Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Bogatyr:

Erik Ten Hag zet Cristiano Ronaldo uit de selectie.

https://www.vi.nl/nieuws/ten-hag-zet-ronaldo-uit-selectie-van-manchester-united

Meer dan terecht. Ronaldo heeft veel wedstrijd voor United gewonnen, maar zulk gedrag moet gewoon niet getolereerd worden. Ten Hag is in ieder geval niet bang om het gevecht aan te gaan. En van mij mag Ronaldo ook wel vertrekken in Januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Kyrill:

Wat hebben jullie met mijn topic gedaan? ;c:classic_ninja::mmm:

Ontopic:

Heerlijke zege van United op Spurs. 

Arsenal zat een keer enorm mee ipv tegen uit bij Leeds, gestolen overwinning. 

Jouw topic is nog intact hoor :D . We hebben hier geen andere dichters.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Acquafresca:

Rode kaart van Douglas Luiz ingetrokken. Vraag me af wat je dan als Gerrard zijnde juridisch kan aanvechten. 

Nog belachelijker is dat we dus VAR hebben voor dit soort situaties :-D

VAR is geen heiligmiddel ofzo hoor Halit ;)

Wordt overal zeker in de PL onwijs mee geblunderd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

VAR is geen heiligmiddel ofzo hoor Halit ;)

Wordt overal zeker in de PL onwijs mee geblunderd....

Zie de eerste doelpunt van Arsenal tegen Liverpool.... Nee, grapje dat is millimeter werk, maar als je na 50x kijken nog rood heeft en de dag erna wordt het geseponeerd, dan is het gewoon belachelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Acquafresca:

Zie de eerste doelpunt van Arsenal tegen Liverpool.... Nee, grapje dat is millimeter werk, maar als je na 50x kijken nog rood heeft en de dag erna wordt het geseponeerd, dan is het gewoon belachelijk.

Ooh je hebt zeker een punt hoor, ook over Arsenal-Liverpool. 

Helemaal met je eens is idd belachelijk ja, wil /wou alleen maar aangeven VAR verre van gebracht heeft /had van wat er verwacht werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap hoor van Haggie, aanpakken dat spul. Dit kan echt niet meer.

Enige waar ik Ronaldo nog een klein beetje in snap, je speelt Tottenham totaal van de mat, het staat 2-0 en het is minimaal minuut 85 (volgens mij was het later) . Ga je dan echt aan CR7 vragen om nog in te vallen? Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CR heeft gewoon zijn beste tijd erop zitten.

Vroeger kreeg ie zowat een beroerte als ie eraf gewisseld werd en nu mag ie niet meer rond 87e minuut of later erin komen?
Wat is het probleem nou precies het probleem? @Sanel zei maanden geleden CR geen EL gaat spelen...

Klopt bij United gaat hij helemaal niks spelen maar wie kan/wil zijn contract betalen?

Zijn de Glazers niet rijk genoeg om zijn contract te ontbinden ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei cimbomcu:

Knap hoor van Haggie, aanpakken dat spul. Dit kan echt niet meer.

Enige waar ik Ronaldo nog een klein beetje in snap, je speelt Tottenham totaal van de mat, het staat 2-0 en het is minimaal minuut 85 (volgens mij was het later) . Ga je dan echt aan CR7 vragen om nog in te vallen? Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.

Onzin. Niemand is te groot om in te vallen. Je bent een speler van een team en dan moet je maar schikken naar wat de manager doet en zegt. Zo simpel is het. 

11 uur geleden zei Kyrill:

CR heeft gewoon zijn beste tijd erop zitten.

Vroeger kreeg ie zowat een beroerte als ie eraf gewisseld werd en nu mag ie niet meer rond 87e minuut of later erin komen?
Wat is het probleem nou precies het probleem? @Sanel zei maanden geleden CR geen EL gaat spelen...

Klopt bij United gaat hij helemaal niks spelen maar wie kan/wil zijn contract betalen?

Zijn de Glazers niet rijk genoeg om zijn contract te ontbinden ofzo?

Hij kan best nog wel wedstrijden spelen hoor. Maar CR7 is gewoon niet in vorm dat was op Cyprus ook te merken. Hij wilt best wel spelen in de EL hoor. Dat heeft hij zelf ook al meerdere malen aangegeven. En CR7 gaat zeker nog wel wedstrijden spelen na het WK, maar hij zal vermoedelijk in januari weg willen. En zolang hij nog bij de club is moet hij schikken in zijn rol wat die ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat met rivalen en Klopp? Niemand die iets met Liverpool heeft te maken, wilt Klopp weg hebben. Er moet door geselecteerd worden en dat doen de eigenaars niet. Carvalho is geen winger, Milner geen rechtsback, Salah geen spits, Jones geen linksbuiten. Dit zijn slechts voorbeelden van vandaag. In totaal hebben Liverpool spelers dit seizoen 42 wedstrijden bijelkaar gemist. 

Los van dat vDijk vandaag simpelweg een hattrick had moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Socrates:

ManU best aardig aan het voetballen weer. Eriksen - Casemiro werkt meteen eigenlijk. Sancho wel echt zoekend naar vorm.

Chelsea wel een beetje een vreemde tactiek. Zetten nooit echt effectief druk.

Buiging voor Potter toch wel. Minuut 35 bracht ie Kovacic en daarna kreeg Auba nog wat kleine kansjes en kwam Chelsea ook vaker in het spel voor. Vind t altijd zo machtig als managers vroeg in de wedstrijd ingrijpen ipv de rust of 60e minuut te wachten. 

Anthony wel enge trekjes. Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Acquafresca:

Buiging voor Potter toch wel. Minuut 35 bracht ie Kovacic en daarna kreeg Auba nog wat kleine kansjes en kwam Chelsea ook vaker in het spel voor. Vind t altijd zo machtig als managers vroeg in de wedstrijd ingrijpen ipv de rust of 60e minuut te wachten. 

Anthony wel enge trekjes. Bah

Ja, goed dat hij ingreep. Maar ook raar dat hij überhaupt zo begon. Geen enkele druk op hun middenveld, ze kwamen er vrij makkelijk door elke keer. Daarom vroeg ik mij ook af wat überhaupt het idee was.

Wel benieuwd of EtH gaat anticiperen. Je kan Fred brengen omdat hij voor wat meer energie en defensief loopvermogen zorgt, maar dan ga je het voetballend ook lastiger krijgen. Misschien Casemiro als eenzame 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites