Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 2 minutes ago, Bogatyr said: Ik vind het echt wel enorm leuk om Manchester United zo terug te zien komen in de stand. Wel jammer dat Arsenal nu verliest. Ondanks dat ze hier verliezen hebben ze wel een goede wedstrijd gespeeld. Wellicht hadden ze niet die aanvallende wissels moeten maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Makkie, 3-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Gefeliciteerd @delichris @Aaron21 en beetje voor @La Pulga. Koekje van eigen deeg, Odegaard vond ik zijn zwaktste wedstrijd tot nu toe spelen, besluiteloos in de laatste 16. 2/3 goals krijg je tegen omdat je defensieve lijn tegen fucking middellijn aanstaat, ongeloofelijk. Zat keer aan te komen een nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Dankje @Kyrill. Arsenal was misschien de betere, maar de punten zijn gelukkig voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 4 minuten geleden zei Azpi: Wat is daar mis mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Just now, Kyrill said: Wat is daar mis mee? niks, is toch leuk als hij weer terug komt naar de PL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 1 minuut geleden zei Azpi: niks, is toch leuk als hij weer terug komt naar de PL Ik dacht je sarcastisch was..... Duidelijk, heb ik niks gezegd! Zkr leuk ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Gefeliciteerd @delichris @Aaron21 en beetje voor @La Pulga. Koekje van eigen deeg, Odegaard vond ik zijn zwaktste wedstrijd tot nu toe spelen, besluiteloos in de laatste 16. 2/3 goals krijg je tegen omdat je defensieve lijn tegen fucking middellijn aanstaat, ongeloofelijk. Zat keer aan te komen een nederlaag. Bedankt Karel, dat kleine beetje doet me al goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 7 minuten geleden zei La Pulga: Bedankt Karel, dat kleine beetje doet me al goed. Klein beetje gefeliciteerd dan met deze grote overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Heerlijk om nu samen te wonen met een Arsenal fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Antony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 8 minuten geleden zei cimbomcu: Antony Meteen het logo kussen vond ik dan wel weer wat overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 2 minuten geleden zei Karlo: Meteen het logo kussen vond ik dan wel weer wat overdreven. Ach zo'n logo kussen moet je toch ook geen waarde aan hechten, die wist gewoon niet hoe die het anders moest vieren. Als volgende week City komt met het verdubbele van zijn salaris is die weer 4 maanden niet op de training te bekennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 2 minuten geleden zei Karlo: Meteen het logo kussen vond ik dan wel weer wat overdreven. Haha ja tuurlijk, maar mooi man dat hij bij ons vandaan komt man. 100 miljoen he, Bale, CR7 en Pogba bedragen. Bizar. Daar moeten we gewoon blij mee zijn en hopelijk dat hij daar slaagt, ook goed voor de Eredivisie. Daarnaast heeft Ajax een afscheidsfilmpje gemaakt van 22 minuten met hem, dan krijg je toch wel weer sympathie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 (bewerkt) Reecey 2028 Fofana 2029 rechterkant van de verdediging is in goede handen voor de komende 6 jaar 5 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Haha ja tuurlijk, maar mooi man dat hij bij ons vandaan komt man. 100 miljoen he, Bale, CR7 en Pogba bedragen. Bizar. Daar moeten we gewoon blij mee zijn en hopelijk dat hij daar slaagt, ook goed voor de Eredivisie. Daarnaast heeft Ajax een afscheidsfilmpje gemaakt van 22 minuten met hem, dan krijg je toch wel weer sympathie hoor. Voor de Eredivisie en toekomstige verkopen van Ajax is het hartstikke goed wanneer hij en Martinez slagen. Dus daar hoop ik ook absoluut op. Natuurlijk is het een broodvoetballer. Komt volgend jaar Real Madrid, dan gaat hij weer. Dat is nu eenmaal zo. Moeten we misschien ook niet te moeilijk over doen allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Tuchel ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Had hem dan voor de start ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Tuchel ontslagen. @Azpi Called it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 6 minuten geleden zei Michaelinho*: @Azpi Called it Die is nog niet over de schrik heen vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Welkom terug in Londen Pochettino.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 (bewerkt) 45 minutes ago, delichris said: Die is nog niet over de schrik heen vermoed ik. ben net wakker en kan het niet geloven wat een achterlijke beslissing ze hebben goed naar Abramovich gekeken 7 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 15 minuten geleden zei Lazy: Welkom terug in Londen Pochettino.. Die zal het wel worden ja. Verder is er ook niet echt iemand beschikbaar. Behalve Jaap Stam, Cocu en F. de Boer dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten