Satyr Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Ik vermoed dat Scott McTominay alles speelt vanaf nu @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Football at Manchester United doesn't start until injury time Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 een half miljard uitgeven en dan moeten gered worden door McTomaat.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 I love Scott. Man man man. Wat een drama was het, maar de drie punten zijn binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Ik sluit het niet uit nee met hoeveel geluk ze dit seizoen al hebben gehad Haha Zelf ga ik zo United-Brentford kijken ik hoop oprecht dat United wint, want ik ben niet bang dat ze boven Arsenal gaan eindigen. En hoe, typisch United manier!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 4 uur geleden zei Kyrill: En hoe, typisch United manier!! Dat valt ook wel weer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 52 minuten geleden zei Urbeto: Dat valt ook wel weer mee Bizar zeg, had het totaal niet verwacht nu pas 1e keer is. Dacht veel vaker gezien die ene CL finale, al helemaal al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 9 uur geleden zei Kyrill: Bizar zeg, had het totaal niet verwacht nu pas 1e keer is. Dacht veel vaker gezien die ene CL finale, al helemaal al. https://www.goal.com/en/news/what-is-fergie-time-manchester-uniteds-history-of-late-goals/iqs4qho529891hykg171hhtbc Was dus vaak dat ze van een gelijkspel overwinning maakten in de "Fergie time". Die CL finale was idd wel met een achterstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Het heeft zo mogen zijn dat United gisteren in Fergie time won. Helaas is Lady Kathy vrijdag overleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Hoe is dit geen rood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 4 minuten geleden zei aron24: Hoe is dit geen rood? En nog eens wegkomen met een tweede geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 City wordt wel gered hier door de scheids. Was donkerrood en daarna sowieso tweede geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 (bewerkt) Een grof schandaal dat City zometeen nog met 11 beging aan de tweede helft. Dit zou gewoon twee keer rood moeten/kunnen zijn. Er is echt iets goed mis met die arbitrage daar in Engeland. Elke week is het weer raak daar. Je weet ook gewoon dat Jorginho zometeen een hele softe tweede geel gaat krijgen 8 oktober 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 20231008_192401.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Denk aan je tikker Karel. Proficiat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 @Kyrill Je zou bijna denken dat je voor Arsenal bent joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Heerlijk!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 1 uur geleden zei Beppu: 1 uur geleden zei Bogatyr: Denk aan je tikker Karel. Proficiat! 57 minuten geleden zei Michaelinho*: @Kyrill Je zou bijna denken dat je voor Arsenal bent joh 52 minuten geleden zei Keeza: Heerlijk!!! Nee maar serieus, was van beide kanten niet denderend, amper schoten op doel. Kovacic die in eerste helft rood had moeten hebben. Raya die normaal blijkbaar zo goed is met passing, ging in eerste helft al 3-4x de fout in. Rico Lewis zijn goal normaal allicht geteld had. Declan Rice was geweldig zat overal tussen, vooral zo blij voor het eerst sinds 2015 van City gewonnen in de Premier League, voor het eerst ooit onder Arteta. Ben gelijk in Arsenal trainingspak naar plaatselijke kroeg gegaan en bel geluid voor een rondje. Erna zelf ook twee rondjes gekregen. @Bogatyr Ik heb dat gegoogled zelfs met Vlaams /Belgisch erbij, enige wat ik krijg is tikker van tikkertje. Ben oprecht benieuwd, ik gok hersenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Nee maar serieus, was van beide kanten niet denderend, amper schoten op doel. Kovacic die in eerste helft rood had moeten hebben. Raya die normaal blijkbaar zo goed is met passing, ging in eerste helft al 3-4x de fout in. Rico Lewis zijn goal normaal allicht geteld had. Declan Rice was geweldig zat overal tussen, vooral zo blij voor het eerst sinds 2015 van City gewonnen in de Premier League, voor het eerst ooit onder Arteta. Ben gelijk in Arsenal trainingspak naar plaatselijke kroeg gegaan en bel geluid voor een rondje. Erna zelf ook twee rondjes gekregen. @Bogatyr Ik heb dat gegoogled zelfs met Vlaams /Belgisch erbij, enige wat ik krijg is tikker van tikkertje. Ben oprecht benieuwd, ik gok hersenen? Denk aan je tikker wilt hetzelfde zeggen als denk aan je hart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 3 minuten geleden zei KayDeManaager: Denk aan je tikker wilt hetzelfde zeggen als denk aan je hart Dankjewel bro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 11 uur geleden zei Kyrill: Nee maar serieus, was van beide kanten niet denderend, amper schoten op doel. Kovacic die in eerste helft rood had moeten hebben. Raya die normaal blijkbaar zo goed is met passing, ging in eerste helft al 3-4x de fout in. Rico Lewis zijn goal normaal allicht geteld had. Declan Rice was geweldig zat overal tussen, vooral zo blij voor het eerst sinds 2015 van City gewonnen in de Premier League, voor het eerst ooit onder Arteta. Ben gelijk in Arsenal trainingspak naar plaatselijke kroeg gegaan en bel geluid voor een rondje. Erna zelf ook twee rondjes gekregen. @Bogatyr Ik heb dat gegoogled zelfs met Vlaams /Belgisch erbij, enige wat ik krijg is tikker van tikkertje. Ben oprecht benieuwd, ik gok hersenen? Bizarre gok wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 4 uur geleden zei Aaron21: Bizarre gok wel. 1)Ik heb het uitgebreid gegoogled kwam totaal niks naar voren laat staan over het hart. 2)Vlaamse taal en betekenissen is heel anders dan Nederlandse taal 3)Is en was een zondag ben ik nooit scherp zelfs nu ik niet meer drink. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 4) Maak je niet zo druk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1,2,3,4, hoedje van, hoedje van, 1,2,3,4, hoedje van papier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten