Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Haha Arsenal fans.. Dit is City. Beste PL team ooit. Om kampioen te worden heb je minimaal 90 punten nodig. Daaronder doe je achterna gaan. Afgelopen jaren terugkerend stress hier. Hartverscheurend als je met 90+ nogsteeds niet kampioen wordt. Helaas is dat een feit. Los van dat het schwalbe was.

Niet goed gespeeld. Wel weer een grote wedstrijd gewonnen. Tja. Hopelijk winnen ze de twee thuiswedstrijden voor de wk nog om beetje positief de wkstop in te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Acquafresca:

Haha Arsenal fans.. Dit is City. Beste PL team ooit. Om kampioen te worden heb je minimaal 90 punten nodig. Daaronder doe je achterna gaan. Afgelopen jaren terugkerend stress hier. Hartverscheurend als je met 90+ nogsteeds niet kampioen wordt. Helaas is dat een feit. Los van dat het schwalbe was.

Niet goed gespeeld. Wel weer een grote wedstrijd gewonnen. Tja. Hopelijk winnen ze de twee thuiswedstrijden voor de wk nog om beetje positief de wkstop in te gaan. 

Sterker nog 97 punten werden jullie tweede mee 😔😭Ik ben en blijf niet bij jouw "Hahaaha Arsenal fans" horen. Doel is en blijft voor mij CL halen, wanneer we dat spelen is 7 jaar sinds de vorige keer :nono::cab:

Titel is en blijf bonus en geen vereiste. Ben blij Liverpool gewonnen heeft, die Conte is volstrekt losgelaten idioot. Ballen uit mensen hun hand gaan slaan :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Kyrill:

Sterker nog 97 punten werden jullie tweede mee 😔😭Ik ben en blijf niet bij jouw "Hahaaha Arsenal fans" horen. Doel is en blijft voor mij CL halen, wanneer we dat spelen is 7 jaar sinds de vorige keer :nono::cab:

Titel is en blijf bonus en geen vereiste. Ben blij Liverpool gewonnen heeft, die Conte is volstrekt losgelaten idioot. Ballen uit mensen hun hand gaan slaan :-D

Komaan, hij is een mastermind. 1 op 15 tegen directe concurrenten, daar zit ongetwijfeld een meesterplan achter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei AntiChrist7:

Komaan, hij is een mastermind. 1 op 15 tegen directe concurrenten, daar zit ongetwijfeld een meesterplan achter

Hihihi haha, eens.

2 uur geleden zei Aaron21:

Hij heeft gewoon de spelers niet en moet dringend nieuw materiaal krijgen xxx

Echt totaal niet mee eens. Zou je je niet eerder zorgen maken om Manchester United? xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Aaron21:

zal er volgende keer in een spoiler speciaal voor jou bij zetten of ik iets al dan niet ironisch bedoel.

Zucht. United gaat serieus niet goed of wel dan? Ik ben wel gewend inmiddels je vrijwel nooit meer inhoudelijk wat zegt. Maar bespaar me dan voortaan ook, met mij onnodig te quoten. 

Bailey had erg goede wedstrijd iig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Zucht. United gaat serieus niet goed of wel dan? Ik ben wel gewend inmiddels je vrijwel nooit meer inhoudelijk wat zegt. Maar bespaar me dan voortaan ook, met mij onnodig te quoten. 

Bailey had erg goede wedstrijd iig. 

waarom haal je nu Man U erbij. het ging over de slechte prestaties van Tottenham en Conte. daar reageerde ik op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

waarom haal je nu Man U erbij. het ging over de slechte prestaties van Tottenham en Conte. daar reageerde ik op.

Gebruik je creativiteit kan jezelf antwoord bedenken. Ik heb geen behoefte aan deze discussie meer, waarbij je weer ontwijkt. Doei Aaron21. Gaat net zo goed hier met mij op dit forum en kom jij met dit. Dit is laatste ik hierover ga zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En alleen maar enige wat ik zeg , zal je je niet zorgen maken om Manchester United...

En dat mag dus al niet.....

Reden was omdat United weer verloor en zelfs nog onder Spurs staat op de ranglijst met een negatief doelsaldo oa......

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten Hag toch wel een serieus probleempje. Ten eerste het defensief positie kiezen van Eriksen, dat liet weer volledig te wensen over en was een belangrijk onderdeel van de eerste en derde tegengoal. Ten tweede Ronaldo die weer niks toevoegt in de spits. Je pressing valt weg en iedereen zoekt hem maar je haalt er niks uit. Dan moet Rashford ineens op rechts en het meest idiote was nog dat die arme Van de Beek de hele tijd diep moest gaan lopen voor niks. Nee, heel onsamenhangend.

Eigenlijk zouden ze nog steeds hun Frenkie-achtige middenvelder moeten halen en heb je een alternatieve spits nodig. En moet je hopen dat Antony en Martial weer snel fit zijn en Sancho ooit nog eens wat vorm gaat vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Socrates:

Ten Hag toch wel een serieus probleempje. Ten eerste het defensief positie kiezen van Eriksen, dat liet weer volledig te wensen over en was een belangrijk onderdeel van de eerste en derde tegengoal. Ten tweede Ronaldo die weer niks toevoegt in de spits. Je pressing valt weg en iedereen zoekt hem maar je haalt er niks uit. Dan moet Rashford ineens op rechts en het meest idiote was nog dat die arme Van de Beek de hele tijd diep moest gaan lopen voor niks. Nee, heel onsamenhangend.

Eigenlijk zouden ze nog steeds hun Frenkie-achtige middenvelder moeten halen en heb je een alternatieve spits nodig. En moet je hopen dat Antony en Martial weer snel fit zijn en Sancho ooit nog eens wat vorm gaat vinden. 

Er is nog voldoende op te bouwen en door te selecteren in Manchester. Vooral als er door blessures of het drukke programma jongens een duel niet mee kunnen doen. Veel mensen wijzen dan al snel op alle investeringen, maar ik vermoed dat er nog wel een jaar of twee voorbij gaat voor Manchester écht weer mee zou kunnen doen om de titel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites