Sophomore Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 (bewerkt) Door deze guy :D 8 mei 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Arsenal eens geen vierde. Denk dat ze beter gewoon een nieuw innovatief systeem kunnen bedenken met de hele selectie. 3 daagjes trainen en je wint zo alles. Althans dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Arsenal eens geen vierde. Denk dat ze beter gewoon een nieuw innovatief systeem kunnen bedenken met de hele selectie. 3 daagjes trainen en je wint zo alles. Althans dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen. Heb je nou zelf niet door hoe ongelooflijk vermoeiond je bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 Haha, en maar hopen achter z'n pc dat Nz4reno gaat reageren. Sebas praktijken. Scheelt alleen 20 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Jij geniet hier echt van hè, ouwe rakker. @Pino Hopelijk kun je lekker genieten van je oude goude gedrag en kun je weer even vooruit met je leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Manchester United geen doelpunt gemaakt uit bij de top zes (moeten wel nog naar Spurs). Mourinho master class he @Hansje :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 [quote name='Sophomore']Manchester United geen doelpunt gemaakt uit bij de top zes (moeten wel nog naar Spurs). Mourinho master class he @Hansje :huhu:[/QUOTE] Huhu, die 0-0 uit bij Liverpool was vintage Mourinho, die bij City in zekere zin ook al waren ze daar iets minder. Chelsea uit en Arsenal uit kwamen door omstandigheden, respectievelijk de reorganisatie nog volop aan de gang of een B-team. Dat ze thuis maar één keer gewonnen hebben (Chelsea, 2-0) is erger eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 [quote name='N4z4reno']Jij geniet hier echt van hè, ouwe rakker. @Pino Hopelijk kun je lekker genieten van je oude goude gedrag en kun je weer even vooruit met je leven.[/QUOTE] Dankje man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Huhu, die 0-0 uit bij Liverpool was vintage Mourinho, die bij City in zekere zin ook al waren ze daar iets minder. Chelsea uit en Arsenal uit kwamen door omstandigheden, respectievelijk de reorganisatie nog volop aan de gang of een B-team. Dat ze thuis maar één keer gewonnen hebben (Chelsea, 2-0) is erger eigenlijk. Nee ok, uit gelijkspelen tegen topteams is geen ramp. Als je thuis maar wint van de Swansea's etc. Daar hebben ze natuurlijk de top vier (of hoger) laten liggen, met al die gelijkspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Kampioenspot van Chelsea nu. (d) West Brom uit is wel een taaie pot, maar ik heb er wel vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 (bewerkt) Thuis kampioen worden is toch veel mooier. Al worden in alle landen behalve NL, de landstitel toch pas op de laatste speeldag of laatste thuiswedstrijd uitgereikt? Schijt dat Vitesse in de rust een rondje om het veld mag lopen met de KNVB beker. Grapje he @Justin Denk aan je bloeddruk. Nee vanaf nu stop ik echt met deze gekkigheid, beloofd ok. 12 mei 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 [quote name='Sophomore']Thuis kampioen worden is toch veel mooier. Al worden in alle landen behalve NL, de landstitel toch pas op de laatste speeldag of laatste thuiswedstrijd uitgereikt? Schijt dat Vitesse in de rust een rondje om het veld mag lopen met de KNVB beker. Grapje he @Justin Denk aan je bloeddruk. Nee vanaf nu stop ik echt met deze gekkigheid, beloofd ok. [/QUOTE] Nee hoor? Als je kampioen word krijg je hem gewoon uitgereikt. Al zou je hier zelf misschien okk wel voor kunnen kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Nee hoor? Als je kampioen word krijg je hem gewoon uitgereikt. Al zou je hier zelf misschien okk wel voor kunnen kiezen Echt? Nou we zullen het zo zien dan. Bats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Wanneer komt de trophy presentation @Frankjeee ? Wil eigenlijk wel maar bed, duurt me wat lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Knap hoor van Conte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Zeer zeker knap. Heeft 'zijn' 5-2-3/3-4-3 ingevoerd en toen is het als een tierelier gaan lopen. Je ziet een aantal andere clubs (Tottenham, Arsenal, etc.) die formatie nu ook overnemen, dat zegt ook wel wat. Enige jammere aan Conte is dat ie bij de verkeerde club zit ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Nu nog wel jah Die PL trophy gaat denk ik niet meer uitgereikt worden vannacht? Zal nog eens naar een Ajacied luisteren Frankie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 (bewerkt) [quote name='Sophomore']Wanneer komt de trophy presentation @Frankjeee ? Wil eigenlijk wel maar bed, duurt me wat lang. [/QUOTE] Weet ik niet. Die rugby league boeit me niet zo. Zal vast al zijn geweest ondertussen oj niet dus. Volgende keer beter. Je moet maar vaker luisteren ja. Jij zei toch ook dat was Sanchez kan Isimiat ook kan? 13 mei 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Michy het fenomeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Heerlijke titel :D Zo verdiend voor Conte, hoe hij de ploeg weer op de rit heeft gekregen, heel erg knap. Voor volgend seizoen mag er wel wat bij wil je Europees ook mee doen. Ben benieuwd of in de verdediging Ake, Zouma en de terugkerende Christensen hun kansen krijgen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Terechte titel. Chelsea was fantastisch. Ook knap met spelers als Alonso en Moses op de flanken, niet direct spelers die ik op het niveau Chelsea zou schatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Michy het fenomeen [twitter]863145485942616065[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Haha die Costa, wat een gozer. Mooi voor Terry. Enorm respect voor Fabregas trouwens, wat heeft die zich toch nog weten te ontwikkelen in het systeem van Conte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Terechte titel. Chelsea was fantastisch. Ook knap met spelers als Alonso en Moses op de flanken, niet direct spelers die ik op het niveau Chelsea zou schatten. Ik vraag me af of Alonso en Moses dit niveau volgend jaar weer kunnen laten zien. Mag voor beide wel een concurrent komen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Ik vraag me af of Alonso en Moses dit niveau volgend jaar weer kunnen laten zien. Mag voor beide wel een concurrent komen eigenlijk. Vond Alonso wel erg sterk, maar voor Moses zeker. Al hebben ze mij sowieso positief verrast, ben ook benieuwd of ze dit niveau volgend seizoen kunnen doorzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten