Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Satyr:

2-0 voor Brentford na 20 minuten + een bal via de lat op de lijn en eruit. Ziet er goed uit.

Ja die gaan lekker. 

Ben ondertussen mijn Zweeds even aan het bijscholen ? in de rust even kijken of ik de stream weer in het Engels kan vinden. Die klapte er na een paar minuten uit. Al is dit ook niet heel erg, kan er nog wel iets van maken en het gaat toch meer om het voetbal natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2021 om 19:05 zei Socrates:

Dat Brentford is net het Deense nationale elftal. 7 Denen onder contract, bijzonder. 

Ja idd. Hoop wel ze nog gaan versterken hun keeper David Raya met 12 miljoen marktwaarde is hun een na meest waardevolle speler op Toney (18 miljoen waarde) na :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2021 om 19:05 zei Socrates:

Dat Brentford is net het Deense nationale elftal. 7 Denen onder contract, bijzonder. 

Wolven en (vroeger) Arsenal hadden nog meer van één nationaliteit.

edit: Niet Britse nationaliteit

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Conte op weg naar Spurs :-D Wat een vreselijke combinatie zeg. Een coach die vooral flink wil investeren en dat ook echt nodig heeft met een voorzitter die het liefst nog 150 jaar vast gaat houden aan Kane, Lloris en noem ze allemaal maar op. Zo gierig is als de pest ook en zelfs voor een dode Harry Kane nog 894 miljoen zal vragen. Als het rond gaat komen is het na max een maand of 6 al voorbij , vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kane lekker weg doen. Krijg je waarschijnlijk veel te veel voor. Maar zoiets zullen ze wel niet durven inderdaad.

Ook wel einde voor Bergwijn als Conte gaat vasthouden aan zijn favoriete formatie(s). Tenzij hij een soort Hateboer/Hakimi gaat worden, maar vraag ik me af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kyrill:

En dan vond je Conte al geen goede keuze, Gatusso:-D

Conte heeft toch juist nee gezegd tegen Spurs? Gatusso heeft opzich prima gedaan bij Napoli. Maar Spurs staat even goed voor lul na afwijzingen van Ten Hag, Conte, Foseca, Allegri en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartlepool terug in League Two, ze stonden vandaag lang voor tegen Torquay, waar in de 96 minuut de 1-1 door de keeper werd gescoord. Hij pakte daarna de eerste twee pingels, maar Torquay miste die ook en uiteindelijk werd het 5-4 in de starfschoppenreeks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Satyr:

Hartlepool terug in League Two, ze stonden vandaag lang voor tegen Torquay, waar in de 96 minuut de 1-1 door de keeper werd gescoord. Hij pakte daarna de eerste twee pingels, maar Torquay miste die ook en uiteindelijk werd het 5-4 in de starfschoppenreeks.

Hoe is dat niveau om live te zien? Is vermakelijk? Vroeger, paar jaar geleden nog. Kon je na MOTD samenvattingen blijven kijken tot en met 8e niveau ofzo. Is me maar 1x gelukt wakker te blijven en tot heel laag niveau te kijken die samenvattingen. Ik vond erg vermakelijk maar live is anders neem ik aan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites