Aaron21 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Ja klopt, Like I Said heb vertrouwen in dat CL nu wel gaat lukken, fucking eindelijk. ik wil je niet uit een droom halen, maar het wordt ofwel Arsenal, ofwel Chelsea. meer CL plaatsjes zijn er niet na Man.City, Liverpool en Spurs. dus als jij lacht, weent Azpi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 15 minuten geleden zei Aaron21: ik wil je niet uit een droom halen, maar het wordt ofwel Arsenal, ofwel Chelsea. meer CL plaatsjes zijn er niet na Man.City, Liverpool en Spurs. dus als jij lacht, weent Azpi. Ik wil jou niet uit je droom halen, maar ik zie Spurs geen top 3 halen. Voor mij is het voor plek 3-4 in willekeurige volgorde Chelsea, Arsenal en Manchester United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 3 minutes ago, cimbomcu said: He Azpi waar komt je liefde voor Chelsea vandaan? @Azpi Vanaf ongeveer 2004 (toen ik 10 was) keek ik elke zondag ochtend naar Match Of the Day (mijn ouders wouden uitslapen en ik was altijd vroeg wakker en ik geloof dat de herhaling om 7.30 of 8.30 op BBC 1 was). In 2009 die wedstrijden tegen Liverpool in de CL en die beruchte wedstrijd tegen Barcelona…toen is het echt begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zo ziek altijd die intensiteit bij die potjes in Engeland. Vond het overigens te licht voor een penalty voor Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Haaland, fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ze weten hem te vinden en hij schiet ze er in. Benieuwd hoeveel hij er heeft aan het eind van het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Wat een avond. Transferspektakel. Haaland die veel te goed is voor deze wereld. PSV met 22 goals na 4 wedstrijden. Nog even en Nottingham Forest wordt kampioen, en Liverpool degradeert. Hoe kan het overigens dat de leiding van Liverpool niet wil investeren? Iedereen ziet toch dat er middenvelders missen? @Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) Voor onze Belgen, Lokonga speelt echt heerlijk man. Geen idee wie van jullie Anderlecht fan is of was, sorry. Had al 4-0 kunnen staan voor Arsenal lol 31 augustus 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 minutes ago, Kyrill said: Voor onze Belgen, Lokonga speelt echt heerlijk man. Geen idee wie van jullie Anderlecht fan is of was, sorry. Had al 4-0 kunnen staan voor Arsenal lol Zou mooi zijn als Gerrard ontslagen werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zojuist zei Azpi: Zou mooi zijn als Gerrard ontslagen werd Dean Smith deed het beter ja, denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 15 minuten geleden zei Kyrill: Voor onze Belgen, Lokonga speelt echt heerlijk man. Geen idee wie van jullie Anderlecht fan is of was, sorry. Had al 4-0 kunnen staan voor Arsenal lol onze Belgische talentjes doen het goed in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Net bij de club en meteen goaltje van Isak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Sterke analyse van Aron Winter zeg: 'als ze die scoren, wordt het een hele andere wedstrijd'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 @Acquafresca is 't Klopp effect voorbij in de PL? Of wordt Mane gewoon teveel gemist en feit Jota geblesseerd is en niet fit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 10 minuten geleden zei Kyrill: @Acquafresca is 't Klopp effect voorbij in de PL? Of wordt Mane gewoon teveel gemist en feit Jota geblesseerd is en niet fit? Too soon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zojuist zei joostmakaay: Too soon Hahahaahha ja. Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) 4 minutes ago, Kyrill said: Hahahaahha ja. Wtf 5 minuut extra en scoren in de 98e minuut dat kan alleen met Liverpool, stel je voor dat ze te ver achterop raken zeg 31 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 minuut geleden zei Azpi: 5 minuut extra en scoren in de 98e minuut dat kan alleen met Liverpool Verfrissend dat het tijdrekken een keer niet loont Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Just now, joostmakaay said: Verfrissend dat het tijdrekken een keer niet loont Ja dat wel! Vraag me wel af als ze bij andere teams ook nog eens 3 minuten extra tijd toevoegen aan de extra tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 4 minuten geleden zei Azpi: Ja dat wel! Vraag me wel af als ze bij andere teams ook nog eens 3 minuten extra tijd toevoegen aan de extra tijd bij Chelsea zeker niet want die worden toch altijd zo benadeeld, zeker als ze al teveel punten hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 12 minuten geleden zei Azpi: 5 minuut extra en scoren in de 98e minuut dat kan alleen met Liverpool, stel je voor dat ze te ver achterop raken zeg Valt mee dat het eens bij een andere club dan Man Utd gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 9 minutes ago, Aaron21 said: bij Chelsea zeker niet want die worden toch altijd zo benadeeld, zeker als ze al teveel punten hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 8 uur geleden zei Mansveld: Valt mee dat het eens bij een andere club dan Man Utd gebeurt. Fergie time is al jaren voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 9 uur geleden zei Azpi: Weet niet wat iedereen jankt, van Rashford is echt geen buitenspel lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten