Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Dat zeg je toch letterlijk?

Zegt daarnaast geen gekke dingen, enkel dat die tegengoal niet had mogen vallen. Dat hij zeikt om versterkingen lijkt me niet gek, veel blessuregevallen daar, oude spelers, matige spelers, etc. Hebben een nieuwe eigenaar die beloofd had geld erin te pompen (volgens mij), Koeman zal ook vast met dat idee daarheen zijn gegaan, dus dan moet je ook je woord nakomen. Die laatste zin vind ik wel grappig, heb je de afgelopen 15 wedstrijden van Chelsea daar niet over zien zeiken. Of tel je daar de wingbacks niet mee, maar bij Everton wel?

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt daarnaast geen gekke dingen, enkel dat die tegengoal niet had mogen vallen. Dat hij zeikt om versterkingen lijkt me niet gek, veel blessuregevallen daar, oude spelers, matige spelers, etc. Hebben een nieuwe eigenaar die beloofd had geld erin te pompen (volgens mij), Koeman zal ook vast met dat idee daarheen zijn gegaan, dus dan moet je ook je woord nakomen. Die laatste zin vind ik wel grappig, heb je de afgelopen 15 wedstrijden van Chelsea daar niet over zien zeiken. Of tel je daar de wingbacks niet mee, maar bij Everton wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien meer de focus hebben op ''Elke dag aan het zeiken om versterkingen, clubleiding afvallen, spelers afvallen'' ipv het zinnetje over 5 man achterin, dat is ironisch bedoelt en het betekent dan ook niet dat 5 man achterin altijd verdedigend is. Het gaat over het constante zeiken van Koeman. Of het nou over het speelschema, transferbeleid, eigen spelers afkraken gaat. Hij blijft maar zeiken. Oja één keer in twee weken tijd moet die ook altijd weer wat negatiefs roepen over de Eredivisie of over de mentaliteit van de spelers. Nee beetje eng allemaal. Voor de rest is het een leuke trainer voor de subtop gebleken, niet meer dan dat. Heeft die deze week al geroepen dat hij later graag Barca zou willen trainen? Dat komt ook wel eens voorbij :D Ben benieuwd, dan Messi op rechts gooien en Pelle halen en dan lange ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uh nee hoor, om aan te geven dat Everton gewoon hoort op zo'n plek. Dat Martinez elfde is geworden betekent dat hij ondermaats presteert. Koeman presteert prima maar hij presteert pas goed als die bijvoorbeeld top 5 zou halen. Of wat meer zou presteren Europees of beker. Everton hoort toch gewoon rond plek 7?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha met Feyenoord moest die kampioen geworden, niet gelukt. Bij Everton presteerde zijn voorgangers ook hetzelfde.

Je zegt het verkeerd. Hij had de beste selectie om kampioen te worden alleen hoef je bij Feyenoord nooit meer kampioen te worden want dan loopt het dun uit de broek in Rotterdam. Dus hij moest niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 jaar Feyenoord mag je best kampioen worden, vooral met een selectie als hij had 2 jaar lang. Vind die selectie ook beter dan wat Feyenoord nu heeft. Plus dat Ajax toen ook niet geweldig was.

ja want in Rotterdam is met andere trainer's de ene prijs na de andere gepakt.

oh nee....

....

Your 'argument' is invalid.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koeman is al jaren stabiel aan het presteren en laat sommige teams zelfs iets boven zich uitstijgen. Maar Cim vindt hem overschat, ok. Volgens mij overschat jij je eigen kennis nu een beetje Cim.

Met Feyenoord kampioen moeten worden is al helemaal belachelijk. Op basis waarvan? De geweldige individuele kwaliteiten die we toen hadden?

Kijk voor de grap eens naar de spelers die we toen hadden. Leerdam, Cabral, Verhoek, Bakkal, Fernandez, Cisse, Van Haaren etc.

En dat zijn alleen de echt dramatische spelers die ook nog regelmatig speelden.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites