gunner2003 Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Op Wembley zal denk ik niet zo moeilijk zijn aangezien er 90.000 in kunnen. Site van Spurs in de gaten houden wanneer er kaarten vrij komen voor general sale. Ik heb dit seizoen een membership bij Arsenal genomen. Volgende week voor het eerst naar Wembley: Arsenal - Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Lekker reisje hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 (bewerkt) Dacht dat Palace tegenwoordig een categorie of twee hoger zat qua aankopen, na oa Zaha, Cabaye en Benteke. Zou niet snel voor die Adrian gaan van WHU. Dan eerder voor Pau die nu volgens mij weer terug is naar Espanyol. Lees nu al drie dagen lang de vreemdste quote's van Mourinho. Dinsdag: "Andere clubs verzieken transfermarkt met hoge bedragen." Woensdag: "Spurs is sterker geworden, omdat ze niemand hebben gekocht." Vandaag: "Pogba valt in dezelfde categorie als Messi." 27 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Hoe zit het met Baker bij Chelsea? Mag 'ie weg, of? Zo'n fijne speler. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Volgens Goal.com wordt hij weer verhuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Zal wel worden verhuurd aan onderkant PL of top Championship. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Na het verlengen van zijn contract uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Matic dus blijkbaar naar Man Utd voor 45m, wat een bizarre transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Zie het somber in voor Chelsea. De selectie is echt veel te smal om mee te doen op meerdere fronten. Moet echt wel wat bij komen, maar ik verwacht er weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Matic dus blijkbaar naar Man Utd voor 45m, wat een bizarre transfer. Hing al weken in de lucht? Of doel je niet op 'onverwacht' met 'bizar'? Conte had Bakayoko al gehaald, Matic viel tegen het einde van het seizoen meer dan eens weg uit de basis en het is een 'Mourinho speler' (staat zelfs in het persbericht van ManU). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Hing al weken in de lucht? Of doel je niet op 'onverwacht' met 'bizar'? Conte had Bakayoko al gehaald, Matic viel tegen het einde van het seizoen meer dan eens weg uit de basis en het is een 'Mourinho speler' (staat zelfs in het persbericht van ManU). Bedoelde meer bizar van zo'n hoog bedrag voor zo'n speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 (bewerkt) Ah op die fiets. Wel euro's zie ik btw. 31 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Ik vind het juist een goed bedrag voor een onderschatte speler, maar we gaan het zien natuurlijk. Sowieso een prima speler om af te wisselen met Carrick en een middenveld Matic, Herrera, Pogba zie ik wel zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Mourinho ook wel denk ik. Voor de mensen die graag voor hun lol voetbal kijken wordt het er niet beter op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Wat vonden jullie van het ABBA systeem bij de penals? Dacht echt van 'mamma mia' wat krijgen we nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Waarom? Ik vind het een stuk eerlijker dan het vorige systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Ik vind het maar onzin. Oude systeem was prima en leuker om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Wat vonden jullie van het ABBA systeem bij de penals? Dacht echt van 'mamma mia' wat krijgen we nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) Waarom? Ik vind het een stuk eerlijker dan het vorige systeem. Google eens op de grootste hits van Abba ;c Zie zelf overigens meer in het ACDC systeem 8 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Nooit je eigen grap uitleggen, Soof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 (bewerkt) Je ouders hoeven jou dus nooit voor te stellen? Ok spendeer je miljoenen op de transfermarkt, zet je Lingard als wingback... 8 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Je ouders hoeven jou dus nooit voor te stellen? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 augustus 2017 Share Geplaatst 8 augustus 2017 Godver, die is best hard :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 (bewerkt) Brighton have signed Soufyan Ahannach from Dutch side Almere City on a 3-year deal. Van Jupiler naar BPL.. Wordt het gat dan toch kleiner.. 10 augustus 2017 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Vanavond gaat het weer beginnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten