Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 15-5-2023 om 07:44 zei Thierryvane:

Vet, zeg! Vind Palace misschien wel de tofste selectie hebben van de PL op dit moment. Eze (QPR-legend), Oliseh en Zaha. :< Hoe ze geen penal kregen voor die overtreding op Zaha is voor mij een raadsel.

Echt he! Ook leuke linksback (Mitchell), en centraal duo achterin. Ben meteen saveje gestart in FM :)

Op 15-5-2023 om 07:19 zei Vitesse88:

Vet. Hoe was de sfeer bij ze? 

Voor de grootte van het stadion en hoe belangrijk de wedstrijd was gewoon erg goed. Als ik het vergelijk met bijv Watford waar ik een paar keer ben geweest, was dit tig keer beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-5-2023 om 08:44 zei Thierryvane:

Vet, zeg! Vind Palace misschien wel de tofste selectie hebben van de PL op dit moment. Eze (QPR-legend), Oliseh en Zaha.  Hoe ze geen penal kregen voor die overtreding op Zaha is voor mij een raadsel.

Eze heeft vanaf 16/17 tot 20/21 bij QPR gezeten en is tussendoor nog verhuurd geweest.. Zullen we dan de term 'Legend' even behouden voor de échte grote spelers? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ElMarcos:

Palace blijft altijd wel een mooie en stabiele club in de Premier League. 

Klopt maar ze hadden het dit seizoen wel vaak lastig. Maar Super Lord Roy Hodgson heeft ze voor zoveelste keer uit de brandt gehaald en van degradatie weten te behoeden:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Stefan.:

Echt he! Ook leuke linksback (Mitchell), en centraal duo achterin. Ben meteen saveje gestart in FM :)

Voor de grootte van het stadion en hoe belangrijk de wedstrijd was gewoon erg goed. Als ik het vergelijk met bijv Watford waar ik een paar keer ben geweest, was dit tig keer beter. 

Ze hebben ook een leuk sfeervak daar? Niet echt Engels, haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Poah Luton gewoon op Wembley over een kleine twee weken. In 2014 nog buiten de League en nu kans op Premier League

Ik hoop dat ze het redden. Nog mooier komend seizoen lijfsbehoud als het lukt promotie, dat is te ver vooruit kijken en teveel gevraagd voor nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Ik hoop dat ze het redden. Nog mooier komend seizoen lijfsbehoud als het lukt promotie, dat is te ver vooruit kijken en teveel gevraagd voor nu. 

Ik hoop het niet. Zonde dat Sunderland eruit ligt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Mansveld:

Ik hoop het niet. Zonde dat Sunderland eruit ligt. 

Luton is de nummer 3 van Championship geworden met 80 punten, won gisteren 2-0 en Sunderland werd 6e met 69 punten Dus nee ben echt totaal niet met je eens, sorry not sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Luton is de nummer 3 van Championship geworden met 80 punten, won gisteren 2-0 en Sunderland werd 6e met 69 punten Dus nee ben echt totaal niet met je eens, sorry not sorry.

Lekker belangrijk. Mag ik nog een persoonlijke voorkeur hebben? In dit geval lag de mijne bij Sunderland. Nu hopen dat Middlesbrough het promotieticket kan bemachtigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Mansveld:

Lekker belangrijk. Mag ik nog een persoonlijke voorkeur hebben? In dit geval lag de mijne bij Sunderland. Nu hopen dat Middlesbrough het promotieticket kan bemachtigen.

Natuurlijk mag dat, rustig aan ;)

Waar heb ik gezegd dat dat niet mag...

Ik zeg alelen niet met je eens ben, sinds wanneer moet ik met je eens zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Satyr:

Ivan Toney acht maanden geschorst voor het gokken

Das flinke straf zeg. We weten iig een positie die Brentford gaat versterken komende zomer. Aan positieve kant ze hoeven geen zorgen meer te maken dat ie verkocht gaat worden :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites