FMNOOB Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 @Satyr is de wedstrijd nog ergens live te volgen of wordt het streamen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 3 minuten geleden zei FMNOOB: @Satyr is de wedstrijd nog ergens live te volgen of wordt het streamen . Streampje zoeken ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 2-0 voor Brentford na 20 minuten + een bal via de lat op de lijn en eruit. Ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 1 minuut geleden zei Satyr: 2-0 voor Brentford na 20 minuten + een bal via de lat op de lijn en eruit. Ziet er goed uit. Ja die gaan lekker. Ben ondertussen mijn Zweeds even aan het bijscholen ? in de rust even kijken of ik de stream weer in het Engels kan vinden. Die klapte er na een paar minuten uit. Al is dit ook niet heel erg, kan er nog wel iets van maken en het gaat toch meer om het voetbal natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Heel ongelukkig die rode kaart. Wel terecht overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Na 9 verloren play-off finales, wint Brentford eindelijk op Wembley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Dat Brentford is net het Deense nationale elftal. 7 Denen onder contract, bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Op 29-5-2021 om 19:05 zei Socrates: Dat Brentford is net het Deense nationale elftal. 7 Denen onder contract, bijzonder. Ja idd. Hoop wel ze nog gaan versterken hun keeper David Raya met 12 miljoen marktwaarde is hun een na meest waardevolle speler op Toney (18 miljoen waarde) na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Op 29-5-2021 om 19:05 zei Socrates: Dat Brentford is net het Deense nationale elftal. 7 Denen onder contract, bijzonder. Wolven en (vroeger) Arsenal hadden nog meer van één nationaliteit. edit: Niet Britse nationaliteit 30 mei 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Portugezen zeker bij Wolves? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 40 minuten geleden zei Aaron21: Portugezen zeker bij Wolves? Klopt, Mendes he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Conte op weg naar Spurs Wat een vreselijke combinatie zeg. Een coach die vooral flink wil investeren en dat ook echt nodig heeft met een voorzitter die het liefst nog 150 jaar vast gaat houden aan Kane, Lloris en noem ze allemaal maar op. Zo gierig is als de pest ook en zelfs voor een dode Harry Kane nog 894 miljoen zal vragen. Als het rond gaat komen is het na max een maand of 6 al voorbij , vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Kane lekker weg doen. Krijg je waarschijnlijk veel te veel voor. Maar zoiets zullen ze wel niet durven inderdaad. Ook wel einde voor Bergwijn als Conte gaat vasthouden aan zijn favoriete formatie(s). Tenzij hij een soort Hateboer/Hakimi gaat worden, maar vraag ik me af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 juni 2021 Share Geplaatst 11 juni 2021 Eerste deel van een nieuwe docu over Bolton dit jaar en ook wat er naar toe leidde, Heel tof om te zien allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni 2021 Share Geplaatst 12 juni 2021 Dit zou een mooie zijn voor Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) Als je spelers wil kopen moet je niet bij Spurs zijn. Wel mooi dat Fonseca al de zoveelste is die nee zegt tegen Spurs. 17 juni 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 5 uur geleden zei Regis: Als je spelers wil kopen moet je niet bij Spurs zijn. Wel mooi dat Fonseca al de zoveelste is die nee zegt tegen Spurs. En dan vond je Conte al geen goede keuze, Gatusso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Wel mooi dit, je weet nu al dat Gattusso ook nee gaat zeggen. En als 'ie ja zegt, is hij binnen een maand ook weer weg Levy krijgt eens de deksel op zijn neus van zijn krenterigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 9 uur geleden zei Kyrill: En dan vond je Conte al geen goede keuze, Gatusso Conte heeft toch juist nee gezegd tegen Spurs? Gatusso heeft opzich prima gedaan bij Napoli. Maar Spurs staat even goed voor lul na afwijzingen van Ten Hag, Conte, Foseca, Allegri en dan zal ik er nog wel een paar vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Eeeeeennn Gattuso gaat 'm ook niet worden. Wie houd je nog over? Pardew? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Dick Advocaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 23 uur geleden zei Rogier.: Eeeeeennn Gattuso gaat 'm ook niet worden. Wie houd je nog over? Pardew? Ik zit werkloos thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 11 uur geleden zei delichris: Ik zit werkloos thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Hartlepool terug in League Two, ze stonden vandaag lang voor tegen Torquay, waar in de 96 minuut de 1-1 door de keeper werd gescoord. Hij pakte daarna de eerste twee pingels, maar Torquay miste die ook en uiteindelijk werd het 5-4 in de starfschoppenreeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 14 uur geleden zei Satyr: Hartlepool terug in League Two, ze stonden vandaag lang voor tegen Torquay, waar in de 96 minuut de 1-1 door de keeper werd gescoord. Hij pakte daarna de eerste twee pingels, maar Torquay miste die ook en uiteindelijk werd het 5-4 in de starfschoppenreeks. Hoe is dat niveau om live te zien? Is vermakelijk? Vroeger, paar jaar geleden nog. Kon je na MOTD samenvattingen blijven kijken tot en met 8e niveau ofzo. Is me maar 1x gelukt wakker te blijven en tot heel laag niveau te kijken die samenvattingen. Ik vond erg vermakelijk maar live is anders neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten