Acquafresca Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Kyrill: Want? Waarom is Salah beter dan bijvoorbeeld Thierry Henry, Tony Adams, Robbie Fowler, Eric Cantona en ga zo maar door?! Henry kan ik nog ergens begrijpen. De rest doet niet mee als je ziet dat de verdedigers van toen geen kaas hadden gegeten van tactisch verdedigen. Zo hard mogelijk erin vliegen en dan hopen dat je de bal raakt. Voetbal is imo veel moeilijker/lastiger geworden tegenwoordig. En ja, wss gaat Haaland hem makkelijk voorbij. Los van dat ik zeker weet dat Salah minimaal twee keer bdor had gewonnen als die bij City of Madrid speelde 24 september 2023 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Newcastle 0.8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 5 minuten geleden zei Bogatyr: Newcastle 0.8 Ik gun het ze wel, nu al maar twee nederlagen minder dan heel vorig seizoen in de PL. Is niet zoals met City en Chelsea ging toen der tijd dat ze overal alleen maar topspelers wegkopen... Ze spelen zelfs soms Linksback met 31 jarige Engelsman van 1.98... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Is Keeza een dubbelprofiel van Karel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 8 minuten geleden zei Aaron21: Is Keeza een dubbelprofiel van Karel? Nee, van Maurice Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Geweldige voetballer overigens. Als die verdedigend sterker was, was het de ultieme vervanger van Robertson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zo blij dat 'ie het niveau van voor zijn blessure weer aan het benaderen is. Was toen echt een sensatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Ik dacht trouwens ook dat Neto als wingback kon spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Technisch veel vaardiger, maar het doet me denken aan eerdere buiten spelers die later zijn omgeturnd tot backs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Thierryvane: Ik dacht trouwens ook dat Neto als wingback kon spelen. Hij heeft er wel eens gespeeld inderdaad. Daarom ook mijn suggestie. Taa is verdedigend ook niet de beste, maar twee backs die alleen vooruit willen vind ik te spannend, vooral ook omdat Liverpool niet echt met een 6 speelt. Moet wel zeggen dat Liverpool dit seizoen verdedigend redelijk goed staat ongeacht wie er achterin speelt. Vvd begint weer hoogste niveau te halen. En Alisson, tja. Wmb veruit beste keeper van de wereld. 26 september 2023 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 (bewerkt) Haal vooral Pedro Neto joh als je dat wil als vervanger voor Robertson, alleen in mijn ogen ga je er dan gigantisch op achteruit aangezien hij totaal niet verdedigend is ingesteld. En nog maar de vraag is of ie dat uberhaupt wel kan. 26 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Mensen die wel eens naar Londen gaan, zoek een goedkoop verblijf. Via waar boeken/kijken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Mensen die wel eens naar Londen gaan, zoek een goedkoop verblijf. Via waar boeken/kijken jullie? Vaak kan je via het hotel goedkoper boeken dan via een andere site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Mensen die wel eens naar Londen gaan, zoek een goedkoop verblijf. Via waar boeken/kijken jullie? Ik zit de laatste jaren regelmatig in een Premier Inn. Een budgethotel, maar zeker degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Mensen die wel eens naar Londen gaan, zoek een goedkoop verblijf. Via waar boeken/kijken jullie? Ligt er een beetje aan hoe goedkoop. Hotels boek ik doorgaans via Booking omdat ik via hun Genius programma meer dan eens korting of gratis ontbijt krijg. Hostels heb ik inmiddels ook al een aantal keer via Hostelworld geboekt. Mocht je in het verder natuurlijk veel te dure Londen wat geld willen besparen kom je daar vaak wel goed uit. Veel hostels hebben ook privékamers. Het is wel altijd zaak om een hostel met goede recensies uit te zoeken, maar dat zal in zo'n grote stad geen probleem zijn. Ohja, zorg ook dat je dicht bij de Underground zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Wat een doelpunten van Jota en Szoboszlai zeg. Zaterdag uit bij Spurs wordt wel een gigatest. Hopelijk kan Trent vanaf het begin spelen. Daarna ook nog Brighton uit. Als je aankomende twee wedstrijden 6 punten pakt, dan kan je je wel een kans maker noemen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 https://theathletic.com/4908999/2023/09/28/scunthorpe-united-collapse-david-hilton-how/ Stadion op slot en de club waar Scunthorpe nu de thuiswedstrijden zou spelen, weet van niks... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Dat is ook wel lekker. Dan hoor je als club opeens dat Scunthorpe daar wedstrijden gaat spelen. Er gaat een hoop mis daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Ben benieuwd wat de FA er mee gaat doen. Hopelijk laten ze Scunthorpe niet zo makkelijk verdwijnen als het destijds bij Bury gegaan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 4 uur geleden zei Satyr: https://theathletic.com/4908999/2023/09/28/scunthorpe-united-collapse-david-hilton-how/ Stadion op slot en de club waar Scunthorpe nu de thuiswedstrijden zou spelen, weet van niks... Ik zit nu te lezen.. Je kan er film/documentaire van/over maken en mensen zouden het nog niet geloven... Bold and the Beautiful/GTST is er serieus niks bij. Wat een ellende joh. Eigenaar die al 4 verschilende achternamen heeft gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Voglens mij was daar ooit een Nederlander gedeeltelijk eigenaar van die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 3 minuten geleden zei delichris: Voglens mij was daar ooit een Nederlander gedeeltelijk eigenaar van die club. Gegoogled kan niet vinden, heb wel gevonden Kevin van Veen Nederlandse speler er over meerdere periode's heeft gespeeld, vrij recent nog rond de begin corona periode van 2020. https://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_van_Veen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Gegoogled kan niet vinden, heb wel gevonden Kevin van Veen Nederlandse speler er over meerdere periode's heeft gespeeld, vrij recent nog rond de begin corona periode van 2020. https://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_van_Veen Nee het was geen speler. Ik heb het volgens mij gelezen in een krant of in VI. Maar dan spreken wij echt over 20 jaar geleden volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Op 27-9-2023 om 11:38 zei Lenstra: Ik zit de laatste jaren regelmatig in een Premier Inn. Een budgethotel, maar zeker degelijk. Ik zie veel locaties van Premier Inn, heb je wel eens gezeten in 1 die in het centrum zat of iig dichtbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten