Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Mansveld:

Rij je achteruit? Binnen die tijd zit ik in Duinkerke.

En dan nog lopen naar huis van Snor zelf... Zit ik al gauw aan minstens 3,5 uur... En natuurlijk ook nog naar HS komen sluit ik 4 uur zkr niet uit... 

Nee ik rijd niet, wordt gereden. Tjoeke tjoeke

Screenshot_20220919-165208_NS.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei delichris:

Hij woont niet in Emmen hoor. Je bent zo gauw nog een half uur onderweg met openbaar vervoer.  Van Den Haag naar Assen is 2 en half uur en dan 10 minuten met de bus  . Ik woon dus dichterbij hahaha

Weerdinge ligt echt aan Emmen, op de fiets een kleine 10 minuten vanaf het station. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arsène:

Bedankt voor je moeite en energie maat.... Maar 880 pond voor een shirt  Wtf en 70-80 pond voor fucking muts/pet.. Pure oplichterij. Niet kopen daar!! Shirt op officiële Arsenal website is al rond 70-80 pond maar. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Bedankt voor je moeite en energie maat.... Maar 880 pond voor een shirt  Wtf en 70-80 pond voor fucking muts/pet.. Pure oplichterij. Niet kopen daar!! Shirt op officiële Arsenal website is al rond 70-80 pond maar. 

O ja nee ga het niet kopen hoor :) maar kreeg die pushmelding vanuit de app dus ik zat er effe doorheen te scrollen. 

En dit is de officiële Arsenal shop he

Link naar opmerking
Deel via andere websites