Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 minutes ago, Acquafresca said:

@Azpi

Hadden ze geen terugkoop optie op Tomori eigenlijk? Gemiste kans. Snap ook niet waarom ze niet aan een speler als Gvardiol of Pau Torres denken. Veel goedkoper dan een PL optie

nee geen buyback voor Tomori. Wel voor Tammy Abraham.  En voor Guehi. 

Gvardiol werden we wel aan gelinkt maar Leipzig wilt niet verkopen dit seizoen. Hij zou rond de 80 miljoen pond moeten kosten ook. Volgens sommige bronnen hebben we Werner aangeboden (ook als huur optie) + geld voor Gvardiol maar dat is afgewezen. We gaan nu voor Fofana & Dumfries. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Azpi:

nee geen buyback voor Tomori. Wel voor Tammy Abraham.  En voor Guehi. 

Gvardiol werden we wel aan gelinkt maar Leipzig wilt niet verkopen dit seizoen. Hij zou rond de 80 miljoen pond moeten kosten ook. Volgens sommige bronnen hebben we Werner aangeboden (ook als huur optie) + geld voor Gvardiol maar dat is afgewezen. We gaan nu voor Fofana & Dumfries. 

Weer 3 achterin? Begrijpelijk met zo gevaarlijke backs. Kouli, Silva, Chabolah en Sarr is dan inderdaad te weinig. 

Liverpool 0-3 achter tegen Strassbourg haha. Bajcetic is wel een leuke speler. Mix van Thiago en Veratti

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Acquafresca said:

Weer 3 achterin? Begrijpelijk met zo gevaarlijke backs. Kouli, Silva, Chabolah en Sarr is dan inderdaad te weinig. 

Liverpool 0-3 achter tegen Strassbourg haha. Bajcetic is wel een leuke speler. Mix van Thiago en Veratti

Ik denk het wel. Ik droom van een back 3 van Fofana - Thiago Silva - Koulibaly. Het experiment met 4 achterin ging niet zo goed tegen Arsenal……… Reece James kan ook wel als RCB spelen trouwens (in de CL finale heeft hij daar gespeeld). En in de voorbereiding speelde Tuchel Emerson als LCB (d) en Ampadu als de middelste CB (en hij deed dat wel redelijk). En Azpilicueta is er ook nog, die speelt vaak als RCB. Sarr word trouwens gelinkt aan Fulham.

En we hebben nog Colwill, een goede jonge centrale verdediger (19 jaar oud). Vorig seizoen net niet gepromoveerd met Huddersfield in de Championship. Maar nu zijn er al weer geruchten dat we hem gaan betrekken in de deal met Fofana en er zijn meerdere Engelse clubs geïnteresseerd in hem (niet zo gek aangezien Livramento, Lamptey en Guehi vrijwel zonder enige speel minuten in het eerste elftal zeer goede spelers blijken te zijn voor de PL). Ik persoonlijk ben daarop tegen. Ik zou hem verhuren aan een PL team en de volle mep voor Fofana betalen. 

Dan hebben we nog Ruben Loftus-Cheek en Callum Hudson-Odoi die allebei als RWB worden opgesteld in de voorbereiding (d) 

ach Strassbourg zal wel een wedstrijdje zijn om de jeugd en reserves nog wat minuten te geven. Liverpool en City lijken het goed voor elkaar te hebben. Arsenal lijkt ook een stuk beter te zijn dit seizoen (al vraag ik me af hoe ze het doen als er druk op staat). Man Utd is moeilijk te zeggen. Lijken nog niet helemaal klaar voor het seizoen maar je ziet wel dat Ten Hag bezig is met iets. De hele Ronaldo en De Jong situatie zorgt natuurlijk voor veel onzekerheid. Chelsea vind ik ook nog niet echt overtuigend. Ik denk wel dat we met Sterling wat meer aanvallende dreiging hebben, iets wat we vorig seizoen vaak miste. Ik heb er zin in! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Arsène:

Moet ik ook nog dat Viaplay erbij nemen om PL te kijken

Denk ook dat zij de Nederlandse markt grof hebben overschat. Veel F1-liefhebbers zijn geschakeld naar F1-tv, en ik denk dat er te weinig happig zijn om 15 euro te betalen voor PL-voetbal zodat het business model draaiende kan blijven. Vind het persoonlijk ook erg jammer dat al het voetbal zo gefragmenteerd is, je blijft betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Rogier.:

Denk ook dat zij de Nederlandse markt grof hebben overschat. Veel F1-liefhebbers zijn geschakeld naar F1-tv, en ik denk dat er te weinig happig zijn om 15 euro te betalen voor PL-voetbal zodat het business model draaiende kan blijven. Vind het persoonlijk ook erg jammer dat al het voetbal zo gefragmenteerd is, je blijft betalen.

Je krijgt de Bundesliga er toch ook bij als je ViaPlay hebt? Of betaal je daar dan ook nog apart voor? 

Ik merk dat ik ook wat bezwaar begin te krijgen tegen ESPN. Je betaalt je groen, geel en blauw voor het vierde kanaal. Waarna ze de helft van de tijd de content die ze daaraan koppelen ook gewoon op kanaal 2 en kanaal 3 doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Acquafresca:

Jongens iptv. Lost al je problemen in één keer op. Inclusief netflix, amazon prime etc. Kost je eenmalig 60€ + 30€ pj

Behoorlijk off-topic, maar lees er het e.e.a. over via Google; is dit niet behoorlijk illegaal? Is praktisch goedkoper dan een ViaPlay abonnement..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Behoorlijk off-topic, maar lees er het e.e.a. over via Google; is dit niet behoorlijk illegaal? Is praktisch goedkoper dan een ViaPlay abonnement..

Het is illegaal ja. Maar een boel buitenlandse zenders zijn ota. Daarnaast zitten de servers niet in Europa. Kans is echt minimaal dat je als een kijker opgepakt wordt. Kampioen van Algerije die cl wint klein. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei ElMarcos:

Je krijgt de Bundesliga er toch ook bij als je ViaPlay hebt? Of betaal je daar dan ook nog apart voor? 

Ik merk dat ik ook wat bezwaar begin te krijgen tegen ESPN. Je betaalt je groen, geel en blauw voor het vierde kanaal. Waarna ze de helft van de tijd de content die ze daaraan koppelen ook gewoon op kanaal 2 en kanaal 3 doen....

Zit er bij en je krijgt ook vrouwenvoetbal zag ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

West ham biedt 40 miljoen € op Amadou Onana van Lille. Onana mocht dit jaar voor België debuteren. Onana, binnenkort 21, brak dit jaar door bij Lille en speelde 31 wedstrijden in Ligue 1. Lille kocht hem vorige zomer weg voor 7 miljoen € bij Hamburg. Komt uit de jeugd van Zulte-Waregem. Speelde ook nog 2 seizoenen voor de U17 / U19 van Hoffenheim.

Nog een Belg erbij in de Premier League? 

Toptalentje, de opvolger van Witsel op de VM bij de Duivels?

bewerkt door Kami
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, ElMarcos said:

Kunnen we weer wachten tot de deal is gekaapt? 

deze is al rond aangezien het Chelsea zelf is die het statement brengt. Ik neem aan dat ze dat niet hadden gemeld als ze niet 1000% zeker zijn. 

niet zoals Koundé waar de club geen enkel statement over heeft gedaan en waar ze zelf zich hebben teruggetrokken omdat ze twijfels hadden. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minutes ago, ElMarcos said:

Terecht toch? Is toch ook gewoon een hele rare move? 

Ja vind ik ook niet kunnen. Ronaldo zou het goede voorbeeld moeten geven. Andere spelers zijn ook weggegaan tijdens de rust. Maar wel goed dat hij publiekelijk uitspreekt dat hij dat absoluut onacceptabel vind. OGS had dat nooit gedaan. ETH word gewoon genaaid door het United bestuur. Hij zal dadelijk het seizoen in moeten gaan zonder nieuwe middenvelders (die kunnen spelen op de Fred & McTominay posities).

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik er van op keek dat hij wegging in de rust. Maar niemand is groter dan de club ook Ronaldo niet. Als hij zich voor 100% inzet dan kan hij zeker van waarde zijn. En anders donder je maar op.

Heeft iemand het interview gezien van Henderson? Hij zou vorig seizoen de nummer één keeper worden en ze hebben daar niet hun woord gehouden. Hij kreeg helaas covid, maar nooit echt een kans gekregen helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites