Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei delichris:

Je zegt toch dat ze dan een weekje later kampioen worden. 

Ja, dat kan dus ieder willekeurig moment zijn. Ik zei niet dat ze dit weekend kampioen konden worden en suggereerde dus ook niet dat ze dan volgend weekend kampioen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Ja, dat kan dus ieder willekeurig moment zijn. Ik zei niet dat ze dit weekend kampioen konden worden en suggereerde dus ook niet dat ze dan volgend weekend kampioen worden.

Zo kwam het wel over. Maar United moet alles nu winnen om die 8 punten achterstand te krijgen. En dan weet je het maar nooit of ze het gaan redden. Ik hoop dat nog erg spannend gaat worden en dat het dan op de laatste speeldag beslist gaat worden ten faveure van de rode kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Zo kwam het wel over. Maar United moet alles nu winnen om die 8 punten achterstand te krijgen. En dan weet je het maar nooit of ze het gaan redden. Ik hoop dat nog erg spannend gaat worden en dat het dan op de laatste speeldag beslist gaat worden ten faveure van de rode kant.

gaat niet gebeuren helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Ik weet beide programma’s niet maar City verdient het dit jaar wel. United doet het goed, vooral gezien hun voorgaande jaren. Maar city speelt wel echt een stuk beter voetbal. Maar beetje spanning kan geen kwaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

United moet ALLE 8 duels winnen die ze nog hebben, waaronder vandaag Spurs uit... Zelfs als ze dat doen, dan is 11 punten uit laatste 6 duels voor City genoeg voor titel. Eén van 8 verliezen van United, City heeft aan 8 punten genoeg etc.. Nee United gaat echt geen kampioen meer worden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-4-2021 om 00:05 zei Rogier.:

Was wel een lekkere rode kaart, wát een tackle :-D

Een kaart die andersom nooit gegeven was. Heerlijke goals van Dallas. Tot zo ver een prima terugkeer op het hoogste niveau. Hopelijk kunnen volgend jaar dit spel vasthouden én kan ik die kant een keertje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei 007mark:

Sunderland weet voor de 3e wedstrijd op rij niet te winnen. Kan ze helaas wel eens directe promotie kosten.

Ze staan nog wel 3e met 71 punten. Ze moeten wel heel Bond, James Bond maken, willen ze playoffs zelfs mis lopen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites