Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, Bogatyr said:

Ik vind het echt wel enorm leuk om Manchester United zo terug te zien komen in de stand. Wel jammer dat Arsenal nu verliest.

Ondanks dat ze hier verliezen hebben ze wel een goede wedstrijd gespeeld. Wellicht hadden ze niet die aanvallende wissels moeten maken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @delichris @Aaron21 en beetje voor @La Pulga.

Koekje van eigen deeg, Odegaard vond ik zijn zwaktste wedstrijd tot nu toe spelen, besluiteloos in de laatste 16. 2/3 goals krijg je tegen omdat je defensieve lijn tegen fucking middellijn aanstaat, ongeloofelijk. Zat keer aan te komen een nederlaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Gefeliciteerd @delichris @Aaron21 en beetje voor @La Pulga.

Koekje van eigen deeg, Odegaard vond ik zijn zwaktste wedstrijd tot nu toe spelen, besluiteloos in de laatste 16. 2/3 goals krijg je tegen omdat je defensieve lijn tegen fucking middellijn aanstaat, ongeloofelijk. Zat keer aan te komen een nederlaag.

Bedankt Karel, dat kleine beetje doet me al goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Karlo:

Meteen het logo kussen vond ik dan wel weer wat overdreven.

Ach zo'n logo kussen moet je toch ook geen waarde aan hechten, die wist gewoon niet hoe die het anders moest vieren. Als volgende week City komt met het verdubbele van zijn salaris is die weer 4 maanden niet op de training te bekennen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Karlo:

Meteen het logo kussen vond ik dan wel weer wat overdreven.

Haha ja tuurlijk, maar mooi man dat hij bij ons vandaan komt man. 100 miljoen he, Bale, CR7 en Pogba bedragen. Bizar.   Daar moeten we gewoon blij mee zijn en hopelijk dat hij daar slaagt, ook goed voor de Eredivisie. Daarnaast heeft Ajax een afscheidsfilmpje gemaakt van 22 minuten met hem, dan krijg je toch wel weer sympathie hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Haha ja tuurlijk, maar mooi man dat hij bij ons vandaan komt man. 100 miljoen he, Bale, CR7 en Pogba bedragen. Bizar.   Daar moeten we gewoon blij mee zijn en hopelijk dat hij daar slaagt, ook goed voor de Eredivisie. Daarnaast heeft Ajax een afscheidsfilmpje gemaakt van 22 minuten met hem, dan krijg je toch wel weer sympathie hoor.

Voor de Eredivisie en toekomstige verkopen van Ajax is het hartstikke goed wanneer hij en Martinez slagen. Dus daar hoop ik ook absoluut op. Natuurlijk is het een broodvoetballer. Komt volgend jaar Real Madrid, dan gaat hij weer. Dat is nu eenmaal zo. Moeten we misschien ook niet te moeilijk over doen allemaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites