delichris Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Is en blijft een rare bondcoach Hij is er nu bij en dat telt en is terecht toch @delichris @Aaron21 Het is wel terecht, maar had hem liever bij Jong Engeland gezien. Daar kan hij lekker ontspannen spelen. Nu wordt er meer van hem verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Wat hij hier zegt, maakt hem een groot man he. Big Virg is back. Virgil van Dijk over ‘onhandige’ actie in kleedkamer: ‘Had ik niet moeten doen’ (voetbalzone.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart (bewerkt) Isak tegen Kudus vandaag, spannend wel hoor. Oei, 1-0 Isak. 30 maart bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Wat een wedstrijd zeg, Isak 2 doelpuntjes en Kudus speelt ook weer als vanouds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart En 4-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart (bewerkt) De bal gaat er bij de Spurs niet in zeg.... Wat een kansen EDIT: Nu wel binnen 30 maart bewerkt door TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart (bewerkt) Ik was onderweg hier naartoe, wilde typen van goh Mason Mount wat een miskoop is dat geweest, vervolgens hoor ik commentator schreeuwen dus even kijken, scoort die. Wat een gestolen overwinning dit zeg Iets te vroeg gejuicht. 30 maart bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart (bewerkt) Erik heeft het geluk wel aan z'n kont hangen laatste weken hé EDIT; 30 maart bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Iemand Newcastle United - West Ham gezien eerder vandaag? Zieke pot was dat zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Iemand Newcastle United - West Ham gezien eerder vandaag? Zieke pot was dat zeg! Zeker, was inderdaad een heel mooi potje maar van mij had West Ham wel mogen winnen. Die Kudus is wel echt een baasje he? Ziet er zo makkelijk uit bij die gast en het maakt hem ook niet uit op welke positie die staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Blijft een wonder hoe United 18 punten boven Chelsea staat. Sowieso een wonder hoe United aan zoveel punten is gekomen. Echt een mega vertekend beeld hoe slecht United eigenlijk in de competitie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 11 uur geleden zei Acquafresca: Blijft een wonder hoe United 18 punten boven Chelsea staat. Sowieso een wonder hoe United aan zoveel punten is gekomen. Echt een mega vertekend beeld hoe slecht United eigenlijk in de competitie is. 18 punten zou inderdaad een wonder zijn, het zijn er maar 8. Dit komt omdat Manchester United 8 punten meer heeft behaald dan Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Typfout. Verder vroeg niemand hoe ze aan zoveel punten zijn gekomen. Slechtste Salah tegenover beste Macallister voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart (bewerkt) 27 minuten geleden zei Acquafresca: Typfout. Verder vroeg niemand hoe ze aan zoveel punten zijn gekomen. Slechtste Salah tegenover beste Macallister voorlopig. Sorry. Had je vraag verkeerd geïnterpreteerd. Manchester United komt aan 48 punten door 15 keer te winnen en 3 keer gelijk te spelen. Dit levert 45 en 3 punten op, samen maakt dit 48. Is zo je vraag een beetje beantwoord? Flauwe kul natuurlijk wat je allemaal loopt te verkondigen. Het boeit namelijk achteraf geen reet hoe we aan die punten komen. Probeer in het vervolg eens wat positiever te zijn voor mijn clubje. 31 maart bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 1 uur geleden zei Aaron21: Sorry. Had je vraag verkeerd geïnterpreteerd. Manchester United komt aan 48 punten door 15 keer te winnen en 3 keer gelijk te spelen. Dit levert 45 en 3 punten op, samen maakt dit 48. Is zo je vraag een beetje beantwoord? Flauwe kul natuurlijk wat je allemaal loopt te verkondigen. Het boeit namelijk achteraf geen reet hoe we aan die punten komen. Probeer in het vervolg eens wat positiever te zijn voor mijn clubje. Vind je het echt nodig om zo de wijsneus uit te hangen ja? Feit is gewoon dat het bij United heel vaak niks is dit seizoen. Dat mag toch best benoemd worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Haaland heeft het ook eventjes niet meer hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Wel om gelachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Wat een wedstrijd in Londen. Cole Palmer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Als ten hag nu nog niet buitenligt, weet ik het ook niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 9 uur geleden zei AntiChrist7: Als ten hag nu nog niet buitenligt, weet ik het ook niet meer. Waarom zouden ze hem nu ineens ontslaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Was wel een heel licht gegeven penalty voor Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april (bewerkt) 1 uur geleden zei bas huijsmans: Waarom zouden ze hem nu ineens ontslaan? Omdat ze op dit tempo uit europese plaatsen vallen En ook omdat hij de slechtste manager post Fergie is. Ole is voor veel minder ontslagen 5 april bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 14 minuten geleden zei AntiChrist7: Omdat ze op dit tempo uit europese plaatsen vallen En ook omdat hij de slechtste manager post Fergie is. Ole is voor veel minder ontslagen Volgens dit artikel is hij dat niet; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Hoeveel van hen hebben 7-0 op hun doos gekregen na het spenderen van een half miljard, inclusief laatste eindigen in een CL groep met Kopenhagen en galatasaray? Er zit 0 progressie in hun spel, en hijzelf is ook compleet de weg kwijt. Ze verdienden te winnen tegen Chelsea zei ie. Als we dan toch over stats gaan hebben: Ohja, en ze hebben het meeste shots tegen ook nog. Daar zit gewoon geen systeem in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei AntiChrist7: Omdat ze op dit tempo uit europese plaatsen vallen En ook omdat hij de slechtste manager post Fergie is. Ole is voor veel minder ontslagen Dan hadden ze hem toch al wel aan het begin van het seizoen ontslagen. Ik bedoel meer waarom zou het bestuur hem nu ineens ontslaan, want dan hadden ze dit al 5x eerder in het seizoen kunnen doen. Ook sinds de nieuwe eigenaar er is had het al wel gekund denk ik. Dat er een half miljard aan verkeerde spelers is geïnvesteerd vind ik niet de fout van Ten Hag, maar van het gebrek aan een technisch directeur die verantwoordelijk is voor de aankopen. Dat die er niet is ligt echt aan United zelf. Qua selectie wat er nu staat vind ik het ook helemaal niet zo gek dat ze 6e staan. City, Arsenal, Liverpool, Tottenham hebben al sowieso een betere selectie en Aston Villa heeft dan nu gewoon een super seizoen. Dat er qua spel meer uit te halen is, ben ik het dan wel mee eens en dat is wel gewoon Ten Hag te verwijten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten