Socrates Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ja daar ging het mij niet om. Meer de onzin die dat Milan-fanboytje steeds uitbraakt over Conte als trainer. Eerder ook al compleet door de mand gevallen. Al eerder op die gast z'n lulkoek gereageerd. Op 31-10-2021 om 17:13 zei Socrates: Geen deftig antwoord kunnen bedenken? Hahaha. Hou op, hoor. Jij stelt dat Conte eigenlijk maar een matige trainer is die hoogstens wat beter is dan Solkskjaer. Sorry, maar dan zie ik het nut er niet zo van in om met je in 'discussie' te gaan, nee. Of je lult lukraak maar wat of er speelt hier een anti-sentiment en dan heeft het weinig zin. Conte heeft keer op keer een ploeg naar zijn hand gezet en er succes mee gehaald. Juve, Chelsea, Inter.. Je noemt het Italiaanse elftal, maar ook daar heeft hij het juist zeer goed gedaan. Zat eindelijk weer een idee in en wat frisheid. Ah, juist ja. Dit zegt een hoop. Heeft zich gewoon uitstekend kunnen ontwikkelen sinds hij bij Juve zit. Meerdere uitverkiezingen ook gewonnen of genomineerd voor geweest, werd in 19-20 nog uitgeroepen tot beste keeper van de Serie A. Dit seizoen is hij wat minder begonnen, maar inmiddels is hij gewoon weer één van de lichtpuntjes van dit Juve. Weet met regelmaat erger te voorkomen of puntjes te redden. Tja, als ik elke fatsoenlijke bal krijg, schiet ik er ook nog wel een paar in bij Juve. Natuurlijk, hij scoorde, maar zijn bijdrage aan het spel was minimaal tot ergerlijk en ronduit slecht. Het is goed dat ze nu zonder hem weer iets moeten opbouwen. Het is alleen niet zo logisch dat Allegri nu 4-4-2 resultaatvoetbal gaat spelen. Want ja, dan had je de afmaker Ronaldo nog wel kunnen gebruiken. Maar zoals vorig seizoen zag je gewoon het team beter en vloeiender voetballen zonder Ronaldo. Haha, en dan het minst belangrijke eruit halen.. Chiellini is als een rode wijn, nog steeds zeer solide. Vorig seizoen met drie achterop was dat wel het minste probleem. Zelfs Danilo deed het vrij goed als RCV. Alleen Bonucci begint wat minder te worden (wel een goed EK), maar daar heb je ook De Ligt nog voor, zeker nu ze met twee CV's spelen. Maar de backs/vleugels en vooral het middenveld is echt een veel groter zorgenkindje. Op 31-10-2021 om 18:35 zei Socrates: Man, je hebt je feiten totaal niet op een rijtje. Nooit geweten dat Ventura met Italië het EK gewonnen heeft. En zijn prestaties afkraken omdat spelers als Spinazzola, Barella, Locatelli en Chiesa nog totaal niet op het niveau zaten van nu. Met Eder, Pelle, Giaccherini en Parolo zo goed voetballen spelen, man, dat is ontzettend knap. Maar dat past niet in je straatje natuurlijk. Want hij kan alleen presteren met een team dat al geweldig is. Ondanks dat hij het team van Juve zelf gesmeden heeft, hij bij Inter spelers drie klasses beter heeft gemaakt en het oh zo geweldige elftal van Chelsea het jaar voor zijn komst gewoon tiende werd. Tiende. Conte kwam, zette het team naar zijn hand en werd kampioen met een dynamische 3-4-3 die daarna tal van coaches/ploegen kopieerde. Toen hij bij Inter kwam was Inter in het jaar ervoor vierde geworden. Onder Conte tweede en kampioen. Je bent echt maar wat aan het lullen. Schaamteloos. Op 31-10-2021 om 20:42 zei Socrates: Gros van die namen zijn niet eens zo goed ook. Batshuayi en Zappacosta, ja, daar heeft hij echt veel aan gehad. Kijk eens waar Tuchel nu mee werkt. En hoeveel geld daar aan is uitgegeven ook van de zomer. Dat is nog veel zwaarder. Havertz, Werner, Lukaku, Ziyech etc. Conte wou toen ook Lukaku en die was nog een stuk minder dan nu (grappig genoeg omdat Conte hem bij Inter dan weer heeft op doen bloemen). Belachelijke vergelijking ook, dat kampioenschap van Conte was imo sowieso een stuk knapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Klopp heeft eindelijk mijn reacties hier gelezen en is overgeschakeld naar een 433/442 ruit met Firmino achter Salah en Diaz. Het is nooit te laat om te leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 (bewerkt) 12 uur geleden zei Kyrill: https://www.transfermarkt.com/antonio-conte/spielertransfers/trainer/3517 Transfer activity Purchased players: 438 Players with fee: 90 Transfer expenditure: €967,102,000 Fee per player: €10,745,578 Chosen : - En hij wil nog meer uitgeven.... Is heus niet erg om voor zeldzame keer Zeusje toe te geven je ongelijk hebt Wat een gek idee, cijfers en data gebruiken om iemand zijn ongelijk aan te tonen..... Die dan als reply teruggrijpt op wat niets met de discussie te maken heeft en alle argumenten negeert... Sure als Milan fan ben ik biased. maar kijk gewoon naar de cijfers. Hoe je als engelse "topclub" nog niet zeker kan zijn van kwalificatie in een groep met subtoppers uit portugal, frankrijk en duitsland is mij ook een raadsel. maar goed, zal wel een tactische meesterzet zijn.... Net zoals verliezen van je directe tegenstanders in de competitie dat is. Als je zegt "conte zet een ploeg naar zijn hand", sorry dan ben je blind. Hij vraagt elk bestuur om gigantische sommen uit te geven, en wanneer ze dat na 2 seizoenen niet kunnen volhouden, pruilt hij en trapt hij het af. Ik vind het veelzeggend dat een relatief lichtgewicht als Inzaghi bijna evengoede resultaten haalde met een kern die bijna 150miljoen lichter werd (en verder raakte in europa), terwijl zijn tegenstanders beter werden. Zonder Radu zijn blunder is Inzaghi kampioen met inter, Conte zou zich nooit kwalificeren met inter of tottenham in een groep met bayern en barcelona, dat geef ik je nu al op een blaadje 27 oktober 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Antony Waarom doet 'ie dat toch als het 0-0 staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Mag blij zijn dat Keano al een tijd niet meer speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 16 uur geleden zei Socrates: Antony Waarom doet 'ie dat toch als het 0-0 staat. Anthony doing Anthony things hé. Die krijgt nog een keer een rotschop dat zijn knieschijven in zijn oogkassen eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Ik snap de meerwaarde ervan ook niet. Doe dat een keer op de training voor social media, oké. Maar tijdens een wedstrijd is het totaal niet functioneel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 4 uur geleden zei Socrates: Ik snap de meerwaarde ervan ook niet. Doe dat een keer op de training voor social media, oké. Maar tijdens een wedstrijd is het totaal niet functioneel. Hier hebben wij volgens mij wel vaker een discussie over gehad en raken het niet met elkaar eens. Maar voor je zelfvertrouwen zijn zulke dingen wel erg lekker en ook kan je er voor zorgen dat je team hierdoor in een extra flow komen. Ook krijg je het publiek er wakker mee want het eerste half uur was echt niet goed. Het zegt al genoeg dat het 3-0 wordt en het alleen maar over Antony gaat die twee rondjes draait. Gaf die daarna wel die bal goed en een voorassist dan zat ie daardoor wel echt lekkerder in de wedstrijd. Voor een flankspeler in zo'n eerste actie in de wedstrijd echt belangrijk, sprint je die back zo voorbij dan zit je al helemaal in de wedstrijd dan als je eerste actie mislukt. Overigens speelde die Garnacho best wel aardig, zijn acties lukte ook goed maar moet nog werken aan zijn eind pass. Voor Donny leuk dat ie werd toegezongen eerste helft en hopelijk krijgt hij wat meer minuten de komende weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Dus als iemand een flikflak maakt en twee keer op z'n neus tikt maar het geeft hem wel lekker vertrouwen is het voor jou ook goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Zojuist zei Socrates: Dus als iemand een flikflak maakt en twee keer op z'n neus tikt maar het geeft hem wel lekker vertrouwen is het voor jou ook goed? Als die paar minuten later er daardoor een bal in het kruisje schiet dan wel. (nu werd ie gewisseld, denk niet daardoor) Het is om een beetje in de flow te komen. En als die maar niet geblesseerd raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Heel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Heel interessant. Ja toen waren we het ook al niet eens dus dit verbaasd mij niets https://www.youtube.com/watch?v=FodOkxxZxBU&ab_channel=KMN Ging toen om zijn aanname in minuut 1.19 als ik het goed herinner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Wel grappig dat iedereen Anthony een dooschop wensen, terwijl Richard Witschge zo'n 20 jaar geleden zeven keer aan het hooghouden was tegen Feyenoord en iedereen het geweldig vonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 48 minuten geleden zei delichris: Wel grappig dat iedereen Anthony een dooschop wensen, terwijl Richard Witschge zo'n 20 jaar geleden zeven keer aan het hooghouden was tegen Feyenoord en iedereen het geweldig vonden. Ook die werd verafschuwd toentertijd hoor, niet door (de meeste) Ajacieden maar wel door heel veel anderen. Deze actie van Anthony is echt ridicuul. Voegt niets toe, is louter respectloos naar je tegenstander toe. Dat je na een actie wat vertrouwen kan pompen kan ik inkomen, maar niet op deze manier. Stel hij doet deze actie waardoor een tegenstander mis zit vind ik het een ander verhaal. Nu stond hij ongedekt een goocheltrucje te doen. Dat zou voor mij vroeger reden te zijn om ff koekie uit te delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Zojuist zei Lazy: Ook die werd verafschuwd toentertijd hoor, niet door (de meeste) Ajacieden maar wel door heel veel anderen. Deze actie van Anthony is echt ridicuul. Voegt niets toe, is louter respectloos naar je tegenstander toe. Dat je na een actie wat vertrouwen kan pompen kan ik inkomen, maar niet op deze manier. Stel hij doet deze actie waardoor een tegenstander mis zit vind ik het een ander verhaal. Nu stond hij ongedekt een goocheltrucje te doen. Dat zou voor mij vroeger reden te zijn om ff koekie uit te delen. Ze lieten die actie wel zien bij ESPN volgens mij. Daar zaten ze te genieten van die actie van Witschge. Het voegt inderdaad ook niets toe als het geen rendement heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 1 minuut geleden zei delichris: Ze lieten die actie wel zien bij ESPN volgens mij. Daar zaten ze te genieten van die actie van Witschge. Het voegt inderdaad ook niets toe als het geen rendement heeft. Zijn natuurlijk ook 2 compleet verschillende situaties. Witschge deed het bij een 4-0 voorsprong in een wedstrijd waar ze de aller grootste rivaal compleet van het kastje naar de muur speelden. Niet dat dat het goed praat hoor... Maar, dit van Anthony is tegen een ploeg uit Moldavië bij een 0-0 stand.... Maar goed, 3-0 gewonnen en door naar de volgende ronde. Dit weekend West Ham winnen en ze komen mogelijk de top 4 in. Vond overigens die kleine Argentijn wel leuk om te zien. Lekker onbevangen en blijven gaan. Leuk spelertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Martinez wordt nu al op handen gedragen. Als je ook hoort hoe vaak Argentina wordt geroepen. En de kenners in Engeland staan alweer voor lul. Omdat ze zeiden dat hij met zijn lengte niet goed genoeg zou zijn voor de PL. Heerlijk dat het tegendeel wordt bewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 1 uur geleden zei Lazy: Zijn natuurlijk ook 2 compleet verschillende situaties. Witschge deed het bij een 4-0 voorsprong in een wedstrijd waar ze de aller grootste rivaal compleet van het kastje naar de muur speelden. Niet dat dat het goed praat hoor... Maar, dit van Anthony is tegen een ploeg uit Moldavië bij een 0-0 stand.... Maar goed, 3-0 gewonnen en door naar de volgende ronde. Dit weekend West Ham winnen en ze komen mogelijk de top 4 in. Vond overigens die kleine Argentijn wel leuk om te zien. Lekker onbevangen en blijven gaan. Leuk spelertje. Garnacho is inderdaad een leuke speler, ook in FM uiteraard een erg groot talent Verwacht dat hij wel meer minuten gaat krijgen van Ten Hag, vooral omdat het op de vleugels toch wel wat matig is bezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Vooral omdat Sancho ook niet echt in vorm is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 10 minuten geleden zei Socrates: Vooral omdat Sancho ook niet echt in vorm is. Is die eigenlijk wel al een keer in vorm geweest sinds die bij Manchester speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 (bewerkt) Als Arsenal fan beleef ik niet veel plezier aan dit Leicester. Wel aan het feit met jaloezie hoe ziekelijk goed Cancelo is. 29 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Perfecte vrije trap van De Bruyne zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Trossard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 10 minuten geleden zei Bogatyr: Trossard Dank ik schakel bij deze van Bayern-Mainz naad Brighton - Chelsea over 👍🙏 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 11 minuten geleden zei Bogatyr: Trossard Met wat geluk mag hij mee naar het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten