Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op Wembley zal denk ik niet zo moeilijk zijn aangezien er 90.000 in kunnen. Site van Spurs in de gaten houden wanneer er kaarten vrij komen voor general sale. Ik heb dit seizoen een membership bij Arsenal genomen. Volgende week voor het eerst naar Wembley: Arsenal - Chelsea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat Palace tegenwoordig een categorie of twee hoger zat qua aankopen, na oa Zaha, Cabaye en Benteke. Zou niet snel voor die Adrian gaan van WHU. Dan eerder voor Pau die nu volgens mij weer terug is naar Espanyol.

Lees nu al drie dagen lang de vreemdste quote's van Mourinho. Dinsdag: "Andere clubs verzieken transfermarkt met hoge bedragen." Woensdag: "Spurs is sterker geworden, omdat ze niemand hebben gekocht." Vandaag: "Pogba valt in dezelfde categorie als Messi."

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matic dus blijkbaar naar Man Utd voor 45m, wat een bizarre transfer.

Hing al weken in de lucht? Of doel je niet op 'onverwacht' met 'bizar'? Conte had Bakayoko al gehaald, Matic viel tegen het einde van het seizoen meer dan eens weg uit de basis en het is een 'Mourinho speler' (staat zelfs in het persbericht van ManU).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hing al weken in de lucht? Of doel je niet op 'onverwacht' met 'bizar'? Conte had Bakayoko al gehaald, Matic viel tegen het einde van het seizoen meer dan eens weg uit de basis en het is een 'Mourinho speler' (staat zelfs in het persbericht van ManU).

Bedoelde meer bizar van zo'n hoog bedrag voor zo'n speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites