Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Zou echt hilarisch en lachwekkend zijn als Liverpool plek 4 nog pakt ten koste van United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Op 15-5-2023 om 07:44 zei Thierryvane: Vet, zeg! Vind Palace misschien wel de tofste selectie hebben van de PL op dit moment. Eze (QPR-legend), Oliseh en Zaha. Hoe ze geen penal kregen voor die overtreding op Zaha is voor mij een raadsel. Echt he! Ook leuke linksback (Mitchell), en centraal duo achterin. Ben meteen saveje gestart in FM Op 15-5-2023 om 07:19 zei Vitesse88: Vet. Hoe was de sfeer bij ze? Voor de grootte van het stadion en hoe belangrijk de wedstrijd was gewoon erg goed. Als ik het vergelijk met bijv Watford waar ik een paar keer ben geweest, was dit tig keer beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Op 15-5-2023 om 08:44 zei Thierryvane: Vet, zeg! Vind Palace misschien wel de tofste selectie hebben van de PL op dit moment. Eze (QPR-legend), Oliseh en Zaha. Hoe ze geen penal kregen voor die overtreding op Zaha is voor mij een raadsel. Eze heeft vanaf 16/17 tot 20/21 bij QPR gezeten en is tussendoor nog verhuurd geweest.. Zullen we dan de term 'Legend' even behouden voor de échte grote spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Voor mij is hij een QPR-legend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Nee mensen noemen ook Pirlo een Juventus legend, so care. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Palace blijft altijd wel een mooie en stabiele club in de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 9 minuten geleden zei ElMarcos: Palace blijft altijd wel een mooie en stabiele club in de Premier League. Klopt maar ze hadden het dit seizoen wel vaak lastig. Maar Super Lord Roy Hodgson heeft ze voor zoveelste keer uit de brandt gehaald en van degradatie weten te behoeden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Poah Luton gewoon op Wembley over een kleine twee weken. In 2014 nog buiten de League en nu kans op Premier League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 8 uur geleden zei Stefan.: Echt he! Ook leuke linksback (Mitchell), en centraal duo achterin. Ben meteen saveje gestart in FM Voor de grootte van het stadion en hoe belangrijk de wedstrijd was gewoon erg goed. Als ik het vergelijk met bijv Watford waar ik een paar keer ben geweest, was dit tig keer beter. Ze hebben ook een leuk sfeervak daar? Niet echt Engels, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Poah Luton gewoon op Wembley over een kleine twee weken. In 2014 nog buiten de League en nu kans op Premier League Ik hoop dat ze het redden. Nog mooier komend seizoen lijfsbehoud als het lukt promotie, dat is te ver vooruit kijken en teveel gevraagd voor nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 (bewerkt) https://www.hyufc.com/teams/0910reports/Luton_home.html Samen met 7 anderen was ik balsponsor bij deze wedstrijd. Nu speelt Luton de finale van de Championship play-off... 16 mei 2023 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 (bewerkt) Ik betaal er voor dus ik vind dat ik recht heb op soms wat er van te delen zoals nu: Luton Town: [artikel achter betaalmuur verwijderd] 17 mei 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Oei, dat recht heb je blijkbaar toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 17 uur geleden zei Kyrill: Ik hoop dat ze het redden. Nog mooier komend seizoen lijfsbehoud als het lukt promotie, dat is te ver vooruit kijken en teveel gevraagd voor nu. Ik hoop het niet. Zonde dat Sunderland eruit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 1 minuut geleden zei Mansveld: Ik hoop het niet. Zonde dat Sunderland eruit ligt. Luton is de nummer 3 van Championship geworden met 80 punten, won gisteren 2-0 en Sunderland werd 6e met 69 punten Dus nee ben echt totaal niet met je eens, sorry not sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Hoop op Coventry. Nostalgie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Zojuist zei Kyrill: Luton is de nummer 3 van Championship geworden met 80 punten, won gisteren 2-0 en Sunderland werd 6e met 69 punten Dus nee ben echt totaal niet met je eens, sorry not sorry. Lekker belangrijk. Mag ik nog een persoonlijke voorkeur hebben? In dit geval lag de mijne bij Sunderland. Nu hopen dat Middlesbrough het promotieticket kan bemachtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 1 minuut geleden zei Mansveld: Lekker belangrijk. Mag ik nog een persoonlijke voorkeur hebben? In dit geval lag de mijne bij Sunderland. Nu hopen dat Middlesbrough het promotieticket kan bemachtigen. Natuurlijk mag dat, rustig aan Waar heb ik gezegd dat dat niet mag... Ik zeg alelen niet met je eens ben, sinds wanneer moet ik met je eens zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Ivan Toney acht maanden geschorst voor het gokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Hoop op Coventry. Nostalgie! Ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Luton-Coventry zou wel een briljante play offs-finale zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 1 uur geleden zei Arles: Luton-Coventry zou wel een briljante play offs-finale zijn En dat is het ook geworden, 0-1 voor de Sky Blues bij Boring Boro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 5 uur geleden zei Satyr: Ivan Toney acht maanden geschorst voor het gokken Das flinke straf zeg. We weten iig een positie die Brentford gaat versterken komende zomer. Aan positieve kant ze hoeven geen zorgen meer te maken dat ie verkocht gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 15 uur geleden zei Satyr: Ivan Toney acht maanden geschorst voor het gokken Gegokt en verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 15 jaar later kan Luton - Bournemouth in de PL gespeeld worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten