Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei timpy00:

Het is wachten op het gerucht dat die Zweedse spits in de interesse van Man United staat toch?

Staat hij al, maar Amorim heeft gezegd geen spelers van Sporting te halen in januari. Of hij woord houdt is nu afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom moet United voor Goykeres gaan? Ze hebben oa al Hojlund en Zirkzee die voor erg veel geld,en veel geld gekomen zijn? Goykeres is eerder harder nodig bij Arsenal,Jesus raakt al bijna een jaar geen pepernoot,dus dan is Havertz enige redelijke spits.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-11-2024 om 21:20 zei neva:

Omdat Zirkzee niveautje Bournemouth is en ook Hojlund niet fantastisch is. Gasten hebben nooit meer dan 16 doelpunten in één seizoen gemaakt. En dat was Zirkzee één keer, bij Anderlecht.

Zirkzee is wel een goeie voetballer, maar geen pure doelpuntenmaker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Steels:

Zirkzee is wel een goeie voetballer, maar geen pure doelpuntenmaker.

Maar dat is niemand bij Manchester United, al jaren niet meer. Hun hoogste doelpunten aantallen van de laatste 6-8 seizoenen is max 75 doelpunten , na 38 duels, vaak minder nog. Zou wel bizar zijn als je een spits hebt(wat ze niet hebben) die in zijn eentje goed is voor 1/3e of meer van je gehele doelpunten productie...:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Kyrill:

Maar dat is niemand bij Manchester United, al jaren niet meer. Hun hoogste doelpunten aantallen van de laatste 6-8 seizoenen is max 75 doelpunten , na 38 duels, vaak minder nog. Zou wel bizar zijn als je een spits hebt(wat ze niet hebben) die in zijn eentje goed is voor 1/3e of meer van je gehele doelpunten productie...:classic_ninja:

Dus heb je je eigen vraag beantwoord :D Netjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

Nee maatje. Want je hebt geen 100% garantie Goykeres er wel 20 of meer in gaat schieten bij United...

Ja, maar die garantie heb je toch nooit? Je vroeg je af, waarom Man Utd voor Gyökeres moest gaan, wel omdat ze idd geen spits hebben die een echte doelpuntenmaker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei La Pulga:

Ja prima Karel! Hoe is het met jou? Lekker aan het chillen?

Mooizo. Gaat lekker vooral werken! Maar ook chillen ja! Ik mag niet klagen met mijn 24-27 uur in de week werk rooster, maximaal. Mijn werk is wel echte horeca(niet zoals ik vroeger bij Kringloop winkel had) is vaak of heel druk of juist super rustig. @Steels ja maar toch zou ik het geld verpilling vinden omdat die andere twee samen al miljoen of 120 hebben gekost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kyrill:

Nee maatje. Want je hebt geen 100% garantie Goykeres er wel 20 of meer in gaat schieten bij United...

Garantie heb je nooit. Maar dat zou dus wel een reden zijn dat Man U bij een afmaker uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-11-2024 om 10:56 zei delichris:

Ik laat me voor gek verklaren, maar met de speelstijl van Amorim gaan Hojlund en Zirkzee nu toch echt wel goals maken. Vooral als Marcos en Alejandro de ballen voor gaan zetten. En met Bruno op 10 moet het goed komen.

Waar moeten die spelen dan in de 3-4-3 Bovendien moet Rashford het helemaal niet hebben van zijn voorzetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites