Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Tsja zit Spurs ook niet gewoon in een best lastig parket? De echte wereldtop kun je niet halen qua spelers, dus krijg je z'n Betancur/Kulusevski/Emerson. Het feit dat ze al 500 jaar op een prijs wachten is ook niet echt een overtuigende factor voor grote spelers om naar Spurs te gaan. 

Moet gewoon eens hevig de bezem door die selectie gehaald worden, Lloris/Lucas Moura/Dier/Davies en Sanchez had je al een jaar geleden afscheid van moeten nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Tsja zit Spurs ook niet gewoon in een best lastig parket? De echte wereldtop kun je niet halen qua spelers, dus krijg je z'n Betancur/Kulusevski/Emerson. Het feit dat ze al 500 jaar op een prijs wachten is ook niet echt een overtuigende factor voor grote spelers om naar Spurs te gaan. 

Moet gewoon eens hevig de bezem door die selectie gehaald worden, Lloris/Lucas Moura/Dier/Davies en Sanchez had je al een jaar geleden afscheid van moeten nemen. 

En die "echte" wereldtop komt wel naar Arsenal dan? 

Odegaard is afdankertje van Real Madrid, was Ozil ook... 

Tomiyasu en Tierney komen van Bologna en  Celtic, Jesus en Zinchenko mochten weg bij City... 

Schrikbarend dat mensen hier nu ineens Conte gaan verdedigen terwijl Spurs heel veel geld uitgeeft aan transfers. Net als Conte dat bij al zijn teams deed en doet. 

Laten niet vergeten vorig seizoen Son gewoon PL topscorer was geworden en seizoen ervoor Kane... 

Conte is gewoon over the hill en overschat. 

Niks mis met spelers als Betancur,Kane, Son, Pedro Porro en Hojberg bijvoorbeeld. En Lenglet is ook geen koekenbakker.

Ja en prijs? So what. Liverpool heeft ook 29 jaar gewacht op hun landstitel van paar jaar geleden.... 

Als Arsenal kampioen wordt is het ook pas weer na 19/20 jaar.... 

Laten niet vergeten Spurs laatste seizoenen structureel top 4 haalde, Arsenal neit en een CL finale...

Nu ga ik me mond spoelen met zeep voor Spurs verdedigen hahahah 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

En die "echte" wereldtop komt wel naar Arsenal dan? 

Odegaard is afdankertje van Real Madrid, was Ozil ook... 

Tomiyasu en Tierney komen van Bologna en  Celtic, Jesus en Zinchenko mochten weg bij City... 

Schrikbarend dat mensen hier nu ineens Conte gaan verdedigen terwijl Spurs heel veel geld uitgeeft aan transfers. Net als Conte dat bij al zijn teams deed en doet. 

Laten niet vergeten vorig seizoen Son gewoon PL topscorer was geworden en seizoen ervoor Kane... 

Conte is gewoon over the hill en overschat. 

Niks mis met spelers als Betancur,Kane, Son, Pedro Porro en Hojberg bijvoorbeeld. En Lenglet is ook geen koekenbakker.

Ja en prijs? So what. Liverpool heeft ook 29 jaar gewacht op hun landstitel van paar jaar geleden.... 

Als Arsenal kampioen wordt is het ook pas weer na 19/20 jaar.... 

Laten niet vergeten Spurs laatste seizoenen structureel top 4 haalde, Arsenal neit en een CL finale...

Nu ga ik me mond spoelen met zeep voor Spurs verdedigen hahahah 

Heb het hier ook al gezegd. Conte is goed als hij het beste team van de competitie heef en geld heeft kunnen uitgevent, want op lange termijn win je (zeker als je niet europees moet spelen want je wordt er continu vroeg uit geknikkerd....). Daarom dat spurs nooit met hem in zze had moeten gaan. Altijd al gedacht dat ie nooit het einde van seizoen 2 zou halen.

Daar komt nu bij dat hij tactisch totaal niet flexibel is en niet kan aanpassen naargelang de situatie. Hij heeft gewoon zijn beste tijd gehad.

Hoe hij nu zit te smeken om ontslagen te worden om de premie om te strijken vind ik persoonlijk nog extra zielig als je weet dat hij altijd een dik loon vraagt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei AntiChrist7:

Heb het hier ook al gezegd. Conte is goed als hij het beste team van de competitie heef en geld heeft kunnen uitgevent, want op lange termijn win je (zeker als je niet europees moet spelen want je wordt er continu vroeg uit geknikkerd....). Daarom dat spurs nooit met hem in zze had moeten gaan. Altijd al gedacht dat ie nooit het einde van seizoen 2 zou halen.

Daar komt nu bij dat hij tactisch totaal niet flexibel is en niet kan aanpassen naargelang de situatie. Hij heeft gewoon zijn beste tijd gehad.

Hoe hij nu zit te smeken om ontslagen te worden om de premie om te strijken vind ik persoonlijk nog extra zielig als je weet dat hij altijd een dik loon vraagt

Klinkt een beetje als Guardiola, met het verschil dat die tot nu toe altijd in een gespreid bedje terecht is gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Elano:

Klinkt een beetje als Guardiola, met het verschil dat die tot nu toe altijd in een gespreid bedje terecht is gekomen.

En conte niet?:p  Bij Juventus en Inter had hij met voorsprong het beste team van de competitie.  Zeker nadat Milan destijds Ibra en Silva kwijtgeraakte was er een gigantisch kwaliteitsverschil tussen juventus en de rest van de competitie dat jaren heeft aangehouden, en nu nog eigenlijk. zeker als je naar loonlast kijkt

Guardiola kan ook een knockout wedstrijd winnen in de CL (iets dat conte niet is gelukt sinds 2013....).

Dusja, ik geef je gelijk dat Guardiola ook vaak het beste team van de competitie heeft gehad, maar had toch wel meer concurrentie (buiten dan bij bayern)

En hij moest ook niet elke keer het bestuur schofferen voor hij vertrok met slaande deuren :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.theguardian.com/football/2023/mar/23/premier-league-player-on-bail-amid-allegations-investigated-for-third-offence

Nou Thomas Partey bedankt voor alles tot dusver, maar stop maar aub met voetballen bij Arsenal. Ik hoop dat de club hem uit de selectie zet en schorst net als United Greenwood niet opstelt meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Guardiola kun je toch niet vergelijken met pipo de clown van Spurs.

Staat er ergens dat het Partey is? @Kyrill

8 uur geleden zei cimbomcu:

Guardiola kun je toch niet vergelijken met pipo de clown van Spurs.

Staat er ergens dat het Partey is? @Kyrill

Ja gehoord van mensen op FMScout. Staat in artikel ook al twee keer eerder was, was dus ook met Partey. Prominente rol in het team etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bogatyr:

Screenshot_2023-03-26-23-28-27-186_com.facebook.katana-edit.jpg

Nou geheel in de lijn der verwachting.... Conte komt met veel bombarie,  trekt een compleet Italiaanse technische staf naar binnen met lange contracten, spendeert miljoenen op de transfermarkt, prestaties vallen tegen, Conte zeurt in de media, clasht vervolgens met het bestuur, doet een tirade en vertrekt vervolgens 'in overleg' bij de club, waardoor niet alleen hij maar ook al die stafleden die hij meeneemt met een dikke boterham vertrekken..

Zet dit lijstje bij al zijn clubs neer en het volgt keer op keer hetzelfde traject.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbel! :t:

Zoals ik al omschreef > Meer dan dertig miljoen: kassa rinkelt bij ontslagen Spurs-trainers

Conte krijgt rond de 4 miljoen mee, zijn complete technische staf en team van juristen pakt de overige 25 miljoen...

En dat is dus toch al na Chelsea, Inter en Juventus al de 4e keer dat Conte 'in goed overleg' een club verlaat.

Ik ga me eens aanmelden voor team Conte! Dan zit je er gewoon lekker warmpjes bij joh! <3 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Winst voor Liverpool en Leeds :P . Bah wat zeg ik nu. Ik ga snel mijn mond spoelen met zeep.

Leeds? Ik zeg nog steeds niet dat Arsenal kampioen word maar we gaan echt niet meer door United worden ingehaald ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Leeds? Ik zeg nog steeds niet dat Arsenal kampioen word maar we gaan echt niet meer door United worden ingehaald ;)

Je weet het maar nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ga er ook niet vanuit, maar ik mag blijven hopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Je weet het maar nooit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ga er ook niet vanuit, maar ik mag blijven hopen.

Ach zolang jullie CL halen en allicht de EL winnen is mooi seizoen toch?

En na Real Betis Sevilla, speel je nu tegne Sevilla, ik zie dat wel goed komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ach zolang jullie CL halen en allicht de EL winnen is mooi seizoen toch?

En na Real Betis Sevilla, speel je nu tegne Sevilla, ik zie dat wel goed komen...

Zeker zou dat mooi zijn. Ik ga er ook niet meer vanuit dat we kampioen worden hoor. Maar de FA Cup winnen en de EL zou het seizoen al geweldig maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites