FlyD Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Nu hij Kapitein is van België zal hij wel plots een tandje meer kunnen bijsteken. Het is gewoon een feit dat hij op het WK de lamzak wou uithangen. 1 uur geleden zei Kyrill: Eens eens Dus jullie denken dat Kevin De Bruyne naar het WK is gekomen met de bedoeling zo min mogelijk uit te voeren op het veld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 Was het trouwens bij de 1-2 niet hinderlijk buitenspel bij Tottie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 8 uur geleden zei Kyrill: @delichris Saka ruilen voor Rashford? Nee dankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 (bewerkt) 10 uur geleden zei Kyrill: Misschien omdat rest van City selectie vele malen beter is dan gehele Belgie selectie? oh dat betwist ik niet. Maar we moeten niet doen alsof de belgische selectie het niveau had van de B ploeg van Top Oss ofzo. De bruyne's eigen prestaties en mentaliteit waren ver ondermaats. Er waren nog factoren waarom het zo faliekant slecht ging, maar hij was zeker één van 9 uur geleden zei FlyD: Dus jullie denken dat Kevin De Bruyne naar het WK is gekomen met de bedoeling zo min mogelijk uit te voeren op het veld? Als je komt met de ingesteldheid "we zijn te oud om iets te winnen", dan had hij evengoed thuis kunnen blijven ja. 28 april 2023 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Premier League title race 2022-2023 i1b0cxzz2bwa1.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 (bewerkt) Lord Roy Hodgson speelt Palace nu al veilig zowat, wat een held 29 april 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Wat moet het fijn zijn om supporter van Tottenham te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Vanavond Leicester - Everton, belangrijk potje in de strijd om handhaving! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 23 uur geleden zei Bogatyr: Wat moet het fijn zijn om supporter van Tottenham te zijn. Werd nog spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Arsenal - Chelsea normaal een top duel. Nu twee enorme uit vorm teams, een die aan choken is, en ander team die lijst aanvoerder van rechter rijtje is. Ik heb er zin in ik ga voor 2-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 2-0 al, Chelsea totaal kansloos ook nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 3-0... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Is echt verschrikkelijk zoals Chelsea op het veld staat. NIeuwe trainer mag aan de bak in de zomer om hoer weer wat van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Wel verstandig dat ze niet voor Nagelsmann zijn gegaan maar voor iemand die de club kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Moet je voorstellen hoe slecht het zou gaan als Frank de club niet had gekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 54 minuten geleden zei PJHoutman: Wel verstandig dat ze niet voor Nagelsmann zijn gegaan maar voor iemand die de club kent. Denk niet dat Nagelsmann daarheen wilde, had echt alleen maar alles te verliezen op wat miljoenen pondjes na. Maar mocht ie bij Chelsea hebben gefaald, kwam die echt niet snel meer aan de bak in de top. Kan me best voorstellen dat hij afwacht wat er bij Real Madrid of PSG gaat gebeuren, daar is het voor nu even wat makkelijker prijzen pakken dan bij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 De lamme tegen de blinde maar we hebben eindelijk weer gewonnen pffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Nou United. Nog 2x verliezen aub. West Ham moet wedstrijden winnen voor lijfsbehoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Acquafresca: Nou United. Nog 2x verliezen aub. West Ham moet wedstrijden winnen voor lijfsbehoud. Liverpool kan zelfs nog 4e eindigen dacht ik? Trouwens wat is die Antony een kneus zeg. 5 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Daarom moet United 2x verliezen idd. Brighton heeft nog heel moeilijke wedstrijden en kan wel eens bepalend worden voor Arsenal. Anthony zal het nooit waarmaken in Engeland met die maniertjes en houding van hem. Ik denk dat menig United fan ook liever Sancho - topspits - Rashford ziet. Overigens meldt Fabrizio dat Liverpool contact heeft opgenomen met MacAllister. Jaartje terug leek Bellingham in 2023 zeker naar Liverpool te gaan. Gigantisch achteruitgang. Mount en Moises Caicedo andere gegadigden. Persoonlijk zou ik Milinkovic Savic ook een fijne gratis transfer vinden. Maar Liverpool haalt zelden spelers van zo oud. Ik kan alleen Milner, Matip en Thiago herinneren in de Klopp tijdperk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 29 minuten geleden zei Acquafresca: Daarom moet United 2x verliezen idd. Brighton heeft nog heel moeilijke wedstrijden en kan wel eens bepalend worden voor Arsenal. Anthony zal het nooit waarmaken in Engeland met die maniertjes en houding van hem. Ik denk dat menig United fan ook liever Sancho - topspits - Rashford ziet. Overigens meldt Fabrizio dat Liverpool contact heeft opgenomen met MacAllister. Jaartje terug leek Bellingham in 2023 zeker naar Liverpool te gaan. Gigantisch achteruitgang. Mount en Moises Caicedo andere gegadigden. Persoonlijk zou ik Milinkovic Savic ook een fijne gratis transfer vinden. Maar Liverpool haalt zelden spelers van zo oud. Ik kan alleen Milner, Matip en Thiago herinneren in de Klopp tijdperk. Nee hoor City wordt ''gewoon'' kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 30 minuten geleden zei Acquafresca: Daarom moet United 2x verliezen idd. Brighton heeft nog heel moeilijke wedstrijden en kan wel eens bepalend worden voor Arsenal. Anthony zal het nooit waarmaken in Engeland met die maniertjes en houding van hem. Ik denk dat menig United fan ook liever Sancho - topspits - Rashford ziet. Overigens meldt Fabrizio dat Liverpool contact heeft opgenomen met MacAllister. Jaartje terug leek Bellingham in 2023 zeker naar Liverpool te gaan. Gigantisch achteruitgang. Mount en Moises Caicedo andere gegadigden. Persoonlijk zou ik Milinkovic Savic ook een fijne gratis transfer vinden. Maar Liverpool haalt zelden spelers van zo oud. Ik kan alleen Milner, Matip en Thiago herinneren in de Klopp tijdperk. Welke Anthony Elanga of Anthony Martial? Je bedoelt zeker niet Antony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Kwal van een vent die Antony. Het is dat het de BPL is, maar die charge van achter op MacAllister had wel (licht)rood kunnen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Het is nog niet echt 't seizoen van Antony, nee. Vervelend mannetje. Was 'ie bij Ajax natuurlijk al, maar toen droeg ik nog een bepaalde bril. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) Komt ie niet gewoon te kort voor de PL? Of ben ik dan te streng? 5 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten