Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Arsenal eens geen vierde. Denk dat ze beter gewoon een nieuw innovatief systeem kunnen bedenken met de hele selectie. 3 daagjes trainen en je wint zo alles.

Althans dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal eens geen vierde. Denk dat ze beter gewoon een nieuw innovatief systeem kunnen bedenken met de hele selectie. 3 daagjes trainen en je wint zo alles.

Althans dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen.

Heb je nou zelf niet door hoe ongelooflijk vermoeiond je bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Manchester United geen doelpunt gemaakt uit bij de top zes (moeten wel nog naar Spurs). Mourinho master class he @Hansje :huhu:[/QUOTE] Huhu, die 0-0 uit bij Liverpool was vintage Mourinho, die bij City in zekere zin ook al waren ze daar iets minder. Chelsea uit en Arsenal uit kwamen door omstandigheden, respectievelijk de reorganisatie nog volop aan de gang of een B-team. Dat ze thuis maar één keer gewonnen hebben (Chelsea, 2-0) is erger eigenlijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu, die 0-0 uit bij Liverpool was vintage Mourinho, die bij City in zekere zin ook al waren ze daar iets minder. Chelsea uit en Arsenal uit kwamen door omstandigheden, respectievelijk de reorganisatie nog volop aan de gang of een B-team. Dat ze thuis maar één keer gewonnen hebben (Chelsea, 2-0) is erger eigenlijk.

Nee ok, uit gelijkspelen tegen topteams is geen ramp. Als je thuis maar wint van de Swansea's etc. Daar hebben ze natuurlijk de top vier (of hoger) laten liggen, met al die gelijkspelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis kampioen worden is toch veel mooier. Al worden in alle landen behalve NL, de landstitel toch pas op de laatste speeldag of laatste thuiswedstrijd uitgereikt? Schijt dat Vitesse in de rust een rondje om het veld mag lopen met de KNVB beker. Grapje he @Justin Denk aan je bloeddruk. Nee vanaf nu stop ik echt met deze gekkigheid, beloofd ok. bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Thuis kampioen worden is toch veel mooier. Al worden in alle landen behalve NL, de landstitel toch pas op de laatste speeldag of laatste thuiswedstrijd uitgereikt? Schijt dat Vitesse in de rust een rondje om het veld mag lopen met de KNVB beker. Grapje he @Justin Denk aan je bloeddruk. Nee vanaf nu stop ik echt met deze gekkigheid, beloofd ok. [/QUOTE] Nee hoor? Als je kampioen word krijg je hem gewoon uitgereikt. Al zou je hier zelf misschien okk wel voor kunnen kiezen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Wanneer komt de trophy presentation @Frankjeee ? Wil eigenlijk wel maar bed, duurt me wat lang. [/QUOTE] Weet ik niet. Die rugby league boeit me niet zo. Zal vast al zijn geweest ondertussen oj niet dus. Volgende keer beter. Je moet maar vaker luisteren ja. Jij zei toch ook dat was Sanchez kan Isimiat ook kan? bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke titel :D Zo verdiend voor Conte, hoe hij de ploeg weer op de rit heeft gekregen, heel erg knap.

Voor volgend seizoen mag er wel wat bij wil je Europees ook mee doen. Ben benieuwd of in de verdediging Ake, Zouma en de terugkerende Christensen hun kansen krijgen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terechte titel. Chelsea was fantastisch. Ook knap met spelers als Alonso en Moses op de flanken, niet direct spelers die ik op het niveau Chelsea zou schatten.

Ik vraag me af of Alonso en Moses dit niveau volgend jaar weer kunnen laten zien. Mag voor beide wel een concurrent komen eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af of Alonso en Moses dit niveau volgend jaar weer kunnen laten zien. Mag voor beide wel een concurrent komen eigenlijk.

Vond Alonso wel erg sterk, maar voor Moses zeker. Al hebben ze mij sowieso positief verrast, ben ook benieuwd of ze dit niveau volgend seizoen kunnen doorzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites