races. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Zonde om zo uit te vallen, maar Ferrari gaat ook nog wel uitvallen met LeClerc en ook Hamilton/Russell vallen nog eens uit. Dit kon wel eens een bijzonder seizoen worden. Albon ook heel knap een punt gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Trouwens wel een heerlijk raceweekend hoor. Zometeen om 15.00 de Formule E in Rome (gister ook al toffe race), en dan 's avonds nog de Moto GP in Amerika en IndyCar. Smullen geblazen Andere mensen die ook alles dan kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 26 minuten geleden zei 007mark: Trouwens wel een heerlijk raceweekend hoor. Zometeen om 15.00 de Formule E in Rome (gister ook al toffe race), en dan 's avonds nog de Moto GP in Amerika en IndyCar. Smullen geblazen Andere mensen die ook alles dan kijken? Ik zit er wel aan te denken, maar er is ook nog Amstel. Moto2 ga ik zeker kijken met Bo en Zonta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Ik denk dat Albon maar weer eens heeft laten zien, waarom Latifi echt niet kan in de F1, maar goed Latifi heeft voor de verandering eens race uitgereden. In die Williams zit gewoon meer dan dat Latifi eruit kan halen. En als deze trend van Leclerc zo doorgaat, dan zal het seizoen wat dat betreft niet spannend worden. De Ferrari heeft de meest betrouwbare auto, en dan ook eigenlijk de snelste. Komt nog bij dat Leclerc een ontzettend goede coureur is geweest. Maar goed, het kan zomaar omdraaien natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 1 uur geleden zei 007mark: Trouwens wel een heerlijk raceweekend hoor. Zometeen om 15.00 de Formule E in Rome (gister ook al toffe race), en dan 's avonds nog de Moto GP in Amerika en IndyCar. Smullen geblazen Andere mensen die ook alles dan kijken? Was de Indycar alweer vergeten, maar wellicht pak ik die ook nog mee. Heb zelf ook nog Discovery+. Dus vanmorgen de superpole race van de Superbike op Aragon ook nog meegepakt. En kijk nu de MX2 (Motorcross) in Trentino. En dan zijdelings nog UFC en de Amstel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 De GP van Miami heeft blijkbaar nog helemaal geen vergunning van de stad en er zijn ook al klachten ingediend ivm het geluid in de stad. De GP is al over drie weken, dus het zal wel doorgaan gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 6 uur geleden zei Satyr: De GP van Miami heeft blijkbaar nog helemaal geen vergunning van de stad en er zijn ook al klachten ingediend ivm het geluid in de stad. De GP is al over drie weken, dus het zal wel doorgaan gok ik. Een vriend zei me dat ze die vergunning laat afgeven zodat er te weinig tijd is voor rechtzaken enzo. Maar lijkt me wel een raar verhaal. Geen idee wat de echte reden is maar lijkt me sterk dat het niet doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Poh. Hamilton op 0,004 door naar Q2. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Leuke eerste sessie wel. Maar die Latifi is toch echt een schande. Die gast spint gewoon weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Wel echt leuk om te zien dat het heel close is. Buiten de voorste. Benieuwd of Leclerc echt zo'n gqt heeft op de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Enorme close in het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 (bewerkt) Ik ben best blij met het feit dat alles qua coureurs/teams ineens zo door elkaar gehusseld is, en zo compleet anders dan vorig jaar. Alleen zonde dat Ferrari gewoon verder is, had het voorin ook wat spannender kunnen maken! edit: overigens, Mercedes heeft toch ook wel echt een ontzettende bagger auto he, de tandjes zeg.. 22 april 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Wat is dat met dat gestuiter? Ik zou helemaal misselijk en gek worden als dat zou gebeuren en het lijkt wel alsof dat nu normaal is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Oh Carlos toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Mercedes dus exit in Q2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Jammer van Sainz. Snap niet waarom hij zo vaak zoveel risico neemt in dit soort situaties. Benieuwd naar de strijd om pole. Verstappen en Leclerc lijken wel weer gat te hebben op de rest. Zeker nu Sainz wegvalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Wat een save van K-Mag trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Wat een kut kwalificatie zo. Verstappen lijkt goed weg te komen zeker als het gaat regenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Goed gezien dat er groen was in de bocht ná Bottas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten