Vitesse88 Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 1 uur geleden zei delichris: Ze kunnen volgende week geen kampioen worden hoor. United heeft nu nog twee wedstrijden in te halen en als ze die winnen is het gat 8 punten en City moet nog 6 wedstrijden spelen. Dat zeg ik ook helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 7 uur geleden zei Vitesse88: Dan maar een weekje later kampioen Las ik nou dat leeds maar 2 schoten op goal had? Ja als je helft met man minder speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Was wel een lekkere rode kaart, wát een tackle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Ja als je helft met man minder speelt Ik zag de samenvatting. City dat ook steeds van 25 meter op goal schiet Knap gedaan van Leeds, lijkt fifa wel haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 13 uur geleden zei Vitesse88: Dat zeg ik ook helemaal niet. Je zegt toch dat ze dan een weekje later kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 1 uur geleden zei delichris: Je zegt toch dat ze dan een weekje later kampioen worden. Ja, dat kan dus ieder willekeurig moment zijn. Ik zei niet dat ze dit weekend kampioen konden worden en suggereerde dus ook niet dat ze dan volgend weekend kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Zojuist zei Vitesse88: Ja, dat kan dus ieder willekeurig moment zijn. Ik zei niet dat ze dit weekend kampioen konden worden en suggereerde dus ook niet dat ze dan volgend weekend kampioen worden. Zo kwam het wel over. Maar United moet alles nu winnen om die 8 punten achterstand te krijgen. En dan weet je het maar nooit of ze het gaan redden. Ik hoop dat nog erg spannend gaat worden en dat het dan op de laatste speeldag beslist gaat worden ten faveure van de rode kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 1 uur geleden zei delichris: Zo kwam het wel over. Maar United moet alles nu winnen om die 8 punten achterstand te krijgen. En dan weet je het maar nooit of ze het gaan redden. Ik hoop dat nog erg spannend gaat worden en dat het dan op de laatste speeldag beslist gaat worden ten faveure van de rode kant. gaat niet gebeuren helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Nee, dat is wel echt een kansloos verhaal. Dan kan PSV ook nog met gemak kampioen worden in de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 8 minuten geleden zei Aaron21: gaat niet gebeuren helaas. Dromen kan altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 gaat nog spannend worden, ADO kan zich nog redden. is maar 6 punten, easy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Gaat United wraak nemen vandaag voor 1-6 in eigen huis? Ik ga niet kijken, ga wel af en toe op Live score checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 4 uur geleden zei delichris: Zo kwam het wel over. Maar United moet alles nu winnen om die 8 punten achterstand te krijgen. En dan weet je het maar nooit of ze het gaan redden. Ik hoop dat nog erg spannend gaat worden en dat het dan op de laatste speeldag beslist gaat worden ten faveure van de rode kant. Ik weet beide programma’s niet maar City verdient het dit jaar wel. United doet het goed, vooral gezien hun voorgaande jaren. Maar city speelt wel echt een stuk beter voetbal. Maar beetje spanning kan geen kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 United moet ALLE 8 duels winnen die ze nog hebben, waaronder vandaag Spurs uit... Zelfs als ze dat doen, dan is 11 punten uit laatste 6 duels voor City genoeg voor titel. Eén van 8 verliezen van United, City heeft aan 8 punten genoeg etc.. Nee United gaat echt geen kampioen meer worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Weer die gekke Lingard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 11 minuten geleden zei La Pulga: Weer die gekke Lingard. Leuk he. Vind wel tof voor WHU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 Als die zo doorgaan gaan ze CL in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 And the Oscar goes to ....... Son. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 10 minuten geleden zei delichris: And the Oscar goes to ....... Son. Die assist van Pogba was echt hoogstaand. Had wat mij betreft niet afgekeurd te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april 2021 Share Geplaatst 11 april 2021 1 uur geleden zei rich ruzzian: Als die zo doorgaan gaan ze CL in. Hoop het, vrees van niet. Leicester gaf vorig seizoen ook al weg, nu misschien wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Ziek hoor die 1e goal @Kyrill Oude tijden herleven weer een beetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 2 uur geleden zei Arsène: Ziek hoor die 1e goal @Kyrill Oude tijden herleven weer een beetje Dat was geweldig ja, schitterende team effort en goal. Assist van Ceballos was super mooi. En Lacazette heeft in feite key pass voor zijn eigen goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 april 2021 Share Geplaatst 12 april 2021 Op 11-4-2021 om 00:05 zei Rogier.: Was wel een lekkere rode kaart, wát een tackle Een kaart die andersom nooit gegeven was. Heerlijke goals van Dallas. Tot zo ver een prima terugkeer op het hoogste niveau. Hopelijk kunnen volgend jaar dit spel vasthouden én kan ik die kant een keertje op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2021 Share Geplaatst 13 april 2021 Sunderland weet voor de 3e wedstrijd op rij niet te winnen. Kan ze helaas wel eens directe promotie kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april 2021 Share Geplaatst 13 april 2021 19 minuten geleden zei 007mark: Sunderland weet voor de 3e wedstrijd op rij niet te winnen. Kan ze helaas wel eens directe promotie kosten. Ze staan nog wel 3e met 71 punten. Ze moeten wel heel Bond, James Bond maken, willen ze playoffs zelfs mis lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten